Wat is het verschil tussen een besneden en onbesneden penis?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Prima Donna
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 10:31

Wat is het verschil tussen een besneden en onbesneden penis?

Berichtdoor Prima Donna » do 04 mei 2006, 10:56

Sinds mijn vijftiende ben ik al met mijn man, hij is de enige waarmee ik noemenswaardige sex heb gehad en hij is besneden.
Ik vind het heerlijk om hem te pijpen, eigenlijk denk ik wel dat ik er redelijk goed in ben, maar nu vraag ik mij af of mijn technieken bij een onbesneden piemel net zo goed werken.
Wie heeft ervaring met beide en kan mij vertellen wat de verschillen zijn?

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » do 04 mei 2006, 12:12

geen (bovendien onbelangrijk) :wink:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Daphne
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 08 januari 2006, 21:48
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Daphne » do 04 mei 2006, 12:22

Mij is verteld door een onbesneden man dat de eikel gevoeliger is dan bij een besneden man. (vanwege het binnenzitten :D )

Verder is er met aftrekken enig verschil qua hoeveelheid vel die je heen en weer kunt bewegen.

Maar met pijpen .... kan ik me geen verschillen herinneren.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 04 mei 2006, 14:18

Ik heb niets gemerkt qua verschil in gevoeligheid vd eikel zèlf, wel het randje eronder...

Grootste verschil is inderdaad dat er veel meer huid is.. als jij bij aftrekken je hand omhoog doet, zal de eikel nog blootstaan (om in je mond te nemen haha), bij een onbesneden pik komt er huid overheen..

Grootste verschil in techniek is *denkdenk* dat ik dan de huid al iets terughaal , voor ik begin met aftrekken (bij een onbesneden pik). dat gaat eigenlijk natuurlijk (heb net hard zitten denken :lol: )

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » do 04 mei 2006, 15:33

Mij is verteld door een onbesneden man dat de eikel gevoeliger is dan bij een besneden man. (vanwege het binnenzitten :D )

Verder is er met aftrekken enig verschil qua hoeveelheid vel die je heen en weer kunt bewegen.

Maar met pijpen .... kan ik me geen verschillen herinneren.
gamma ! :lol:
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » do 04 mei 2006, 15:34

je kan ook beter te hard denken dan te hard trekken (vergeef me ik ben flauw !)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 17 juni 2006, 16:17

het is idd een stuk gevoeliger .....

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » zo 18 juni 2006, 23:24

Ik heb ervaring met beiden, en merk eigenlijk niet zoveel verschil. ik doe zo'n beetje hetzelfde en het werkt geloof ik allemaal prima. :)
Ik vind een besneden penis er wel mooier uitzien dan een onbesneden piemel (over het algemeen!) Ik heb nu een man die zo'n lang tuutje aan zijn piemel heeft hangen, en dat vind ik toch niet zo mooi. Dat moet ik echt naar achter trekken. Dan geef ik toch de vorkeur aan een wat kortere voorhuid of een besneden penis. Maar ach, dat is alleen maar voor het oog...
Laatst gewijzigd door Jessie op ma 19 juni 2006, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » ma 19 juni 2006, 14:43

Er zijn drie soorten piemels wat betreft het velletje.

De eerste: met een teut(je) als hij slap is. Meestal is er heel wat vel overschot achter de eikel als hij een erectie heeft.

De tweede: kort velletje,altijd in slappe toestand topje van zijn eikel zichtbaar. Meestal in erectie het uitzicht op een besneden piemel.

De derde: een besneden,eikel altijd naakt in elke vorm.

De bevrediging van een man is meestal het stimuleren van de eikelrand of het toompje.

Het toompje is:

Dit is het bandje aan de onderkant van de penis, waarmee de voorhuid aan de eikel vastzit.

Het lijkt op het bandje waarmee je tong aan de onderkant vastzit.

Omdat er veel zenuwuiteinden zitten, is dit deel uiterst gevoelig.

Bij jongens die besneden zijn kan het toompje verwijderd zijn. Maar de plek waar het vroeger zat is dan nog meestal wel gevoelig voor prikkeling.

Dus het is zoeken wat voor jou parter het leukst is of wat hij het leukst zou
vinden.

Het is wel zoe dan een besneden piemel de eikel iets ruwer zal aanvoelen.

Wat mijn voorkeur betreft: is een besneden piemel en wat betreft uitzicht heel wat sexyer.

Groetjes

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » ma 19 juni 2006, 17:32

joehoe mijn lief heeft model 2 :D
vinnik er best wel OK uit zien..

weet nog goed, Italiereis in het zesde middelbaar, beeldengalerij in het Uffizi, die beelden staan op sokkels dus ja wat heb je dan net op ooghoogte...
afijn daar waren toen wel een redelijk deel beelden met een modelletje 1, en ik dacht daar toen van huh? hoe ziet dat er uit? (18 jaar en de enige naakte mannen die ik tot dan toe gezien had waren geschilderd of gebeeldhouwd :) ) maar toen niet verder op in gegaan...

twee jaar later sta ik weer in het Uffizi, weer bij die beelden (en ondertussen had ik dus mijn vriendje al wel eens heel nauwkeurig bekeken) en ik had echt zo iets van: nah, als je het gewoon maar moet beeldhouwen, dan neem je toch zo geen model, hou het dan wat decent :-) maar ja ik weet natuurlijk niet wat de voorkeur van renaissance dames was :D
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » ma 19 juni 2006, 18:43

.. en ik had echt zo iets van: nah, als je het gewoon maar moet beeldhouwen, dan neem je toch zo geen model, hou het dan wat decent :-) maar ja ik weet natuurlijk niet wat de voorkeur van renaissance dames was :D
..als meer model 1 voel ik me lichtelijk in mijn kruis getast..zeg maar.. :cry:
Je kan nooit genoeg oefenen.

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » ma 19 juni 2006, 19:30

het topic gaat er dan ook over wat ge als vrouw persoonlijk vindt..
enne model 1 vind ik persoonlijk het minst mooi

maar hierbij mijn oprechte excuses aan alle "model 1 mannen"... vat het aub niet te persoonlijk op :oops:

ook de Adam van Michelangelo in de Sixtijnse Kapel is een model 1, dus wie ben ik om te zeggen dat dat niet mooi zou zijn... 't is zelfs dé goddelijke creatie..
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 19 juni 2006, 20:02

Allez mannen, laat ulle besnijden voor het schoonheidsideaal :roll:

Na de designerkut, de designerlul :D (enige verschil is dat het eerste morele verontwaardiging oproept, en het tweede niet :roll: )


model 1 hier, and no fucking complaints about it :twisted:
bow down before the one you serve.

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » ma 19 juni 2006, 20:18

Sorry..Santine ook dat was niet zo persoonlijk bedoelt als het nu overkwam..

Maar het is wel een intressant punt natuurlijk,
wanneer gaan we zo ver dat mannen hun voorhuid
cosmetisch laten aanpassen?
Je kan nooit genoeg oefenen.

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » ma 19 juni 2006, 20:19

Sorry..Santine ook dat was niet zo persoonlijk bedoelt als het nu overkwam..

Maar het is wel een intressant punt natuurlijk,
wanneer gaan we zo ver dat mannen hun voorhuid
cosmetisch laten aanpassen?
Dat gebeurt al VanDalen....
bow down before the one you serve.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten