eroticabeurs

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

eroticabeurs

Berichtdoor jesa » do 24 november 2005, 13:28

ik heb allang zin om eens naar de eroticabeurs te gaan,maar het schrikt me wat af. Loopt daar niet enkel,knap ,speciaal en jong volk rond?
Kan iemand me er wat meer over vertellen?
Thx!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 24 november 2005, 13:37

Jesa, ik heb ff 2 oudere topics omhoog geschopt voor je. Misschien heb je er wat aan?

Shazzz
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » do 24 november 2005, 13:47

Ik ga ze lezen..bedankt!!!

Andre
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 21:19
Locatie: Zeeland

erotiekbeurs

Berichtdoor Andre » do 24 november 2005, 16:31

de beurs is voor iedereen ik ben er ook geweest met me vrouw en het was geweldig daar dus schroom niet en ga want de meeste mensen genieten daar dus gewoon doen en geniet van de mensen die daar lopen

groet moos
1 dag niet gesext is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » do 24 november 2005, 18:28

Ik ben er ook al geweest maar er liepen heus ook lelijkaards en bejaarden rond hoor. :mrgreen:

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » do 24 november 2005, 18:31

Ahhh dus Opa mag ook heen :D
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 24 november 2005, 18:55

De KamaSutrabeurs is dit weekend :!:

Volgens mij in Amsterdam.... ik weet het even niet zeker, omdat de site momenteel niet geopend kan worden.

Misschien werkt het straks wel;

http://www.kamasutrabeurs.nl/

En nee, er lopen zeker niet alleen maar jonkies rond. De meeste mensen komen naar de Kama om vertier, maar ook om dingetjes te vinden om hun sexleven wat meer 'diversiteit' te geven zeg maar. Dat is van alle volwassen leeftijden, het lijkt me zelfs meer voor de wat rijperen :wink:

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » do 24 november 2005, 20:03

Ik ben nu een aantal keer naar die beurs geweest.
En eerlijk gezegt ik vind het zooooo tegenvallen en is gewoon geldklopperij.
Als je met zn tweetjes naar binnen wilt ben je al 50 euro kwijt incl parkeergeld.
Eenmaal binnen tja lopen er meer "boeren"rond dan erotische mensen.
Wilde een leuk kinky topje kopen ook dat kon ik niet vinden. Heb er 1 gezien kosten 300 euro :cry:
Dus nee voor mij geen erotiek of kamasutrabeurs meer.

De shows etc vond ik ook erg tegenvallen. Net als de speeltjes die je daar kon kopen. Vaak slechte kwaliteit.

Waarschijnlijk ben ik te verwend.
En zijn die dingen me te gewoon geworden doordat ik elke week al naar erotische en kinkyfeesten ga.

Hoop dat jullie een veel leukere ervaring krijgen dan ik :wink:
Maak van elke dag een feest!

jesa
Berichten: 83
Lid geworden op: do 17 november 2005, 18:18
Locatie: antwerpen

Berichtdoor jesa » vr 25 november 2005, 16:19

De reacties zijn zeer gemengd..mijn grootste vrees was dat er een heel speciaal kinky volk zou rondlopen,maar dat blijkt niet zo te zijn..dus..eroticabeurs..here we come!! :lol:

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » vr 25 november 2005, 16:24

Ik heb zowel de extravaganza als de kamasutrabeurs bezocht. Grote voordeel van de extravaganza: De shows vond ik veeeeeeeeeel mooier, een mooi overzichtelijk BDSM-plein, de hele entourage van de beurs was mooier, chiquer, was fijn om te lopen en allerlei volk liep er rond... alleen erg weinig.Het was helemaal niet druk. Dat was voor mij het enige minpuntje.

Kamasutrabeurs is zeker ook leuk, een stuk drukker. Ook mooie shows, maar ze missen de afwerking van de extravaganzza. Dat vind ik in zijn geheel. Kamasutra is wat meer hap-snap werk, aan de extravaganza is duidelijk meer zorg en aandacht besteed.

Voor mij dan ook een raadsel dat het er zo rustig was.

En mooie topjes... in overvloed, in alle maten en behulpzame mensen, in alle prijsklassen, dat is wat ik gezien heb.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 25 november 2005, 16:42

Ik ben maar 1 keer naar zo'n beurs geweest. 3 jaar geleden ofzo. Persoonlijk had ik een beetje dezelfde mening als @nn@tin, maar weet dat dat gewoon heel persoonlijk is. Het was wel gewoon een leuk. Maar niet meer dan dat..

Maar ik denk wél dat het voor velen geldt dat als je het eens gezien hebt, je het ook wel hebt gehad zeg maar. Daarom verbaas ik me er helemaal niet over dat het rustig was. Het lijkt me vanzelfsprekend eigenlijk.

Nederland is een klein landje, met teveel erotische beurzen :lol:

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » za 26 november 2005, 7:48

Net als Pipje vinden wij de Extravaganza beurs veel mooier en gezelliger.
De Kamasutra is wat rommeliger vinden wij.
Verder is de Extraganza is extremer als de Kamasutra. Het is maar net waar je voorkeur ligt.
Maar de Extravaganza is voor ons nog zeker een keer het bezoeken waard.

bruinoogje
Berichten: 73
Lid geworden op: za 15 oktober 2005, 21:03
Locatie: ontdekkingsreizigster

Berichtdoor bruinoogje » za 26 november 2005, 14:45

Ik ben er ook al geweest maar er liepen heus ook lelijkaards en bejaarden rond hoor. :mrgreen:
Tjee...!!! Zouden oude en lelijke mensen soms stiekem ook wel van seks houden...? :shock:


:lol:
Kusje van Bruinoogje ;)

Bim35
Berichten: 1
Lid geworden op: za 26 november 2005, 16:15
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Bim35 » za 26 november 2005, 16:20

[quote="@nn@tin"]

Waarschijnlijk ben ik te verwend.
En zijn die dingen me te gewoon geworden doordat ik elke week al naar erotische en kinkyfeesten ga.

****
Ik ben ook geen liefhebber van deze beurzen. Maarre, (@nn@tin?), hoe kom ik te weten waar er erotische en kinky feesten zijn?

GR, Bim
****

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 26 november 2005, 16:29

Oren en ogen open houden :lol:

Kleinschalig of grootschalig?
Grootschalig is een kwestie van flyers meenemen in zaken waar ze extremer kleding verkopen (ogen open).
Kleinschalig... moeilijker. Moet je vooral oren spitsen en mensen vragen die je kent die ook 'daarin' zitten.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten