schaamte...

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » di 17 januari 2006, 20:17

thx Alfa-man,leuk om ook iets van een man te horen..en ja...ik denk ook wel dat het mijn vriend zal opwinden,maar dat staat los van mijn onzekerheid... :roll: vrouwen he...
Nu,ik denk dat ik het hem maar eens moet duidelijk maken,wat juist mijn kopzorgen zijn..misschien kan hij me idd wel over die drempel helpen..

@lilith..misschien geen slecht idee..blinddoeken...geeft een gevoel van vrijheid..

@ mariannne..wij genieten ook van onze sex..alleen voel ik dat ik me toch wat geremd opstel...en ik denk dat hij dat niet altijd doorheeft...maar stap voor stap open ik mezelf meer voor hem..alleen is het niet altijd makkelijk..
Miracles will happen as we speak!

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » wo 18 januari 2006, 18:44

ja idd, ik geniet zelfs heel erg van sex!
alleen iets minder bovenop... dan ben ik met mn hoofd met andere dingen bezig ipv te genieten! en das zonde...
maar het komt idd vanzelf wel!
tenminste daar ga ik wel vanuit, deed het eerder niet eens met het licht aan en samen douchen vermeed ik ook
dat maakt me nu niks meer uit!
dus.... het begin is er....

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 13 oktober 2008, 17:17

kwam dit tegen en besloot het omhoog te schoppen :wink:

voor mij een zee van herkenning, die onzekerheid...vooral mijn tieten...buikje...pfff :oops: ....ALLES aan de voorkant
als ik boven zit houdt hij mijn borsten vast, hij weet dat ik het vervelend vind als ze zo zwaar zijn. Ieder een flinke hand vol en hij heeft grote handen!


mijn man vindt mij ook mooi, alleen ik nog...
zucht

wie heeft nog meer trucjes, anekdotes, whatever?
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Berichtdoor lavendeltje » ma 13 oktober 2008, 17:34

hem berijden in bed kan ik enkel door op mijn knieen en onderbenen te steunen. Als we buitensexen, met een hardere ondergrond, probeer ik het meestal om gewoon op de voeten te staan en dan mijn kont te laten zakken en hem zo te berijden....al is dit wel fysiek veel lastiger natuurlijk maar wel wat geiler :P

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » ma 13 oktober 2008, 19:37

echt het vrouwenrprobleem dus, aan 1 kant blij dat ik niet de enige ben aan de andere kant, balen dat we het allemaal hebben.
ja in die boekjes staabn mooie foto's en bla bla bla, nou ik heb dus maatje 36, maar helaas, mn buikje is dus niet zo mooi strak en laten we maar zwijgen over mn borsten (wat kinderen je wel niet onbewust aandoen)
Als ik niet wil dat hij het zietm, dan ga ik gewoon anderom op hem rijden, veel genot, alleen geen buik en bosrsten in zicht. En olgens mij vind hij het lekkerder :oops:

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » ma 13 oktober 2008, 23:38

Erobeller, jesa heeft het over een maatje meer, niet over maatje 36 zoals jij bent dus is dat geen vergelijking, heel veel vrouwen zijn jaloers op jou maat.
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 14 oktober 2008, 7:51

volgens mij maakt erobeller hiermee juist duidelijk dat het niet alleen gaat om een maatje meer, maar (misschien meer) om de 'vorm'. Het gaat om je schamen om je lijf bij seks...

Pastis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 september 2008, 7:21

Berichtdoor Pastis » di 14 oktober 2008, 8:28

als man zien wij graag die wiebelende borsten voor onze ogen, wees daar maar zeker van. :)

Sol
Berichten: 146
Lid geworden op: za 03 september 2005, 2:21

Berichtdoor Sol » di 14 oktober 2008, 11:18

Ik ben eigenlijk vooral onzeker na het lezen van die typische vrouwenboekjes. Staat vol afslank-tips, meet daarbij foto's van de ideale vrouwen. In bijna elk boekje, reclameblaadje, affiche, tv-serie,... allemaal 'perfecte' lichamen.En ook al weet je dat die foto's bewerkt zijn, het blijft vaak een bron van onzekerheid.
In de roos! Je verstand weet dat het fake is, maar je gevoel krijgt toch de boodschap mee: "zo zien mooie vrouwen eruit" en ga je onvermijdelijk jezelf vergelijken. Mijn haren gaan gewoon rechtstaan van die boekjes. Gewoon niet lezen. Want inderdaad in elk exemplaar staat wel een dieetplan, strak de zomer in, mooie slanke benen in de lente, enz enz enz. Gewoon negeren, die boekjes

:D

erobeller
Berichten: 22
Lid geworden op: za 11 oktober 2008, 22:34

Berichtdoor erobeller » di 14 oktober 2008, 22:06

volgens mij maakt erobeller hiermee juist duidelijk dat het niet alleen gaat om een maatje meer, maar (misschien meer) om de 'vorm'. Het gaat om je schamen om je lijf bij seks...
precies, weet je, het gaat niet altijd om de maat, dat denken mensen snel, maar dat hoeft echt niet, ook mijn lichaam is nit mooi, gewoon omdat het hangt ik heb veel overtollig hui, nou geloof me, ik mag dan een klein maatje hebben, maar ik schaam me er niet minder om hoor!

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » zo 16 november 2008, 19:28

grappig... om dit na dik 2,5 jaar weer eens terug te lezen...
ik ben nog steeds geen ster in het showen van mn lichaam, met name buik/borsten gedeelte.
zelfs nog een paar kilo aangekomen, maakt het ook niet echt beter.

maar.... ik kan me er wel minder druk om maken als toen!
na 3,5 jaar weet mn vriendje echt wel hoe mijn lijf eruit ziet, dus ik kan wel heel krampachtig blijven doen: het schiet alleen zo weining op!!
dan maar proberen het los te laten (lukt niet altijd hoor :oops: )

liefs M!

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 17 november 2008, 13:35

We hebben het steeds over ons eigen, vertrouwde partner...hoe zit het met een nieuw minnaar?

Hoe pakken jullie het dan aan?

Voor mij is het vaak reden geweest om er van af te zien...zonde, niet?

En mannen, hoe kijken jullie er naar? ....en geen afgezaagde, cliches AUB, maar echte verhalen waar we iets aan hebben :wink:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

kytoma
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 14 januari 2008, 17:37

Berichtdoor kytoma » ma 17 november 2008, 14:24

je moet niet zo naar je figuur zelf kijken je ziet het toch anders dan een ander het ziet,Ik zelf (man dus) kijk dus naar heel andere kwaliteiten lichaam oke moet enigzins in balans zijn een buikje heerlijk voelt lekker zacht Wat hangende bordsten ook goed kom je niet onder uit met het ouder worden en met kinderen.Dus het laat zien dat je geleefd hebt...
Als je een veel jonge minaar neemt kan ik het me voorstellen dat je je zorgen gaat maken je kan niet zo als hij mee komen en showen.Maar daar voor komen heel andere kwaliteiten ervaring harte lust en passie...
Geef mij maar een vrouw met een leuk zacht buikje en wat hangende borsten...[color=blue][/color][size=18][/size]

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 17 november 2008, 14:54

@kytoma

Ik heb ook wel het idee dat een ander mij anders ziet dan ik zelf. Maar om te zeggen dat ik dat niet meer moet doen....tja
Als het zo makkelijk was dan liepen er niet zoveel onzekere mensen rond.

Daarom hoor ik graag de verhalen, juist voor de (h)erkenning en, soms, gemoedsrust.

ps. jouw profiel geeft aan dat je 'vrouw' bent...aanpassen?
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 18 november 2008, 0:25

Erg eigenlijk dat voor veel vrouwen het afhangt hoe aantrekkelijk hun partner hen vindt.

Ik herken dat wel van vroeger, ahum, toen ik 30/30+ was. Hoewel ik ook toen slank was vond ik mezelf niet een aantrekkelijk lijf hebben. Vree ht liefst met gedempt licht. Jammer voor mij, mijn toenmalige partner had het liefst TL buizen gemonteerd in de slaapkamer, ALLES wilde hij zien, van dichtbij:o)
Kinderen gekregen en hoewel nog steeds slank was het natuurlijk allemaal niet zo strak meer. Denk je dat hem dat iets kon interesseren? In die relatie heb ik echt van mijn eigen lijf leren houden.
Daardoor heb ik mezelf ook nooit geschaamd naar nwe (tijdelijke) liefjes toe. Ook zij hebben over het algemeen geen modellenlijf, toch?

Mijn jongste is nu 5, mijn lijf heeft zich wel weer gezet na jaren van borstvoeding en zwangerschappen en ik sport veel maar ondanks een klein maatje is het niet strak, maar dat past ook niet meer, ik ben 41, dat zie je, punt uit. Mijn lief vindt me prachtig en zoals zoveel mannen vindt hij wiebelende borsten heel aantrekkelijk (hoe klein ze ook zijn).

Zijn vorige partner was vol en ook dat vond hij prachtig om te zien boven hem.

Ik geniet op mijn beurt van zijn, oprecht, prachtige lijf. Al zie ik ook dat hij allang geen 18 meer is. Maar heb me ook nooit gestoord aan het voller wordende lijf van mijn ex (en die heb ik leren kennen als een sub-topsporter...........).

Heel lang heb ik gedacht dat onzekerheid over lijven typisch iets voor vrouwen was. Maar nee, ook mannen hebben dat en ook daar slaat het vaak nergens op.

Als jouw partner zegt dat je mooi bent dan meent hij dat, ga ik maar van uit. En opwinding zit in andere dingen dan stevige borsten en een strakke buik. Als het jezelf echt in de weg zit, dan maar gewoon sporten en afvallen. Maar puur voor jezelf, niet voor hem als ik het zo lees.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten