Vibrator met afstandsbediening

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Knutselaar
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 24 augustus 2003, 12:59

Vibrator met afstandsbediening

Berichtdoor Knutselaar » zo 31 juli 2005, 22:48

Heeft er iemand ervaring met een vibrator met draadloze afstandsbediening, of een ander sexspeeltje dat op afstand draadloos kan worden bediend? Hoe zijn de ervaringen daarmee? Aanrader of afknapper?

Bedankt voor je reactie!

Knutselaar

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » zo 31 juli 2005, 23:58

Een hele geinige aanrader :lol:

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » ma 01 augustus 2005, 11:03

Ik heb ervaring met vagina eitjes met afstandbediening.
Heel erg leuk want je hebt 25 meter bereik. Maar ik heb 3 verschilldende gehad omdat ze stuk voor stuk na 1 maal gebruik allemaal stuk gaan. Heb dus elke keer weer een nieuwe gekregen van Cristien le Duc omdat ze zo snel stuk gaan. Dingen zijn niet vochtbestendig en de attene (voor het bereik vd afstandbediening) gaat snel stuk
Dus tja 60 euro weg en geen dingen met afstandsbediening meer voor mij! :evil:
Maak van elke dag een feest!

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » ma 01 augustus 2005, 14:25

NIET vochtbestendig???

Wat slim van de makers van die eitjes... :shock:
Ass nasty ass I wanna be.

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » ma 01 augustus 2005, 18:47

Ja het is puur geldklopperij als je het mij vraagt :cry:
Als je zo.n eitje hebt komt er aan de onderkant een draad uit. Tussen het draadje en eitje zit een mm ruimte rondom. Waardoor bij mij gewoon het vocht naar binnen is gelopen. Gevolg vocht komt bij baterij en je hebt kortsluiting.
Dus bij het volgend eitje dat gaatje helemaal dicht gelijmt voor de zekerheid. Maar toen bleek de afstandbediening geen goed kontakt meer te maken met de attene zodat is alsnog de prullenbak in kon.
Nee voor mij dit soort speeltjes niet weer :evil:
Idee is leuk maar in de praktijk moeten ze nog veel leren in dat opzicht. Typisch weer gemaakt door mannen denk ik hihihi :roll:
Maak van elke dag een feest!

Priapos
Berichten: 12
Lid geworden op: di 06 juli 2004, 18:22
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Priapos » ma 01 augustus 2005, 22:07

Ja als je zelf aan je eitjes gaat zitten knutselen dan gaat het contact natuurlijk verloren. Die kortsluiting was misschien wel de bedoeling, juist voor de ultieme kik.

Waarom zou het bereik eigenlijk 25 meter zijn?

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 01 augustus 2005, 22:10

Ja als je zelf aan je eitjes gaat zitten knutselen dan gaat het contact natuurlijk verloren. Die kortsluiting was misschien wel de bedoeling, juist voor de ultieme kik.

Waarom zou het bereik eigenlijk 25 meter zijn?
Ehhmmm, ik denk voor de kick ook? Jij aan de ene kant van een kamer, je partner aan de andere kant. Trileitje in en hij regelt alles? Heb er geen ervaring mee maar geil lijkt het mij wel :oops:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » ma 01 augustus 2005, 22:30

:lol: Shazzia , je hebt wel grote kamers hé allée hé !!
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 01 augustus 2005, 22:33

*zucht*

Waar ik kamer noemde mag ook ruimte gelezen worden. Ruimte zoals in bar, discotheek, bioscoop, where ever!

Zo goed Droomvlinder? :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

@nn@tin
Berichten: 47
Lid geworden op: di 21 september 2004, 13:53
Locatie: gouda

Berichtdoor @nn@tin » di 02 augustus 2005, 9:14

Nee ze zijn niet kapot gegaan door het dichtlijmen van het gaatje hoor. Dat moesten we juist doen van de verkoopster van Cristien le duc omdat ie anders weer gelijk kapot zou gaan. Er bleek iets niet goed te zijn tussen het kastje en de attenne :roll:

25 meter bereik is gaaf hoor.
Werk achter de bar voel ik opeens getril wil mn lover iets te drinken.J
Je staat bij de kassa van een winkel en dan gaat ie af.
Of als je lekker uit je dak aan het gaan bent op de dansvloer
Op een suf verjardagsfeest kan het ook heel erg leuk werken.

Het is gewoon een spel tussen 2 personen. Ik draag het eitje mijn lover heeft de afstandsbediening en ik weet nooit en wanneer hij hem aan zet en hoelang. Ja het is een super leuk voorspel hihhi
Maak van elke dag een feest!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 02 augustus 2005, 9:25

Zucht, toch ook maar eens aanschaffen dan. Kan nog makkelijk bij de verzameling hier. :lol:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Berichtdoor Spot the difference » di 02 augustus 2005, 9:28

Er was vroeger al eens een topic over een draadloos vlindertje, hierbij een ervaring van een lieve dame destijds:
het geld brandde gewoon te lang in mijn zak, de afstandbediening moest er komen, ook al waren er nog geen ervaringen gedeeld op she spot.

dus tijdje geleden besteld bij nvsh....venus butterfly...een roze vlinderachtig dingen met een harnasje om het op de plaats te houden.

nu 2 keer gebruikt en en en en vraagt iedereen zich af.....

bijna zo goed als verwacht. Als je staat of ligt zit de vlinder heel fijn, en de trilling streelt op een heel fijne manier..lijkt wel van boven naar beneden door de vlinder te gaan, en je zo op iets verschillende plaatsen te strelen.
Het ding is niet te zien onder een broek of rok, en is redelijk stil.

minpuntjes: afstandbediening zit aan een draad vast, niet onopvallend dus....hoewel als ik die in een broekzak deed....ik zelf trilling kon regelen zonder dat iemand het merkt. Mijn man kan me helaas niet verrassen....ik voel natuurlijk dat hij mijn broekzak ingaat. Onder tafel in restaurant kan je natuurlijk wel mooi ding verborgen houden, en je partner het heft in handen geven.

nog minpuntje.....als ik zit.....dan verschuift de vlinder, en is meestal onprettig.

conclusie: een van mijn fijnere speeltjes.....maar niet 100% geschikt om ongezien en verrassend gestimuleerd te worden in het openbaar. Daarvoor zou dingetje iets fijner moeten zijn als je zit, en afstandbediening draadloos moeten zijn. Maar het is wel een zeer opwindend ding hoor!

xxxxx
die voortaan vlinders niet alleen meer in haar buik heeft :wink:

hans
Berichten: 5
Lid geworden op: di 06 juli 2004, 13:18
Locatie: zuid-holland

Berichtdoor hans » di 02 augustus 2005, 16:43

Tja vochtprobleemmm, wat dachten jullie van een condoom om het eitje????

:lol:
spannend, aantrekkelijk, leuk, humor en nog veel meer!!!!!!!!

slob(b)bel
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 24 augustus 2003, 16:53
Locatie: Mokum aan 't IJ

Berichtdoor slob(b)bel » wo 03 augustus 2005, 2:09

eitje gewoon besturen met WiFi vanaf de pc? Mag je wel uitkijken dat de buren niet inbreken op je draadloze netwerk!

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » do 04 augustus 2005, 17:27

Zo'n barman wil ik ook als vriend!!
Alleen 2 afstandsbedieningen is toch wel weer errug heftig. :P
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten