Seks en dan... hoofdpijn!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Seks en dan... hoofdpijn!

Berichtdoor Miss*P » do 11 mei 2006, 17:08

Hallo allemaal,

Het is nu ongeveer 5 keer voorgekomen (in 2 maanden tijd) dat ik tijdens de seks of als ik mezelf mastrubeer verschrikkelijke hoofdpijn krijg :?
Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet want als ik tijdens de seks met mn vriend dus hoofdpijn krijg dan stoppen we er maar mee. Hij is niet meer in de stemming en ik ook niet. (overigens is hij wel heel lief en probeert hij me te ontspannen enzo)
Laatst was het zo erg dat ik echt dacht dat mn hoofd ging ontploffen ofzo :(
Span ik mezelf teveel in? Adem ik niet goed genoeg? Allemaal vragen waar ik geen antwoord op weet... iemand ervaring/tips oid? Of moet ik gewoon naar de huisarts? Het is trouwens ook een paar keer wél goed gegaan :)

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » do 11 mei 2006, 17:46

hey Miss,

ik kan ook lasthebben van hoofdpijn die erger wordt hoe dichter ik bij mijn orgasme kom, zodat ik soms ook liever niet meer klaarkom. Maar dat is meestal als ik een gespannen dag gehad heb of vermoeid ben, of al een klein beetje hoofdpijn had voordien.

Volgens mij is het dus helemaal normaal hoor, misschien op letten dat je helemaal ontspannen bent voor je begint te vrijen?

Daarintegen, als ik zo'n hoofdpijnaanval heb, kan ik wel nog genieten van de seks, de hoofdpijn vermindert onmiddellijk als ik niet meer verder probeer klaar te komen, en ik kan wel nog genieten van verwennen van mijn vriend...

liefs, leintje

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » vr 12 mei 2006, 16:53

Ook ik ben bekend met dat probleem. Tijdens het vrijen kwam ook bij mij de hoofdpijn zo er g op dat verder vrijen niet mogelijk was. Het leek of mijn hoofd uit elkaar barstte. Het kwam op binnen enkele minuten.
Nu ik terugkijk speelde dat in het begin van onze relatie.
Ik wijt het bij mij aan te veel spanning. Spanning voor het vrijen?, te veel willen presteren?, onzekerheid?, enz enz.
Nu heb ik er nooit geen last meer van.
Dus probeer te ontspannen en geniet van elkaar en focus je niet te veel op een orgasme.

Succes!

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » vr 12 mei 2006, 19:47

Hmmmzz... Ik heb hier ooit, in een ver en duister verleden, een topic over gestart, omdat ik hier soms ook erge last kan van hebben, maar ik vind het niet meer terug :?

Dju!
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » zo 25 juni 2006, 16:19

Up voor Kitty!!

(overigens bij mannenzaken staat topic die ik naar boven gehaald heb voor Kitty.......klaarkomen en dan......)

kus

empeejeetje (die ook niet precies weet hoe het werkt met "linken" :wink: )
ff niks....kzou niet weten wat!!

Kaatje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: Nederland

Berichtdoor Kaatje » di 27 juni 2006, 19:01

Misschien dat dit helpt:
Uit het boek Neurologie van Hijdra:

Goedaardige hoofdpijn gebonden aan seksuele of andere inspanning
Dit zijn zeldzame vormen van hoofdpijn, waarbij acute, heftige, vaak occipitaal (achterhoofd) of in de nek gelokaliseerde hoofdpijn optreedt tijdens of in aansluiting aan seksuele en sportieve activiteit. Meestal verdwijnt de hoofdpijn spontaan binnen enkele minuten tot uren. De pathogenese is onduidelijk. Bij recidiverende (herhalende) klachten is een andere houding of het gebruik van indomethacine of propranolol voor de activiteit te proberen.

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » di 27 juni 2006, 22:58

@ Kaatje: Dank je wel... klinkt wel interessant :)

Gelukkig heb ik er de laatste tijd geen last meer van deze hoofdpijn. Maar vervelend is/was het wel want tijdens de seks ga ik me toch zorgen maken "als ik maar geen hoofdpijn krijg" de laatste tijd weet ik dat (soms) goed los te laten.

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » di 27 juni 2006, 23:50

Hoi Meiden,

Hartelijk bedankt voor de adviezen.
ik ga zeker eea uitproberen en hopen dat het lukt! :lol:

Lieve groetjes van Kitty

Kaatje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 15 januari 2003, 2:01
Locatie: Nederland

Berichtdoor Kaatje » wo 28 juni 2006, 13:55

Asje!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 15 gasten