schaamte...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

schaamte...

Berichtdoor jesa » ma 16 januari 2006, 21:59

Sinds ik een stuk zwaarder ben geworden vind ik het moeilijker om mijn vriend te berijden...en soms hebben we het er al eens over dat ik dat standje mijd...nu wat ik hem niet durf zeggen is dat ik soms denk dat ik niet meer weet hoe ik er aan moet beginnen.. :oops: erg he...het is altijd mijn favoriet standje geweest en sinds paar jaar doe ik dat gewoon niet meer..en nu,weet ik niet meer hoe er aan te beginnen!k maak me op voorhand al druk...ben ik niet te zwaar,wiebelen mijn borsten en buik te erg,en vooral,krijg ik hem wel op de juiste plaats... :cry: Jeetje...dit is de eerste keer dat ik me erover uit...pffftt..stom he..!
Miracles will happen as we speak!

Lilith
Berichten: 9
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:36
Locatie: België

Berichtdoor Lilith » ma 16 januari 2006, 22:11

Ik ben vol goede moed opnieuw gaan fitnessen.
Ik heb/had hetzelfde probleem als jij.
Ben dan ook één brok onzekerheid :oops:

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » ma 16 januari 2006, 22:16

Erg he...ja.ik ben ook terug aan het dieten geslagen,maar ja..dat lost het probleem niet nu op he..Mijn vriend vindt me mooi zoals ik ben,maar die onzekerheid ,en vooral om hem te berijden.Ik heb daar bijna een faalansgt voor...ik kan het niet goed uitleggen,gewoon bang dat het me niet lukt!
Miracles will happen as we speak!

Just a Princess
Berichten: 238
Lid geworden op: vr 27 december 2002, 2:01
Locatie: Bruxelles, studente

Berichtdoor Just a Princess » ma 16 januari 2006, 22:31

Probeer anders eens een ander standje waarbij jij vanboven ligt...
Als je bv je benen evenwijdig met die van hem legt, zodat je op je armen steunt ipv op je knieën... (Eigenlijk gewoon missionarishouding maar dan omgekeerd :))
Zo wiebelt alles ietsje minder en lig je ook veel dichter bij hem en kan je hem gemakkelijk kussen en zo...
Het is ook een standje waarbij de meeste vrouwen heel gemakkelijk klaarkomen... ;)
We leven allen om schoonheid te ervaren, al de rest is een vorm van wachten...

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » ma 16 januari 2006, 22:31

ik heb er ook last van, niet zozeer omdat ik mezelf te zwaar vind en dat ben ik ook niet, maar wel vanwege mn borsten...
walgelijk!! dan heeft hij er veel te veel zicht op en dat bungelt daar dan maar en aangezien ze niet al te stevig zijn...
laat ik het zo zeggen, ik heb gewoon een tietencomplex!
maar ik probeer wel iets in die richting...
wel bovenop maar niet recht, ik hang dan wat naar voren: precies zo dat hij niet teveel zicht heeft op mn bosten omdat ik wel zorg dat ik mn armen er op de 1 of andere manier voor hou
als ik echt te onzeker word ga ik gewoon met mn bovenlichaam op hem liggen en ga zo verder

wat bedoel je met 'krijg ik hem wel op de juiste plaats'?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » ma 16 januari 2006, 22:31

Als het je favoriete standje is, moet je je door niets laten tegenhouden. Gewoon proberen. Je zegt dat je vriend je mooi vindt. Geloof hem dan maar. De eerste man die bezwaar heeft tegen wiebelende borsten en een zachte buik, moet ik nog tegenkomen. En wat die juiste plaats betreft: als het jou niet zou lukken, weet je vriend het plekje vast wel te vinden! Niet al te moeilijk over doen, in het 'ergste' geval kan je er misschien samen nog een hoop lol mee hebben :)

Damsel, die weet dat haar vriendje die 15 extra kilo's soms nog wel eens mist...

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » ma 16 januari 2006, 22:38

Bedankt allemaal!!!Als ik jullie lees dan denk ik wel..hoe stom van me..het zit gewoon tussen mijn oren..maar ja...

@princess:ga ik zeker eens proberen...lijkt me inderdaad wel intiem.

@marianne...ik weet echt mijn gaatje wel hoor.. :lol: maar ik denk zoals damsel al aangeeft dat ik er gewoon teveel mee bezig ben,en dan bang ben dat ik ga stuntelen...

Damsel,...ja een beetje lachen moet kunnen he..misschien na paar glaasjes wijn..gaat ook alles wat makkelijker :wink:

Nu,nog de praktijk he...
Miracles will happen as we speak!

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » ma 16 januari 2006, 22:41

Is het nu echt iets voor vrouwen om zo bezig te zijn met alles...hangen mijn borsten niet teveel,is mijn buik niet te dik..ruik en smaak ik wel lekker...pffftt...

Hebben mannen dit nu ook zo???
Miracles will happen as we speak!

LutjeLieverd
Berichten: 26
Lid geworden op: za 07 januari 2006, 22:49
Locatie: Medewerkster speciaal kinderdagverblijf

Berichtdoor LutjeLieverd » ma 16 januari 2006, 22:49

LutjeMan vindt het juist hartstikke mooi om alles te zien wiebelen, bewegen, schudden, ...... Het windt hem zelfs op!
Ik ben te zwaar, veel te zwaar, maar ik zit er niet mee. Eerst wel, toen durfde ik ook niet goed, ik schaamde me er ook voor. Maar sinds ik weet hoe het hem opwindt is het goed.
Ik weet zeker dat er nog veel meer mannen zijn die het geweldig en opwindend vinden om een vrouw zo te zien.
Dus: Zet jezelf over die drempel en geniet ervan hoe je man geniet!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 16 januari 2006, 23:20

Marianne, ik begrijp je probleem met je borsten. Nu mag ik eigenlijk echt niet klagen maar soms heb ik wel momenten dat ik niet lekker in mijn vel zit daarmee. Mijn oplossing is dan; aan mijn borsten zitten terwijl ik 'rij' :wink: :lol: Zo wiebelen ze niet, mijn tepels vinden het erg fijn, en mijn vriend ook :)


ps; afgelopen weekend zagen vriendinnen mijn borsten en moest ik blozen van de complimenten :oops: . Zo zie je maar; eigen onzekerheden kunnen voor een ander onbevatbaar zijn (soms) :roll: .

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » di 17 januari 2006, 0:47

nou... ik weet ook zeker dat mijn vriendje erg blij is als ik me over mn 'complex' heen kan zetten...
ik zie aan zn ogen hoe hij van me geniet als ie me naakt ziet!
ik weet ook dat hij me toch wel mooi vind, of dat zn gevoel heus niet zal veranderen als hij ze toch stiekum misschien iets minder mooi vind
de sex zal er ook niet minder van worden en hij zal er ook niet minder aan zitten, want daar genieten we beiden ernstig van!

ik weet het ook wel! snap soms ook niet waar ik me druk om maak...
maar kan het gewoon niet los laten!
zou in de sauna eerder met mn benen wijd gaan zitten als met mn blote borsten...

maar het is niet zo dat het me belemmerd met de sex hoor!
gewoon met een lampje aan en samen douchen etc. doen we ook gewoon
maar Jessebel wel bedankt voor je tip!! ga ik zeker toepassen!

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 17 januari 2006, 12:03

een sexy bh aanhouden kan je helpen :)

deFine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Lilith
Berichten: 9
Lid geworden op: di 10 januari 2006, 23:36
Locatie: België

Berichtdoor Lilith » di 17 januari 2006, 15:52

Ik ben eigenlijk vooral onzeker na het lezen van die typische vrouwenboekjes. Staat vol afslank-tips, meet daarbij foto's van de ideale vrouwen. In bijna elk boekje, reclameblaadje, affiche, tv-serie,... allemaal 'perfecte' lichamen.
En ook al weet je dat die foto's bewerkt zijn, het blijft vaak een bron van onzekerheid.

En hoe los je dat nou op hé... Gewoon ervoor gaan zeker?! Iets sexy aanhouden in bed of doe hem een blinddoek om :lol:

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » di 17 januari 2006, 16:48

@ Jesa en Marianne,

Ook mijn vrouw vond het in het begin eng om bovenop te zitten.
Problemen: borsten die niet mooi en te klein zijn....vind zij.
Een buik die te dik is en wiebelt....vind zij.
Haar te dikke bovenbenen die, als ze met opgetrokken benen op mij zit, nog dikker lijken....vind zij.

En ik? Ik vind alles geweldig. Ik hou van een volle vrouw.
En nu? Ik heb haar kunnen overtuigen. Nu ze er ECHT zeker van is dat ik haar mooi vind heeft ze totaal geen schroom meer en laat ze zich helemaal gaan.
Veel, heel veel mannen vinden borsten en buiken die wiebelen geweldig.
Vidn je het eng. Steek dan wat kaarsjes aan en vrij in het kaarslicht :wink:

Dus ga er voor dames en ik weet zeker dat je partner er ook van geniet!!!

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » di 17 januari 2006, 16:57

Mja Alfa-man, jammer genoeg denken niet alle mannen zo... :)
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten