wanneer een 'hoer'?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » di 11 oktober 2005, 12:07

Ze is een hoer als ze ervoor betaald wordt (neuken omwille van de cadeautjes vind ik ook hoerig). Als ze seks en liefde kan scheiden en meerdere mannen tegelijk neukt, vind ik haar niet een hoer of hoerig.

Waarom irriteert haar seksgedrag je zo?
bow down before the one you serve.

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Re: wanneer een 'hoer'?

Berichtdoor Rabbi_Yentl » di 11 oktober 2005, 12:15

"Het enige dat ze belangrijk vindt is dat de mannen er redelijk goed uitzien, groter zijn dan zijzelf en belangstellend met haar omgaan.

Punt is dus dat ik haar 'hoerig' vind en steeds de neiging heb het mailkontakt te verbreken, maar puur omdat het me intrigeert zoals ze bezig is en ik graag op de hoogte wil bijven, blijf ik haar 1 keer in de zoveel tijd mailen."

Ik begrijp dit soort mensen niet. Alleen met iemand naar bed gaan als diegene er goed uitziet??? Belachelijk!!! Net of alles om het uiterlijk gaat!

Wat ik al helemaal niet begrijp is waarom haar man nog bij haar blijft. Blijkbaar geeft ze niks om hem, als ze zo vaak achter zijn rug om het met anderen doet. Ik zou haar allang aan de kant gezet hebben!

Dit soort mensen gaan tot in de euwigheid door met dit soort dingen, dus mailcontact schiet niet op, er komt toch geen verandering in dus is het eigenlijk niet eens zo interessant. Het enige wat ze wil is jouw aandacht houden om interessant te doen.

Ik begrijp echt niet waar ze mee bezig is. Zijn haar hersens afgezakt naar haar geslachtsdelen ofzo? Echt kortzichtig, dat mens!
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » di 11 oktober 2005, 12:18

Als iemand hoerig gedrag vertoont, doet het er dan toe of ze wel of niet er voor betaald wordt? Ze geeft haar lichaam weg aan wie dan ook, het is en blijft hoerig.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 11 oktober 2005, 12:18

Herstel Yentl, dan vind JIJ het hoerig. :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » di 11 oktober 2005, 12:26

Velen vinden dat ook, Shazia.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 11 oktober 2005, 12:30

Vind je niet dat ze dat dan zelf hier mogen vermelden? Ik heb er een klein beetje moeite mee als mensen hier andermans meningen neerschrijven.
De vraag van Kirsten is of jij haar vriendin een hoer vind, daar heb jij antwoord op gegeven, klaar!
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 11 oktober 2005, 12:31

En velen houden er minder van om etiketjes te kleven. :wink:

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 11 oktober 2005, 12:33

Nog maar zo kort op Shespot, dan kan je inderdaad niet weten dat "velen" hier ruimdenkender zijn Rabbi_Yentl.

Voor mij komt die dame niet hoerig over kirsten.

Ze is open in haar bedoelingen naar die mannen toe, ondertussen vrij open naar haar partner toe, enz.
Zelf ben ik van mening: zolang alle betrokken partijen instemmen met alle voorwaarden en er geen addertjes onder het gras zitten, waarom niet.

Op zich schaadt ze er niemand mee.

Het intrigeert me ook kirsten, waarom jij het walgelijk vindt.

Is het een soort stiekeme, onbewuste jaloezie die je omdraait tot het ronduit afkeuren?

Wat is bij mij de definitie van een slet: iemand die zich ongeremd durft over te geven aan genot.

Een hoer heeft een veel negatievere bijklank, die smaak heb ik niet bij de vrouw in het verhaal van kirsten.

liefs

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 11 oktober 2005, 12:36

ik vind die vriendin geen hoer en ook geen hoerig gedrag hebben, hooguit, een vrij hoge sexuele behoefte die ze uitleeft en uit leven mag van haar man ,en welke rol speelt haar man hier in?? gelijk maar een zijpad in te gaan..

en hoer zou ik beschrijven zo als Ant-zen hier al deed...

sfinxs

hadewijch
Berichten: 977
Lid geworden op: zo 31 juli 2005, 21:16

Berichtdoor hadewijch » di 11 oktober 2005, 13:00

wat me opvalt in de bewoordingen van Kirsten zijn termen als 'dubbelleven', 'stiekem voor de buitenwereld'. het is niet mn bedoeling om je aan te vallen, maar vind je het vreemd dat ze haar sexuele activiteiten niet met iedereen deelt en het er bv niet op haar werk over heeft?

hadewijch

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » di 11 oktober 2005, 13:17

Shazia, ik heb nooi andermands mening hier neergezet hoor, dat maak jij er van! Misschien kwam het zo op je over, maar dat was dan echt de bedoeling niet!
Is aan het vechten en zal overwinnen!

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 11 oktober 2005, 13:21

Shazia, ik heb nooi andermands mening hier neergezet hoor, dat maak jij er van! Misschien kwam het zo op je over, maar dat was dan echt de bedoeling niet!
Velen vinden dat ook, Shazia
Ehm.... dat doe je dus wel...
LeAvEr DeA aS sLeAf

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 11 oktober 2005, 13:23

tja en dan kom je bij het punt.. prive aangelegenheden binnen je slaapkamer, dus Prive!

sfinxs
hoerig in de slaapkamer

Rabbi_Yentl
Berichten: 350
Lid geworden op: za 08 oktober 2005, 14:15
Locatie: Oosten van het land, parttime muziekdocente en rabbi in opleiding

Berichtdoor Rabbi_Yentl » di 11 oktober 2005, 13:28

Sorry dan. Zoals ik al zei: Is echt niet zo bedoeld.

Houden jullie er wel even rekening mee dat niet iedereen alles perfect kan verwoorden? Vooral niet als diegene zich bijzonder klote voelt?

Laat maar.

Zombie-dag vandaag.
Is aan het vechten en zal overwinnen!

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Berichtdoor coerioso » di 11 oktober 2005, 14:26

Deze discussie illustreert dat seks toch heel delicaat ligt voor veel mensen. Het gaat om intimiteiten waarbij de gevoeligheden dikwijls heel divers zijn.

Wat ik me soms wel afvraag: een man die een vergelijkbaar gedrag vertoont, hoe wordt die genoemd? Een playboy? Een rokkenjager?

Coerioso


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten