Bi gevoelens

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Lika
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 28 oktober 2005, 9:58
Locatie: Noord holland

Bi gevoelens

Berichtdoor Lika » vr 28 oktober 2005, 10:05

Ik wil heel graag een seksen met een vrouw. De gedachten maken mij al opgewonden. Mijn vriend is hiervan op de hoogte. Helaas ben ik nog niemand tegen gekomen. Het liefst een vriendin voor leuke dingen, winkelen, bioscoop gezelligheid, en voor de seks. Een man erbij hoeft niet, die heb ik al thuis.

Waar vind ik haar :?:

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » vr 28 oktober 2005, 10:24

Beste Lika,

Vrouw vrouw,heel eenvoudig te vinden.

www.chatgirl.nl

www.chatbabe.be

Sexblaadjes met advertentie pagina of plaats zelf een advertentie in een sexblaadje.

Groetjes en veel pret :-)

bloem
Berichten: 20
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 23:51

bi-gevoelens

Berichtdoor bloem » vr 28 oktober 2005, 16:48

Je bent niet de enige. Zou dat ook wel willen maar ja.........waar kom je een leuke vrouw tegen?

Bloem

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » za 29 oktober 2005, 18:51


Sasbi
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 12:49
Locatie: Haarlem, sabbatical

Berichtdoor Sasbi » zo 30 oktober 2005, 23:38

Hoi Lika,

Ook ik wil heel graag sex hebben met een vrouw. Heb wel een soort ideaalbeeld van een 'gewone' vriendschap met iemand hebben en dan ook af en toe sex omdat je elkaar aantrekkelijk (en lief!) vindt.
Mijn huidige vriendinnen vallen helaas niet op vrouwen, heb ik al eens gepolst, ze weten ook dat ik bi ben.
Ik weet niet zo goed hoe ik iemand kan ontmoeten. Misschien moeten we eens samen naar een vrouwenkroeg :wink: Ik durf niet alleen.....

Sas

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » ma 31 oktober 2005, 0:05

mijn laatste vriendin heb ik leren kennen via www.femfusion.nl


liefs, Lila
live and enjoy

femmy
Berichten: 6
Lid geworden op: di 08 november 2005, 16:20
Locatie: Amsterdam, studente

Wel qua sex, niet qua liefde

Berichtdoor femmy » di 08 november 2005, 16:31

Hay,

Ik herken jullie verhaal wel, maar bij mij is het toch anders: Ik ben altijd op jongens gevallen qua sex en innerlijk...Ik heb nu een vriend. Verliefdheid heb ik ook alleen bij mannen meegemaakt, evenals enige liefdegevoelens..

Maar ik heb de laatste tijd een soort onbedwingbare nieuwsgierigheid naar sex met een vrouw...ik kan me volledig laten gaan in dergelijke fantasien; die winden me zo verschrikkelijk op(!) Over t algemeen meer op dan de gedachten aan een man in bed.

Dat is wel heel vreemd want in real life heb ik dus nog nooit meegemaakt dat ik het met een vrouw heb gedaan of in de situatie was dat ik heel geil van een vrouw werd.
maar ik wil het echt zo graag....

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 08 november 2005, 18:31

neem dan eens kijkje op de pagina waar al een link voor staat.. misschien kan je je fantasie uit laten komen.. vind je wel oprecht in je posting dat zou voor mij al direct aan jou een pluspuntje geven

sfinxs

succes !!!

femmy
Berichten: 6
Lid geworden op: di 08 november 2005, 16:20
Locatie: Amsterdam, studente

tsja

Berichtdoor femmy » wo 09 november 2005, 16:29

inderdaad...zal ik eens doen (Welke site is best? er staan er drie genoemd ofzo)

Maar wat wel opvalt: Als ik de berichten lees hiervoor dan schemert bij allemaal wel iets van liefde door of in elk geval gewoon ook vriendschap/gewoon relatie tussen 2 vrouwen...

Ben ik nou zo "playerachtig' als ik zoiets nou alleen strikt sexueel zou willen proberen? VInd het nogal raar dat ik de behoefte in real life nog nooit heb gehad als ik een vrouw tegenkom. Ik heb me ds nog nooit aangetrokken tot een vrouw, maar fantaseer er toch veel over...

of herkent iemand dat ook?

fem

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 09 november 2005, 16:41

zoals ik je lees heb je een sexuele fantasie nix meer en nix minder

ben je daardoor een player als je het zo duidelijk neer kan zetten denk het niet maar getuigd van oprecht heid DIe IK enorm kan waarderen

sfinxs
die de vrouwelijk players nu wel herkent.. :?

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » wo 09 november 2005, 17:27

lol@sfinks :D



Lila
live and enjoy

lustenliefde
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 november 2005, 18:53
Locatie: huismus

Berichtdoor lustenliefde » vr 11 november 2005, 23:54

Heb zelf net mijn eerste zoen ervaring met een vrouw en moet zeggen het is een HEERLIJK gevoel. (zie topic, eerste zoen)....

Nooit heb ik fantasietjes gehad over het zelfde geslacht en ben 100% hetero....toch kreeg ook ik fantasietjes over het vrijen met een vrouw en vooral een trio met mijn man erbij.....nooit gedacht dat het ook echt zou gebeuren.....zoenen dan he....

Met een vriendin kan ik hier heel goed over praten en zij wist dat ik daar over fantaseerde.....

Na een feestje met wat alcohol op....is het dan lekker spontaan tussen ons gebeurt....zij en ik waren er beiden van onderste boven....

We hebben er samen over nagepraat en weten dat het zeker niet de laatste keer zal zijn...en er kan nog meer gaan gebeuren....

Trio, kwartet....we hebben beiden een open huwelijk, maar dit zou nooit bij andere vrienden zijn gebeurd...

Als je een vriendin hebt waar je ten eerste over dit soort fantasietjes kunt praten, dan komt er vanzelf wel meer van.....veel praten en geduld....

Grts
lust en liefde is fijn samen, maar appart kan heerlijk zijn...

dotje
Berichten: 101
Lid geworden op: za 25 januari 2003, 2:01
Locatie: NL

Berichtdoor dotje » di 15 november 2005, 15:31

hee!

al een tijdje surf ik langs op www.bi4real.nl leuke site. JE krijgt een camcheck en daarna kun je kletsen over van alles en nog wat :)

op de andere sites als chatbabe etc. zitten zo veel opdringerige mannen (althans is mijn ervaring) en deze site is vrouw vriendelijk!

greetz dot
terug van weg geweest :D

Anacha
Berichten: 516
Lid geworden op: ma 15 april 2002, 1:01
Locatie: In de buurt van Rotterdam

Berichtdoor Anacha » vr 16 december 2005, 8:10

Ben ik nou zo "playerachtig' als ik zoiets nou alleen strikt sexueel zou willen proberen? VInd het nogal raar dat ik de behoefte in real life nog nooit heb gehad als ik een vrouw tegenkom. Ik heb me ds nog nooit aangetrokken tot een vrouw, maar fantaseer er toch veel over...

of herkent iemand dat ook?
Ja hoor, dat herken ik zeker. Ik ben nog nooit een vrouw tegen gekomen waar ik wel eens een beschuitje mee wilde eten ;-) Na een paar (heerlijke) ervaringen ben ik er wel achter dat ik niet bi ben. Ik hou van de warmte/tederheid die er tussen 2 vrouwen kan zijn maar daar wil ik geen etiketje "bi" opplakken. Misschien je fantasie eens uit laten komen óf lekker de fantasie fantasie houden ;-)

Groetjes Elaine
So why don't you stand up and be
Beautiful
(Marillion)

Ladouce
Berichten: 3
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 11:05
Locatie: België

Berichtdoor Ladouce » do 12 januari 2006, 12:25

Oeps, had per ongeluk op een nieuw threadje gepost, zie nu pas deze...

Bij mij is het een mengeling : ik heb een losse relatie, en hij weet/ is ok met mijn verlangens. Voor het meisje waarmee ik deze zomer wat experimenteerde voelde ik best wel wat, niet alleen sexueel, en ik mis haar ook.

't Is allemaal vrij nieuw voor me, deze wereld.. latex en andere spelletjes worden pittige extraatjes, parenclubs trekken me maar probeerde ik nog niet.. het is een beetje moeilijk als je de wereld nog niet kent en niet aan iemands hand erin rondgeleid kan worden.

En dan hebben we het nog niet over alle nepmannen op dat soort sites :roll: daar zit je dan idd écht ff niet op te wachten..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten