Ervaring eerste keer sex

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Poeder
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 31 maart 2006, 14:04
Locatie: Den Haag

Ervaring eerste keer sex

Berichtdoor Poeder » vr 31 maart 2006, 14:40

Sindskort heb ik een vriend. We wonen nog niet samen maar zijn dat wel van plan. Ik ken hem een paar jaar maar als vrienden. Op een gegeven moment zijn we meer voor elkaar gaan voelen.
We hebben toen besloten om exclusief te gaan. Laatst hadden we een gesprek over sex. Ik heb hem toen verteld dat ik het nog nooit heb gedaan. Ik wil heel graag dat hij mijn eerste is.
Ik vind het heel spannend en heb zo mijn ideeën fantasieën daarover.

Hoe ging het bij jullie er aan toe? Hoe hebben jullie de eerste keer sex ervaren. Kunnen jullie mij nog tips geven?

Groetjes van poeder

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » vr 31 maart 2006, 15:32

Hey Poeder

Ik begrijp jou heel goed en er zijn hel veel vrouwen die de eerste keer een nare ervaring hebben gekent en dat wil jij vermijden.

Versier de slaapkamer met theelichtjes het zal een rustige sfeer geven.

Versier eveneens de badkamer met theelichtjes.

Neem samen een badje om tot rust te komen en knuffel elkaar in bad of was elkaar.

Ga beide naakt naar de slaapkamer en vlei jullie beide op het bed of stuur jou vriend naar de slaapkamer en doe een mooi lingerie stukje aan en vervoeg hem dan.

Neem beide heel veel tijd voor elkaar en knuffel,streel,zoen elkaar tot je beide zelf zal voelen dat jullie ontspannen zijn.

Als het komt tot de daad,gebruik glijolie voor zijn piemel,want bij het inbrengen van zijn piemel zou het kunnen gebeuren dat jou vagina een beetje zou verkrampen omdat het jou eerste keer is. Gebruik tevens jou hand om zijn piemel te begelijden naar jou vagina.

Laat zijn piemel zachtjes jou vagina betreden,milimeter per milimeter bij wijze van spreken.

Je zal een pijn voelen van de ontmaagding maar de zachtheid,het voorspel en liefde voor elkaar zal die pijn vlug verdwijnen.

Na het intiem zijn blijf elkaar nog lang knuffelen en geniet samen van het gebeuren.

Het zal een mooie dag zijn voor jullie beide.

Groetjes

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 01 april 2006, 17:58

Je zal een pijn voelen van de ontmaagding maar de zachtheid,het voorspel en liefde voor elkaar zal die pijn vlug verdwijnen.
Hier ben ik het niet mee eens. Ik heb nu wel eens bekende (fijne) pijn tijdens seks of als hij hem net inbreng..

Maar toen ik ontmaagd werd had ik zeker geen pijn. Wij hadden heel veel glijmiddel om het condoom gedaan en ik had echt absoluut geen pijn, alleen maar fijn eigenlijk :D

Het scheelt mischien maar we deden het op klaarlichte dag en ik was er wel klaar voor vond ik, ik was in iedergeval heeeel erg ontspannen en vond het absoluut niet eng..

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » za 01 april 2006, 18:45

Zelfde hier: geen pijn. En van glijmiddel had ik toen echt nog nooit gehoord. Het is dus totaal niet zeker of het al dan niet pijn zal doen. Veel glijmiddel is wel een goede tip, lekker ontspannen zijn (of juist heel erg opgewonden) moet in mijn idee ook helpen.

Meer tips? Voorpret vind ik altijd het allerleukste. Leef er naartoe, heb het er gezellig met elkaar over... En net wat Chester zegt: als het dan eenmaal zover is, doe dan lekker veel leuke dingen om op te warmen, hou het speels, niets haasten en vergeet vooral de humor niet.

Eigen eerste keer? Was onverwacht, totaal onvoorbereid en hij heeft nooit geloofd dat het mijn eerste keer was :D Wel errug leuk, heel spannend (alles is nieuw uiteindelijk) en altijd een mooie herinnering gebleven.

leintje
Berichten: 43
Lid geworden op: wo 22 maart 2006, 23:26

Berichtdoor leintje » za 01 april 2006, 19:32

mijn eigen eerste keer was eerder zoiets van: ik wil het wel eens gedaan hebben. Ik had een vriendje waarmee ik in mijn ogen lang genoeg mee samenwas en dat ik wel vertrouwde, maar ik was er niet echt zelf verliefd op. En ik weet nog dat ik achteraf ontgoocheld was, zo van 'is dat het maar'
(gelukkig heb ik er achteraf wel van leren genieten :) )

dus tis niet altijd rozegeur en maneschijn, maar dat hangt voor een groot deel van jezelf af denk ik. Denk dat het aangenamer verloopt als je het wat voorbereid en aanpakt op de manier waarop chester het beschreef...

Maar ik heb er geen spijt van :wink:

leintje

*Glamour Girl*
Berichten: 54
Lid geworden op: za 29 mei 2004, 17:55
Locatie: België

Berichtdoor *Glamour Girl* » za 01 april 2006, 22:00

bij mijn eerste keer was ik 3 maanden samen met mijn (intussen ex-) vriend. Zijn ouders waren niet thuis en ik had hem wel duidelijk gemaakt dat ik er klaar voor was.
Ik weet nog dat ik het er met mijn vriendinnen (toen ook nog maagd) over had en dat we allemaal zo schrik hadden voor het "maagdenbloed". Ik hoopte dat het niet zou bloeden, omdat ik het een beetje genânt zou vinden.
In tegenstelling tot de postings hierboven, deed het bij mij best wel pijn (en het bloedde ook...), ik heb na 5 minuten of zo gevraagd of hij wou stoppen want was van de zenuwen niet ontspannen genoeg en dan was het behoorlijk pijnlijk. Hij begreep mij wel en was heel lief voor mij.
een maand later gingen we een weekend naar een festival en daar hebben we het opnieuw geprobeerd, en dat ging al stukken beter, zonder pijn. We konden het hele weekend niet meer van elkaar afblijven.

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » zo 02 april 2006, 19:32

Hm ik denk dat voor iedereen de eerste keer weer anders is. Mijn vriend en ik hadden het allebei nog nooit gedaan, maar op een avond vonden we dat er nu wel aan toe waren (we hadden toen anderhalve maand een relatie). De eerste keer van mij... mijn vriend was ontzettend lief, maar wat had ik een pijn zeg! Heb liggen huilen en mn vriend was gelukkig wel erg lief, bleef me troosten en lieve woorden zeggen. Ook bloedde ik erg veel, zelfs bij de 2e keer seks nog. Inmiddels doet het geen pijn meer maar ja zo was mijn eerste keer dus. Gewoon allebei proberen te ontspannen, zoek een rustige plek uit waar jullie niet gestoord kunnen worden en geniet ervan. Ondanks de pijn en het bloedde was het voor mij een fijne eerste keer.

X Mis*P

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 03 april 2006, 13:38

Na mijn eerste keer, had ik een glimlach op mijn gezicht die er niet af te branden was :D Dat gevoel vergeet ik nooit meer.

Het was met mijn eerste vriendje waar ik zielsveel van hield. We waren toen alletwee 16. Al een paar maanden probeerden we verder te gaan dan hand-en mondwerk, maar tot mijn grote frustratie, verkrampte ik elke keer weer. Ik was er waarschijnlijk nog niet echt aan toe, hoe graag ik ook wilde.
Toen heb ik de 'big night' gewoon gepland. Ouders niet thuis, overal waxinelichtjes, lekkere hapjes en drankjes...

Het gevoel van hem echt in mij... ik kon het niet geloven. De pijn was heel snel vergeten :-)
Ik weet ook nog dat we het die nacht wel 3 keer hebben gedaan. Ow en dat ik de volgende dag dacht, dat de hele wereld het aan me kon zien ;-)
Moeders had het ook wel door volgens mij :-)

Oef, ik zou het zo weer over doen...

Poeder, ik wens je een eerste keer zoals de mijne!
Veel plezier en geluk gewenst, neem de tijd en praat met elkaar.

Laat nog eens weten hoe het was!
Live 4 Love

Poeder
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 31 maart 2006, 14:04
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Poeder » di 04 april 2006, 14:50

Ik dank jullie alvast voor het delen van jullie ervaringen en het geven van tips.

Een paar nachten geleden had ik een zeer mooie droom.
Ik droomde dat mijn vriend en ik de liefde aan het brijven waren.
Naast dat ik me goed gevuld voelde, voelde ik me echt verbonden met mijn vriend. Dit niet alleen op lichaamelijk vlak maar ook op emotionele vlak.
Het was heel opwindend om te zien en te voelen hoe zijn lid in mij ging en hoe makkelijk het ging.
Het voelde en zag er heel mooi uit. :)

Ik hoop dat het in de werkelijkheid ook zo zal gaan. :wink:

Ik heb het regelmatig met mijn vriend hierover gehad. Voor hem is het namelijk ook de eerste keer.
Voor ons beide is het erg spannend.

In ieder geval zullen we goed voorbereid gaan. Zoals het aanschaffen van glijmiddel. Het kiezen van een juiste dag. Mijn vriend heeft een huis gekocht. Op dit moment zijn we aan het opknappen. Dit brengt nogal veel stress op dus wachten we nog even.
In ieder geval zullen we het een erg romantische dag van maken.

@ Freesia
Bedankt voor je wens :)
Ik zal zeker laten weten hoe het was. :wink:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 04 april 2006, 16:37

Leuk hoor als je er zo naar toe leef.
Zeker als je een vriendje heb die ook maagd is, je zal het vast niet vergeten :D

Alleen mijn tip is om geen dag te plannen. Zorg er zo voor dat er glijmiddel en condooms zijn bv en massageolie ik noem maar wat, zodat als jullie allebei vreselijk zin krijgen het kunnen doen wanneer jullie willen. Als je echt een datum prikt zou het mischien kunnen zijn dat je op dat moment zelf niet 100% in de stemming bent.

Maarja dit is maar een tip he, en het is jullie dag/nacht.

Veel suc6 en have fun!

Meek
Berichten: 2
Lid geworden op: di 04 april 2006, 22:29
Locatie: errug belangrijk

Ervaring eerste keer sex

Berichtdoor Meek » di 04 april 2006, 23:01

De eerste keer was wat mij betreft een succes. Geen glamourverhalen over het eind van de wereld of sterrenregens, maar gewoon fijn. Entourage was minder romantisch; op vakantie in Spanje achter een hoop stoelen en bedjes, betrapt door de opzichter, maar geil en intens.

Uiteraard kwam ik klaar (man) en zij niet, dit hebben wij dezelfde avond ingehaald. Als je maar durft te zeggen wat je wil. Ik had nooit de ilussie dat ik met haar oud zou worden (en zij al helemaal niet); als de vakantie maar fijn was. Dat is gelukt. Ik zal de herinnering nooit vergeten en denk er nog steeds aan.

Ga er van genieten en durf te zeggen wat je vindt / wilt, wees niet bang en neem ruim de tijd...

Amy
Berichten: 218
Lid geworden op: di 12 maart 2002, 2:01
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Amy » wo 05 april 2006, 15:43


Het gevoel van hem echt in mij... ik kon het niet geloven. De pijn was heel snel vergeten :-)
Ik weet ook nog dat we het die nacht wel 3 keer hebben gedaan. Ow en dat ik de volgende dag dacht, dat de hele wereld het aan me kon zien ;-)
Moeders had het ook wel door volgens mij :-)
als ik dit lees, zou ik het voor een 2de maal willen meemaken :D
don't damn me when I speak a piece of my mind

engel
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 21 mei 2004, 22:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor engel » wo 05 april 2006, 17:48

Ik heb de dag na mijn eerste keer bijna iemand aangereden in de lesauto :oops: Ik was dus echt ergens anders met mijn gedachten. Dus ik zou zeggen: pas op in het verkeer :wink:

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » do 06 april 2006, 11:01

mijn eerste keer was vrij onverwachts, net aan het begin van de examenperiode in juni, waarschijnlijk de enige nacht die we samen hadden die maand...
"de eerste keer" zo lang uitgesteld, maar ondertussen niet echt stilgezeten, mijn vriend heeft een heel academiejaar "hard gewerkt" om mij er van te overtuigen dat het echt wel leuk zou kunnen zijn (al kon hij dat nu ook wel niet met zekerheid zeggen, want hij had het ook nog nooit gedaan, maar kom iedereen doet dat dus...)
dus dan was het plots "de moment", ik had er nog altijd evenveel schrik van als anderhalfjaar er voor en ik denk dat mijn vriend voor een keer ook eens net té enthousiast en te snel ging en iets te rap stopte met de "opwarmingsfase"...
afijn 't deed behoorlijk pijn en ik vond het nu niet meteen geweldig (oraal was zoveel beter :) ) en ook de twee volgende keren deed het nog gemeen pijn, toen bloedde het wat en nadien heeft het nooit meer op die manier pijn gedaan...
afijn tegen dat ik aan mijn tweede zit kon beginnen was ik heel erg "fan" geworden...

de dag na onze eerste keer had mijn vriend examen, twas nu niet meteen zijn beste score uit de reeks, maar of dat nu aan die hevige nacht of aan de leerstof lag dat weet ik natuurlijk niet :wink:
:) Live to love, love to love, love to live! :)

OnzekereJongen
Berichten: 33
Lid geworden op: di 18 februari 2003, 2:01
Locatie: Flevoland, Fulltime Baan

Berichtdoor OnzekereJongen » di 01 mei 2007, 1:45

Mijn eerste keer was op mijn 15de...athans dat hoopte ik, maar na wat geklungel en de heftige spanningen werd een erectie lastig te creeren....Geen seks dus, voelde me erg lullig dat het me niet lukte...Teleurgesteld in mij zelf....gelukkig had ik een lieve vriendin die me geruststelde en zei dat het allemaal wel goed zou komen....de volgende nacht mijn verjaardags nacht werd die nacht 16,....is het wel gelukt...Ik vond het een enorm mooie ervaring...

De volgende vriendin was wederom natuurlijk "een eerste keer" met iemand anders, zelfde probleem....eerste moment dat je op het punt staat sex te hebben....weer het lullige erectieprobleempje....Gelukkig ook weer een hele lieve vriendin die het helemaal niet erg vond en me wederom geruststelde.. Het volgende moment dat we op het punt stonden sex te hebben lukt alles wel weer prima....

Nou denk ik dat de echte eerste keer bij mannen eigenlijk nooit pijn doet, denk dat vrouwen door de ontmaagding er meer last van kunnen hebben in de zin van pijn en bloed...Nou was ik bij beide ex-vriendinnen niet de eerste sexpartner dus ze hadden allebei al ervaring met een eerste keer...Ben eigenlijk wel benieuwd naar de eerste keer ervaringen bij de vrouwen op she spot...Heb wel al een aantal ervaringen gelezen, maar ben wel benieuwd naar meer eerste keer ervaringen van de vrouwen hier op she spot...Waarom?! Omdat ik nu een super lieve vriendin heb waar ik stiekum al een hele tijd verliefd op was...ik ben haar eerste vriendje en ik ben ook zo´n type die haar geen pijn wil doen, ook niet bij een eventuele eerste keer...Ik zal ook niks plannen, maar ben gewoon benieuwd naar de ervaringen van de she-spotters...
Doe eens gek, dat is leuk voor de lol.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast