eerlijk anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

eerlijk anaal

Berichtdoor latina06 » vr 21 april 2006, 0:52

Wat ik me eigenlijk altijd af vraag is waarom altijd de vrouwen anaal moeten gaan. Altijd heb je een vriend die het helemaal te gek vind dat je het doet maar als ik dan zelf zeg nou zal ik er bij jou wat in doen dan vinden ze het helemaal niks worden ze half gek maar de vrouw moet niet zeuren en het maar doen. En ik vind het dan ook zo zonde dat er vrouwen zijn die dan maar hun vriend/man een plezier doen alsof we altijd maar de man moeten pleasen dat zie je namelijk terug komen in alles. Zijn er ook vrouwen die eisen dat hij dan ook maar moet weten wat voor pijn het is of doen de meste vrouwen dan toch maar wat de man wilt? :(

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 21 april 2006, 1:31

Ik moet helemaal niks, ook niet op seksueel gebied :wink: Als ik al anaal ga, dan is dat omdat ik het zelf wil. En als het pijn doet, houden we er mee op. Geen enkel probleem.

Mijn maatje heeft er geen problemen mee, niet om te doen en niet om te ondergaan. We doen elkaar dus een plezier hiermee.

Maar evengoed geldt, voor zowel mannen als vrouwen, dat 'moeten' er niet bij is. En onderhandelingen zoals 'als ik, dan jij ook', dat past volgens mij niet. Ieder zijn ding, en als hij het niet lekker vindt en jij wel, waarom moet je dan eisen gaan stellen?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 21 april 2006, 3:47

Ja dat denk ik ook wel Donna-donna...

Tuurlijk.. is het helaas zo dat er vrouwen zijn die alles maar doen om hun mannetje te plezieren... maar ik schat dat toch echt in niet als het overgrote deel van vrouwen..

Veel vrouwen vinden het juist heel erg lekker! En van wat ik lees doet het meestal geen pijn (ja, als je het eigenlijk niet wil.. doet het pijn, en dan heb ik het alleen over de fysieke reactie).

Ik vraag me wel af, waar je idee vandaan komt? Je zegt dat je het zo zonde vind dat vrouwen zo moeten pleasen... komt dat dan niet vooral omdat je zelf dat idee hebt (gehad?); dat dit topic dus vanuit je eigen ervaring is?

Ik begrijp je wel hoor (ik heb dat idee bijvoorbeeld ook bij vrouwen die per se een trio willen om hun vriend te verrassen, ahw)... maar in de realiteit zit het toch echt anders... er zijn genoeg vrouwen die het echt ZELF willen en fijn vinden :)

Jessebel- die mannen heeft meegemaakt die er idd zo over denken, maar meer die er niet zo over denken.. gelukkig (en hetzelfde geldt voor vrouwen)

vampirella

Berichtdoor vampirella » vr 21 april 2006, 12:23

@ latina

Latina, ik heb jouw 3 berichtjes gelezen, en het valt me op dat ze alle 3 nogal negatief en (oei! ik wil zo graag aardig zijn!) niet zo open minded zijn. Ben je op de juiste site terecht gekomen?

Enne, wat is er zo erg om dingen te proberen om je partner te pleasen? Ook daaruit kun je je bevrediging halen, trots op jezelf zijn omdat je iets hebt gedaan puur om je partner een plezier te doen.

v

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » vr 21 april 2006, 13:42

vampirella schreef wat ik ook al dacht, je berichtjes zijn vrij negatief. Jammer.

Alles doen om mn partner te plezieren? Nee. Is iets proberen om mijn partner te plezieren terwijl ik het misschien niet zo heel erg zie zitten. Ja, soms, ligt er aan.
Was dat de vraag? of gaat het erom dat je niets bij je vriend in zn anus mag stoppen? Of gaat het over pijn? mijn ontmaagding was pijnlijk. 't zou een vreemde manier van redeneren zijn om mn partner dan ook maar pijn te doen :wink: .

groet,
hadewijch

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 21 april 2006, 13:44

Ja sorry hoor, maar anaal om 'enkel' je partner te pleasen vind ik toch wel wat ver gaan Vampi :? (dan heb ik het niet over een keer proberen)

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » vr 21 april 2006, 14:38

Er is een onderscheid te maken tussen

A) je partner een plezier doen omdat je dat wilt; hem/haar bewust graag een plezier doet omdat je daar zelf lol cq bevrediging aan hebt.

of

B) je partner 'pleasen' omdat je niet tegen de druk opgewassen bent en moeite hebt je eigen grenzen te handhaven en je daar vooraf en/of achteraf slecht bij voelen.

A is een mooi avontuur .... B is een vorm van (zelf)destructie.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 21 april 2006, 15:53

ik vind het dan ook zo zonde dat er vrouwen zijn die dan maar hun vriend/man een plezier doen alsof we altijd maar de man moeten pleasen dat zie je namelijk terug komen in alles. Zijn er ook vrouwen die eisen dat hij dan ook maar moet weten wat voor pijn het is of doen de meste vrouwen dan toch maar wat de man wilt?
Tja ik heb niks met het sekleven van andere te maken dus ik zou het echt niet weten..
Maar ik zelf zou geen dingen doen die ik niet wil.

vampirella

Berichtdoor vampirella » vr 21 april 2006, 16:28

Ik geloof dat ik niet helemaal goed begrepen ben. Of dat iets over mij zegt, of over de mensen die mij niet goed begrepen hebben, laat ik in het midden.

Ik zal het met een praktijkvoorbeeld uitleggen.

Mijn lief gaf al tijden geleden aan graag anale sex te willen. Mij leek het eigenlijk niks, dus er gebeurde niks wat dat betreft. In de tussentijd bleef het wel door mijn hoofd spoken. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik het gewoon eens moest proberen, niet alleen om te zien of ik het lekker zou vinden, maar vooral ook om hem een plezier te doen. Ik wil hem de bevrediging van zijn verlangens niet onthouden. Een paar weken geleden was het zover, we hebben anale sex gehad. Natuurlijk, het was eng zo'n eerste keer, ook best pijnlijk, maar de reacties van mijn lief, die er zo van genoot, waren voor mij al een bevrediging an sich. Ook was ik trots, apetrots. Ik had het gedaan! Ik zie dit als een cadeautje voor mijn lief. Hij ziet het ook zo, en is blij met zijn cadeautje.

Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another...


vampirella, die vanavond bloemkool eet, niet omdat ze het zo lekker vindt, maar haar lief houdt er zo van :wink:

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » vr 21 april 2006, 16:43

Ik denk dat Latina zich onderdruk gezet voelt door ons (meiden/vrouwen die verder met seks gaan, deels om onze vriend/man te "pleasen", dan zij wil/kan gaan). Daarom deze toon van haar denk ik.

Ik kan me haar gevoel trouwens wel voorstellen, zij wil haar vriend ook "geven" wat andere meiden/vrouwen hun vriend/man geven, ze wil niet onder doen tegenover andere meiden/vrouwen maar haar grenzen liggen (fysiek) minder ver. Dat maakt haar onzeker want wat als haar vriend ontevreden is omdat hij meer wil en ook weet dat er vrouwen zijn die wel verder willen/kunnen gaan. Dat maakt andere meiden/vrouwen tot een bedreiging voor haar.

Maar Latina, wie zet jouw nu het meeste onder druk;

Wij meiden/vrouwen die andere opvatingen/grenzen met seks hebben?

Je vriend omdat hij meer wil dan jij hem wilt/kunt geven?

Of is het toch misschien jezelf omdat je eigenlijk je vriend ook meer wilt "pleasen" dan je (fysiek aan)kunt?

Ik doe zelf ook aan anaal (likken en neuken), plasseks en fisten omdat ik van het genot van mijn vriend geniet. Daardoor ben ik zelf ook van de handelingen gaan genieten. En de gedachte dat ik "extreme seks" doe is geil/kinky en het is een fijne gedachte dat ik geef.

Maar iedereen gaat er anders mee om.

Succes met je innerlijke strijd, liefs Klaar(tje)

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 21 april 2006, 19:31

Dat ik me onder druk gezet voel door vrouwen die wel anaal gaan? Nee zeker niet ik hou best van experimenteren maar dan de gewone dingen zoals buitensex, bondage etc maar mijn vriend wil dat allemaal niet maar wel anaal en dat vind ik dus helemaal niks omdat het mij niet lekker lijkt en behoorlijk pijnlijk. Nou heeft die vriend van mij het wel een paar keer geprobeert zonder wat te zeggen dan probeert hij hem er zomaar in te duwen wat niet lukt en ik loop te kermen van de pijn en dan word hij nog kwaad omdat het niet lukt. Maar als ik dan zeg nou zal ik het effe bij jou doen dan moet hij er niks van weten en zegt hij: ja ik ben geen homo alsof dat er wat mee te maken heeft maar ik zie dat wel meer mannen daar dat gebruiken en ik zie het zo een homo neukt iemand in ze kont en word en zijn kont geneukt dus als een jongen dat homoachtig vind moet hij ook niet een vrouw in haar kont neuken want dat zou dan ook homoachtig zijn. Ik ga niet voor mijn vriend janken van de pijn om hem een plezier te doen of omdat ik het zelf niet wil. Als ik met vriendinne het erover heb dan vragen hun vriendjes het ook en zij willen ook niet (mijn vriendinnnen? maar omgekeerd willen hun vriendjes het ook niet en ik vind dat in deze wereld altijd maar de vrouw de klos is. Zoals Vampirella zei dat ze het voor haar vriend deed dan denk ik en wat als zij nou tegen haar vriend zegt en nu wil ik er een dildo bij jou in doen hoe zou hij dan reageren. Zou hij dan ook denken ik wil graag mijn meisje een plezier doen en haar een "cadeautje geven"? Ik denk het niet nee. En dat bedoel ik nou. Misschien dat jullie me nu wel beter begrijpen. Ik vind niet zoals klaartje denkt dat ik onder druk sta door vrouwen die het wel doen snap alleen niet dat het ze lukt maar je hebt overal verschillende maten in dus ook je kontgat denk ik en ik vind dat als jou vriend dat graag wilt hij ook niet moet zeuren als jij datzelfde bij hem wilt doen en ik weet zeker dat hun er dan niet zo gewillig tegenover staan.

Gebruikersavatar
JeffreyBi
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 06 maart 2003, 2:01
Locatie: Icecreamseller in Mu Mu Land

Berichtdoor JeffreyBi » vr 21 april 2006, 19:34

Dat ik me onder druk gezet voel door vrouwen die wel anaal gaan? Nee zeker niet ik hou best van experimenteren maar dan de gewone dingen zoals buitensex, bondage etc
Ik probeer het me steeds in te denken maar ik kan die link echt niet leggen bondage en geil. Maar het is niet zoals sex hoort te zijn en wat normaal is dat bedoel ik met gezond. Jullie vertellen dat toch ook niet aan je vrienden? En of je het nou wel of niet leuk vind je moet toegeven dat het niet echt klopt. De meeste mensen willen hun partner niet eesn vastgebonden zien laat staan dat ze er geil van worden.

:roll:
I'm a creationist... I believe man created God.

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » vr 21 april 2006, 19:53

wtg Jeffey :!:

En ach ja, Latina, wat zijn 'gewone' dingen?
Volgens mij ieder zijn 'ding'.

Volgens mij ben jij ergens heel erg 'boos' over, Latina; zo kom je in ieder geval op mij over.

(en ik moet zeggen dat ik je aardig 'grof' vind in je posting. maar dat zal wel aan mijn (of jouw) leeftijd liggen).

Muts
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 21 april 2006, 20:40

bondage etc maar mijn vriend wil dat allemaal niet maar wel anaal en dat vind ik dus helemaal niks omdat het mij niet lekker lijkt en behoorlijk pijnlijk. Nou heeft die vriend van mij het wel een paar keer geprobeert zonder wat te zeggen dan probeert hij hem er zomaar in te duwen wat niet lukt en ik loop te kermen van de pijn en dan word hij nog kwaad omdat het niet lukt.


Geregistreerd op: 20-4-2006
Alles over latina06


Relatievorm en voorkeur: single
Interesses:
Geslacht: Vrouwelijk


En dan is de titel van deze topic


EERLIJK anaal. :roll: :roll:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 21 april 2006, 22:00

Nou heeft die vriend van mij het wel een paar keer geprobeert zonder wat te zeggen dan probeert hij hem er zomaar in te duwen wat niet lukt en ik loop te kermen van de pijn en dan word hij nog kwaad omdat het niet lukt.

FOUTE VRIEND!!!! :twisted:


empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten