anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

moppie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 juni 2005, 14:55

anaal

Berichtdoor moppie » vr 01 juli 2005, 7:33

hallo

even een vraag.
een aantal jaar geleden ben ik begonnen met anale seks, en vond het heerlijk. ( de laatste keer dat ik anaal gedaan heb is ook al weer een aantal jaar geleden)
nu heb ik al een tijdje een nieuwe vriend en zijn we begonnen met anaal te doen. we hebben het al en paar keer geprobeert, maar het doet nu zeer bij mij. ( terwijl ik toch ontspannen en geil ben)
wie weet hoe dat kan en heeft een oplossing?

groetjes

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 01 juli 2005, 7:46

Links van deze berichten staat een donkergroene kolom met witte en lichtgroene letters. Zoek naar de tekst 'anale seks'. Als je daarop klikt kom je bij een verzameling van oude topics over dit onderwerp. Er staan vast tips bij waar je wat aan hebt.

Succes!

moppie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 juni 2005, 14:55

Berichtdoor moppie » vr 01 juli 2005, 7:55

heb ik doorgelezen maar er staat niet iets bij over wat ik bedoel.
wel over pijn enzo
maar ik heb eerder nooit pijn gehad en nu wel.

Annabel
Berichten: 42
Lid geworden op: di 15 maart 2005, 10:09

anaal

Berichtdoor Annabel » vr 01 juli 2005, 8:12

Je moet het langzaam opbouwen, door middel van olie en je vinger. Zorg dat het allemaal ontspannen is. Na een vinger gebruik je een anale vibrator, en daarna lukt het misschien.

Bij mij lukt het alleen omdat mijn vriend klein geschapen is.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » vr 01 juli 2005, 8:28

Hai,

Omdat je niet vertelt wat je al wel geprobeert hebt om de pijn te omzeilen, schrijf ik misschien ook dingen die je al weet, maar hier de eventuele redenen voor pijn & tips:

(1) Het kan zijn dat er de afgelopen jaren één of meerdere bloedvaten in je anus dikker zijn geworden (dat hoeft nog niet eens aambei-achtig te zijn geworden, maar kan wel inwendig meer ruimte innemen).
(2) Je ex wist beter wat hij deed dan je huidige vriend. Zorg dat hij eerst goed de tijd neemt om je billen en anus te masseren, vervolgens met één vinger, daarna met twee vingers erin.. Pas als dat soepel gaat, ga je verder met hem. Hij moet zorgen dat hij na elk stukje dat hij dieper in je komt een tijd wacht. Doodstil wachten het liefst. Zo heeft de anus tijd om te ''wennen''. In één keer doorstoten of na eventjes wachten te ver doorstoten kunnen je in één klap een felle pijnscheut bezorgen. Rust!
(3) Wat je ook kan proberen is om eerst een dildo of vib speciaal voor anaal gebruik in te brengen. Speciale anaalspeeltjes beginnen smal en eindigen breder.
(4) Glijmiddel.. geen vaseline, dat is te dik en droogt te snel, maar glijmiddel dat echt bedoeld is om te gebruiken bij seksuele aktiviteiten.
(5) Stimuleer je je vriend ook anaal? Zo niet: als hij het wel zou willen zou dat erg mooi zijn, want zo kan hij zelf ondervinden hoe het voelt en wat er belangrijk is als hij anale seks met jou heeft.
(6) Sommigen zeggen dat het beter is om zelf op hem te gaan zitten, zodat je zelf kunt regelen in welk tempo zijn penis in je komt. Ikzelf heb er meer baat bij als ik lig, omdat ik mijn lichaam dan beter kan ontspannen. Daarvoor moet je je vriend wel vertrouwen. Laat hem erover lezen, zodat je zeker weet dat hij over voldoende kennis beschikt.

Lianne.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » vr 01 juli 2005, 8:29

Hey Annabel.. onze reacties kwamen tegelijk 8)

moppie
Berichten: 3
Lid geworden op: di 28 juni 2005, 14:55

Berichtdoor moppie » vr 01 juli 2005, 8:52

hey lianne bedankt voor je antwoord.

ik ben inderdaad nu zelf met een dildo aan het proberen, het lukt wel maar kan nog niet echt zeggen dat ik het een prettig gevoel vind
( terwijl ik weet dat ik het eerder altijd fijn heb gevonden)
heb ook een beetje last van mijn anus als ik daarna (niet direkt, soms de volgende dag) naar de wc moet voor een grote boodschap

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » vr 01 juli 2005, 12:23

Probeer anders veeeeeel water dinken een paar dagen, Moppie.
Dat kan de toiletgang makkelijker maken.

Lianne.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 01 juli 2005, 14:41

Ik heb hetzelfde Moppie.. heb het zelfs aan mijn huisartse gevraagd :oops: :lol:

Die zei dat ik misschien meer vezels moest eten (zodra alles soepeler is en je minder kans hebt op kleine beschadigingen -ze dacht dat ik dat had)

Ik heb het eigenlijk niet meer geprobeerd. Dus kan je niet zeggen of het hielp :)

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » wo 13 juli 2005, 6:58

Mijn vrouw en ik hebben het nog nooit anaal gedaan, al praten we daar wel veel over. Tijdens het beffen speel ik vaak met haar anus, en stop er dan een vinger in, maar al gauw zegt ze dat ze het niet wil. Ze beweert dat ze veel last van aambeien heeft, en dat het pijn doet. Ik vind dat heel erg jammer, en krijg soms het gevoel dat het een soort smoesje is omdat ze bang is. Hoe kan ik haar overhalen?

AppleBlossom
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 13 april 2005, 2:35
Locatie: Antwerpse studente

Berichtdoor AppleBlossom » wo 13 juli 2005, 8:31

Als ze niet wil omdat het pijn doet of wat dan ook, dan wil ze gewoon niet. Punt uit. Dan heb jij je er als man maar bij neer te leggen denk ik. Je gaat toch niets doen tegen de wil van je vrouw in???
Ass nasty ass I wanna be.

umpalumpa
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 6:50
Locatie: 't hart van Nederland

Berichtdoor umpalumpa » do 14 juli 2005, 6:46

Nee, natuurlijk ga ik niets doen tegen de wil van mijn vrouw! En ik beweer ook niet dat ze liegt. Maar ik vraag me af of iemad van jullie daar ervaring mee heeft. Is anale sex pijnlijk bij aambeien? Komt dat veel voor?

Begrijp me niet verkeerd. Ik probeer alleen te begrijpen hoe dat een vrouw het ervaart. Het is duidelijk uit alle reacties dat er veel mensen zijn die er veel vrouwen (en mannen) zijn die geneieten van anale sex, dus het hoeft niet per se pijnlijk te zijn. (Ik spreek overigens uit ervaring)

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » do 14 juli 2005, 9:52

Ja, anale sex is behoorlijk pijnlijk als je last heb van aambeien!!
Ik kan erg genieten van anale sex, maar niet als zon verrot stuk vlees weer eens een poosje dwars ligt. Dan doet het echt heel veel pijn en is er niks lekkers aan.

Aambeien zijn overigens wel te verhelpen, met zalf en volgens mij in sommige gevallen ook operatief.



umpalumpa, ik heb wel wat moeite met je zin "Ze beweert dat ze veel last van aambeien heeft, en dat het pijn doet. Ik vind dat heel erg jammer, en krijg soms het gevoel dat het een soort smoesje is omdat ze bang is. Hoe kan ik haar overhalen? " Overhalen is naar mijn mening nooit goed in sexuele contexten. En ik proef een beetje dat je haar niet gelooft, en dat vind ik dan weer een teken dat er misschien wel meer aan de hand is....


pipje,
ziet misschien spoken.....??

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 14 juli 2005, 13:38

Pipje.. verrot stuk vlees??? :shock: juk.

Je hoeft geen aambeien te hebben om het verrekte pijnlijk te vinden! Ik heb ze niet maar 1 vinger doet alheel snel pijn als je niet giga uitkijkt!

'Vroeger' kon ik ervan genieten ja.. nu al lang niet meer...

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » za 16 juli 2005, 8:32

Mijn vrouw heeft ook last van aambeien.
De inwendige zijn een par jaar geleden operatief verwijderd en niet terug gekomen.
Er zit er nog eentje die soms naar buiten komt kijken :shock: en die volgens de artsen moeilijk te verwijderen is en/of daarna veel problemen kan gaan geven.Daarom is deze blijven zitten. Het penetreren met 1 of 2 vingers is geen probleem en geeft geen pijn mits je voldoende vocht gebruikt.
Het anaal neuken lukt soms wel en soms niet. Maar dat ligt meer aan de stemming dan aan de aambei.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast