Pijn bij klaarkomen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Pijn bij klaarkomen

Berichtdoor Juliette » do 20 oktober 2005, 11:36

Misschien dat iemand dit herkent: sinds een paar maanden voel ik een bepaald soort pijn als ik klaarkom. Het moment is daar en dan voel ik ineens een prikkende pijn van binnen, een steek in de omgeving van mijn linker lies. Als een zwarte punt die in het lekkere gevoel wordt gebrandt, heel merkwaardig.
Heb het met mijn huisarts over gehad en die dacht eerst aan een verrekte spier. Hij heeft me ook onderzocht op cystes en andere enge baarmoeder/eierstok dingen. Hij vond niets en zit nu te denken aan een spastische darm oftewel een darm met een dunne wand, die pijn kan geven wanneer je in de stress zit.
In de stress zit ik best wel, maar nu ook omdat ik niet meer lekker kan klaarkomen! De dokter vond het niet nodig om een verder inwendig onderzoek te doen, maar ik zit er nu nog steeds mee...
Herkenning, anyone?
Life shrinks or expands in proportion to one's courage.
Anais Nin

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » do 20 oktober 2005, 17:13

Heb je dit alleen wanneer je iets in je vagina hebt tijdens je orgasme of ook wanneer je (jezelf) vingert? Ikzelf heb tijdens het masturberen een keer mijn dildo te diep naar binnen geduwd waardoor er inwendig iets beschadigd was. Dit heeft ongeveer een week pijn gedaan bij het liefdesspel maar is wel weer overgegaan.

Ik hoop op meer (nuttige) reacties voor je.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Berichtdoor Juliette » do 20 oktober 2005, 19:55

Merci voor je reactie!
Nee, ik heb het een aantal keer getest, omdat ik die verrekte spier theorie eerst geloofde van de dokter. Maar ook heel rustig zonder iets erin deed het pijn, en echt alleen als ik m'n orgasme bereikte, wat een stom gevoel!!
Life shrinks or expands in proportion to one's courage.
Anais Nin

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 20 oktober 2005, 23:07

ik heb t ook weleens gehad...is vanzelf overgegaan, ben er nooit voor naar de dokter geweest...
weet dus niet wat t was helaas,
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Juliette
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 1:01
Locatie: Brabant

Berichtdoor Juliette » wo 17 maart 2010, 22:35

Update: het heeft al met al een maandje geduurd en het is overgegaan en nooit meer teruggekomen gelukkig.
Life shrinks or expands in proportion to one's courage.
Anais Nin

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » do 18 maart 2010, 0:08

Gelukkig!

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Pijn bij klaarkomen

Berichtdoor waterdraakje » za 05 juli 2014, 11:21

Hey allemaal,
Ben een beetje ongerust, daarmee dat ik hier even een topic opdiep.
Heb gisteren en vandaag af en toe pijnlijke steken achter m'n schaambeen. De nacht ervoor wakker gemaakt door meneer Waterdraakje voor hele lekkere seks :D7 Ben eigenlijk nogal hevig klaargekomen, wel leuk natuurlijk ... maar kan je eigenlijk te hevig klaarkomen, in die zin dat je een spierscheurtje veroorzaakt of zo? :(( Als het dat maar zou zijn, zou ik geruster zijn: een scheurtje geneest normaal gezien wel vanzelf hè. Ik zit inderdaad wel snel te tobben over cystes en andere enge dingen zoals Juliette schrijft ...
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Pijn bij klaarkomen

Berichtdoor waterdraakje » zo 06 juli 2014, 15:56

ok, ik weet het wel :(( ik sla te snel in paniek ... 't is al over :mrgreen:
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Pijn bij klaarkomen

Berichtdoor Noortje » ma 07 juli 2014, 20:59

Ben nu dan ook wel benieuwd naar wat het was. 8)

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: Pijn bij klaarkomen

Berichtdoor waterdraakje » ma 07 juli 2014, 21:25

Ik ook wel beetje Noortje, een spierscheurtje lijkt me niet zo erg, of een verrekte baarmoedermond of zo (zoals je een enkel kan verrekken :(( ) Die dingen genezen wel vanzelf denk ik dan ... en het is wel vanzelf weg gegaan.
Maar hopen dat het niemeer terugkomt, want dan ga ik wel naar de dokter ...
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten