Opgewonden tijdens pijpen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marjon
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 juni 2003, 14:11

Opgewonden tijdens pijpen

Berichtdoor Marjon » zo 19 maart 2006, 0:50

Dag allemmaal,

Ik zit al een tijdje met iets wat me dwars zit, ik vroeg me af of iemand anders er ook ervaringen mee heeft.

Ik heb een goede relatie van ruim 5 jaar. De seks is geweldig, op 1 ding na.
Ik pijp mijn vriend graag, ik vind dit niet alleen fijn voor hem maar ook voor mijzelf. Het probleem is alleen dat als ik mijn vriend aan het pijpen ben, zijn penis niet continu stijf is. Soms is het zelf zo erg dat het lijkt alsof hij helemaal niet meer opgewonden is.

We hebben het er vaak over gehad, hij zegt dat hij het echt lekker vind wat ik doe, en dat hij ook echt niet weet hoe het komt. Hij vind het heel vervelend voor mij omdat ik er natuurlijk erg onzeker van wordt.

Zijn er mannen (of vrouwen natuurlijk) die hier ook ervaring mee hebben? Doe ik toch echt iets verkeerd of is het niet zo gek?

Bedankt voor de reacties!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 19 maart 2006, 2:13

Ik heb dat zelf niet meegemaakt.. maar eerlijk gezegd vind ik het zo gek nog niet;

Pijpen kan je zien als een soort massage.. en een massage kan zowel opwinding als ontspanning veroorzaken.. beide betreft een 'goede' massage :lol:

Misschien raakt zijn penis wel ontspannen van jouw pijpen? :wink:

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » zo 19 maart 2006, 11:39

Misschien ben je wel zo gefocussed op het pijpen dat je het contact met elkaar een beetje kwijtraakt. En dan wordt het inderdaad meer een soort massage. Je kunt proberen meer oogcontact te houden, geil te bewegen, opgewonden geluidjes te maken (haal desnoods af en toe die lul uit je mond :lol: )

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Berichtdoor Rick » zo 19 maart 2006, 11:57

Misschien ligt het een beetje aan je techniek? Fixeer jezelf niet op je mond of je tong. Als je het alleen met je mond doet kan het zijn dat de prikkel wat minder sterk is en dat je vriend toch wat wegzakt. Pijpen is eigenlijk vooral aftrekken met je mond over zijn eikel. Als je voelt dat je zijn aandacht verliest, trek je hem gewoon een tijdje af tot je zijn volle aandacht weer hebt.

Ondertussen kan je nog wat extra's toevoegen, met je vingers van je andere hand over zijn ballen of lager krabbelen bijvoorbeeld.

KLAAR(tje)
Berichten: 42
Lid geworden op: do 09 maart 2006, 13:03

Berichtdoor KLAAR(tje) » zo 19 maart 2006, 18:12

Marjon, mag hij in je mond komen? Anders kan hij het inderdaad alleen als een massage ervaren. Bij mijn vriend gebeurt dit soms als hij teveel gedronken heeft, als ik zeg dat ik wil dat hij in mijn mond komt en dat ik het wil slikken, is hij weer meteen "back in order"

Marjon
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 22 juni 2003, 14:11

Berichtdoor Marjon » zo 19 maart 2006, 18:24

Hey allemaal, bdeankt voor de reakties

@Klaartje, ja dat mag hij
@Rick, volgens mij heeft het niets met mijn techniek te maken.. ik heb ervoor nooit klachten over gehad, integendeel eigenlijk. Al het extra's doe ik ook, ik heb al zoveel variaties en verschillende dingen geprobeerd.
@frans, dus ook dat doe ik allemaal..

Ik weet het gewoon niet meer zo goed :(

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Opgewonden tijdens pijpen

Berichtdoor Jippie » zo 19 maart 2006, 20:08

Het kan zijn dat sommige plekjes overgevoelig zijn of juist niet gevoelig. Bij orale sex heb je zelf niet de controle om de goede plekjes te bereiken, dat moet de ander aanvoelen, en als die geen feedback krijgt zal ze nooit weten waar ze de accenten moet plaatsen.
Misschien vind hij het ook wel lekker maar niet echt.
Vraag hem waar hij gevoelig is en waar het super lekker is.

en als ik onderstaande quote lees..dan geloof ik dat het wel snor zit tussen jullie twee.
Ik heb een goede relatie van ruim 5 jaar. De seks is geweldig, op 1 ding na.
Je komt zelf niets te kort..en hij waarschijnlijk ook niet, je wil alleen de score wat opkrikken

MrBadguy
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 januari 2006, 13:17
Locatie: Omg. Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor MrBadguy » wo 22 maart 2006, 17:27

Ik vraag me nog af hoe je houding is als je hem pijpt?? Ik bedoel gepijpt worden is zo'n beetje het lekkerste wat een man kan overkomen (zeker als hij in de mond mag spuiten, complimenten :-) maar inderdaad kan het soms iets té ontspannend worden.

Wat ikzelf heel onprettig vind is als ze te veel met bijv. haar ellebogen op mijn lichaam (bijv, bovenbenen) steunt, dit gaat vrij snel toch zeer doen (ook door de beweging) en dan verlies je snel de concentratie. Wat ikzelf wel heel prettig vind is als ze min of meer naast me zit zodat haar inderdaad af en toe in de ogen kijken en vooral bijvoorbeeld met haar billen of borsten spelen, of haar even stevig bij de haren pakken.

MrBadguy
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 januari 2006, 13:17
Locatie: Omg. Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor MrBadguy » wo 22 maart 2006, 18:05

Wat me net nog te binnen schoot: als hij even lichtelijk "slapvalt" kun je altijd nog met je hand stevig om de penis knijpen. Zo laag mogelijk (dichtbij de ballen) even 5 à 10 seconden vasthouden om de doorbloeding tegen te gaan werkt meestal als een zonnetje om hem snel weer stijf te krijgen (denk aan natuurlijke cockring).

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 22 maart 2006, 23:00

:twisted:
Laatst gewijzigd door Searcher op do 12 juni 2008, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » za 25 maart 2006, 6:52

afhankelijk van de houding: als hij wat meer met jouw lijf kan spelen tijdens het pijpen, bv je tussen je benen kan aaien of alleen al zien, of je borsten etc etc, zorgt dat al voor meer opwinding.
verder inderdaad gewoon stevig aftrekken tussendoor. en zodra hij op springen staat, de zachtere plagerige massagetechnieken tot hij weer een beetje zachter wordt.
het is heel normaal dat hij zachter wordt, en toch ook niet minder opwindend voor jou om hem zacht in je mond te hebben?
love = 4ever

masterblue
Berichten: 42
Lid geworden op: di 10 september 2002, 1:01

Berichtdoor masterblue » zo 26 maart 2006, 19:50

hoi! Kan het misschien zijn dat hij nog niet te snel wil klaarkomen en dan aan andere dingen denkt waardoor hij er niet meer op gefockest is?

Marc_V
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 januari 2006, 11:58

Berichtdoor Marc_V » ma 03 april 2006, 20:03

Als je een pas een "nieuwe vriendin" hebt, wil je als man graag presteren.
En flinke en landurende erectie is dan het teken dat je geen watje bent.

Als je langer met iemand omgaat, en als je je erg op je gemak voelt bij die persoon, kan je als man tijdens het vrijen ook genieten zonder een keiharde erectie. Noem het erotische massage of wat dan ook.

Als je vriend zegt dat hij geniet zonder erectie, is dat een teken dat hij het gewoonn fijn bij je heeft !

En .....we leven in een prestatiemaatschappij en wat is dan fijner tijdens het vrijen eens niet direct aan presteren te denken !

Loenatik
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 05 april 2006, 20:14

Berichtdoor Loenatik » wo 05 april 2006, 20:32

Je schrijft dat je het zelf ook lekker vindt om te pijpen, betekent dit dat je er ook geil van wordt? Dan is het voor je vriendmisschien eens tijd om ook aan jou te denken, zodat jij ook aan je trekken komt. Ikzelf wodt altijd al bloedjegeil bij de gedachte dat mijn vrouw ook geil is van hetgeen we doen.
Zoek het niet teveel bij jezelf, maar laat merken wat je voelt, dan komt het vanzelf wel wwer terug bij je vriend.

Achraf
Berichten: 28
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 21:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Achraf » ma 24 juli 2006, 23:07

Wat zeker zal helpen is als je lekker geil tegen hem praat en dan kan je zo ver gaan als je wilt.........100% garantie dat hij stijf wordt hihi
Step in my room


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten