'Alles mag, niets moet': swingers en pusherig gedrag

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dragana
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 september 2004, 16:56

'Alles mag, niets moet': swingers en pusherig gedrag

Berichtdoor Dragana » zo 10 april 2005, 22:34

Ik heb het elders al genoemd en elders werd ik ook bijgestaan in mijn eerste indruk: de regel van 'alles mag, niets moet' wordt in parenclubs en op privefeestjes vaak overschreden. De wet van 'de langzaamste geeft het aan' wordt naar mijn mening niet altijd nageleefd. Ervaren swingers zeuren als je toch niet aan partnerruil wilt doen. Geduld is ver te zoeken. Het valt met tegen dat in een wereld van 'vrijheid blijheid' betekent dat iemands anders blijheid je vrijheid inperkt. Want welke beginnende paar dat een parenclub bezocht heeft, heeft niet eens die 'ongewenste verdwaalde hand' meegemaakt? Als vrouw in een parenclub, heb ik me geergerd aan dat soort ongewenste intimiteiten.
Of is het de ongeschreven regel: als je naar zo'n club komt dan ben je voor de seks, dus dan moet je maar alles over je heen laten komen?

Ik heb mezelf 'sorry' horen roepen toen een man me ongewild ging betasten en ik zei dat ik dat liever niet had... Hij liep verontwaardigd weg...

Wat is dat toch? En wat bezielt die mensen? Of ben ik nou een preutse muts?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 10 april 2005, 22:50

Nou ik weet niet hoor, maar ik vind het niet meer of minder dan in het algemeen. In normale clubs ervaar ik hetzelfde.. erger pusherig gedrag zelfs.

Verschil is eigenlijk dat je er in een normale tent minder snel vanaf raakt.. althans, dat is wat ik merk.

Maar ik weet niet hoe het is in parenclubs waar single mensen ook toegelaten worden..

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 10 april 2005, 23:06

<edit>
Laatst gewijzigd door Snooch_m op za 07 oktober 2006, 0:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Dragana
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 september 2004, 16:56

Berichtdoor Dragana » ma 11 april 2005, 8:38

Ik heb het over paren/stellen-avonden, niet over avonden waar alleeenstaanden toegelaten worden. Ik heb het over de ervaren swingers, waarbij voornamelijk de 'mannelijke' helft zich 'misdraagt'. Ook al zeg je nee... (terwijl niets uit mijn gedrag laat blijken dat ik uberhaup 'ja' zou willen, behalve dat ik daar gewoon ben misschien).

Maar ja, waar maak ik me druk om, laat ook maar...

...ga weer verder met inpakken...

Dragana
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 05 september 2004, 16:56

Berichtdoor Dragana » ma 11 april 2005, 14:35

En dan de vraag of het een "regel" is dat je voor de sex komt in een parenclub?
Eerlijk gezegd is het: "Ja!!!"
Niet dat het verplicht is dat je sex met anderen zou moeten hebben.......dat bepaal je inderdaad altijd zelf nog.
Maar dat er gestreeld en gekeken wordt, als jij met je man ergens ligt te vrijen.......kun je zeker verwachten.......
Een parenclub draait om erotiek EN sex.........anders is het ook geen parenclub meer.
Dank je wel voor dit antwoord, ik had dit gedeelte van je post over het hoofd gezien. Dit is een prima illustratie van wat ik bedoel: die regel geeft aan dat als je naar een parenclub gaat, dat je een bepaalde tollerantie MOET hebben en dat als je er niet tegen kan, dan je maar geen parenclub moet bezoeken. En dat is precies wat mij tegen het borst stuit. Ik was nl. in de veronderstelling dat NIETS MOEST...
helaas pindakaas...

Mijn vraag/topic ging over of ik de enige was die zich daar aan ergert... Nee dus... Jammer dat er geen parenclubs bestaan voor 'ons soort vrouwen' die met rust gelaten willen worden, totdat ze zelf aan toe zijn om hun grenzen te verleggen. Jammer dat er geen respect voor die grenzen is, jammer dat het zo zwart wit is (je doet mee of je rot op), jammer dat ik hier zo pissig over word...

Wat ik al eerder zei: ...laat maar... ik heb wat beters te doen.

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » do 14 april 2005, 21:17

"Laat maar, ik heb iets beters te doen".

Je liet het echter niet, Dragana.
Het raakt je namelijk wel degelijk. Zowel als aantrekkelijke, nieuwsgierige kant als ook de gebleken nadelen.

Zoals bij alles is het een kwestie van je eigen plaats vinden. En eventuele nadelen afwegen tegen de voordelen.

Ik ben het geheel met Selene eens, dat ten allen tijde respect moet gelden voor de man of vrouw, die iets NIET wil. En zelfs een naaktlopen is geen uitnodiging voor anderen om ongevraagd aan je te zitten. Nergens.

Ik ben nog nooit naar een parenclub geweest. Ik heb dus geen ervaring. Maar ik zou het zeker doen, als mijn vrouw mee zou gaan EN zich daar prettig zou kunnen voelen. Maar die behoefte heeft zij niet. En dat is eveneens een respect waard. Wat mij aantrekkelijk lijkt is de open sfeer, waar normaal over erotiek en seks gepraat kan worden, net als hier op Shespot. Maar wel als gewoonste zaak van de wereld, en dus niet om 'op jacht' te zijn.

Wisp
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 13:02
Locatie: noord nederland

Berichtdoor Wisp » do 14 april 2005, 22:52

Om dan ook maar even mijn "ervaring" met parenclubs toe te voegen. Veel is het niet, want we zijn 2x geweest, naar dezelfde club op een parenavond.
Maar nee dus, totaal geen last mee gehad. Beneden aan de bar kon je gezellig met anderen praten zonder dat men handtastelijk werd. Zelfs als je met meerdere mensen redelijk dicht op elkaar zat op een bankje.

En ook boven, waar dus iedereen vrijuit lag te vrijen, geen enkele last mee gehad. We hebben in een kamer met matrassen op de grond liggen vrijen met een man met 2 vrouwen in dezelfde kamer. Maar er werd steeds wat afstand bewaard tenzij je duidelijk bewust kontakt probeerde te zoeken.

Kijken, ja natuurlijk, dat wel! Maar ongewenst aanraken? Geen enkele keer.
Wat dat betreft voel ik een hoop meer handen op mijn lijf als ik naar een kroeg of disco ga!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » vr 15 april 2005, 11:30

Wilde graag mijn mening kwijt niet tegenstaande ik dus geen enkele kennis heb van parenclubs buiten het schilderen van het interieur.
Ken wel mensen die deze clubs regelmatig bezoeken en weet onderhand wel wat er gebeurd en hoe het er aan toe gaat.
Wil je zeker niet aanvallen Dragana maar bij mij wringt het volgende in je teksten.

Je geeft zelf aan wat je wensen zijn en wat je (zou) storen maar als je zelf weet wat je stoort bij een bepaalde actie of handeling en (veronderstel dit)
parenclubs -zoals andere uitgaanszaken- zelf uitwijzen wat er gebeurd, zou je beter niet gaan of verwachten dat het kan.

Tip : Als je nog veel vrouwen kent die denken zoals jij of zoiets zoeken.
Start zo'n parenclub, succes gegarandeerd

Hank
Berichten: 1
Lid geworden op: za 16 april 2005, 14:16
Locatie: den haag

Berichtdoor Hank » za 16 april 2005, 14:30

Dat ik precies waar mijn vriendin en ik tegenop zien. Ongewenste intimiteiten en/of pusherig gedrag van anderen. Natuurlijk kom je in de parenclub voor de sex. Maar de term "niets moet, alles mag" wekt de suggestie dat het gerespecteerd wordt als je niet op iemand zijn avances in wilt gaan. Als ik contact met iemand wil, kijk ik hem of haar eerst aan. Als hij of zij terugkijkt, glimlach ik. Lacht hij of zij terug, dan maken we een praatje. Is hij of zij zwijgzaam, dan nok ik af; praat hij of zij honderduit, dan leg ik een hand op haar arm. (niet op zijn arm :wink: ) Dan let ik heel goed op haar reactie, voordat ik verder ga. Kortom, respect voor de wens van de ander. Geen enkele reactie die ik hier gelezen heb, of ze het nou met Dragana eens zijn of niet, heeft mij de overtuiging gegeven dat de wens van mij en mijn vriendin gerespecteerd zal worden, dus ik ga nog maar even niet naar een parenclub.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 16 april 2005, 17:40

@ Hank........

Als je het forum goed doorleest.........vind je diverse onderwerpen betreffende parenclubs.......

Staar je niet blind op alleen deze topic.......

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Wisp
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 13:02
Locatie: noord nederland

Berichtdoor Wisp » za 16 april 2005, 18:15

Kortom, respect voor de wens van de ander. Geen enkele reactie die ik hier gelezen heb, of ze het nou met Dragana eens zijn of niet, heeft mij de overtuiging gegeven dat de wens van mij en mijn vriendin gerespecteerd zal worden, dus ik ga nog maar even niet naar een parenclub.
Vreemd, ik dacht dat ik juist had geschreven dat wij alle respect hadden gekregen beide keren dat we in die parenclub waren!
Blijkbaar ben ik niet erg duidelijk geweest? :?

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 16 april 2005, 19:09

ik denk wel dat heel erg knappe vrouwen meer last hebben van ongewenste intimiteiten in parenclubs wat "iedereen wil ermee"
maar "zij kan het niet met iedereen willen"

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Het hangt ervan af

Berichtdoor thisWaltz » za 16 april 2005, 21:03

De laatste keer dat ik dergelijk etablissement ben binnengestapt (al een tijd geleden), was ik vergezelfd van een jong koppel.
Het was een afspraakje waarbij de vrouwelijke helft veel fantaseerde in de mails, maar als "puntje bij paaltje" kwam, was ze nogal schuchter wegens eerste keer. Ze gaf direct te kennen dat het tot niets zou komen die avond. Ze dus gemasseerd, iets gedronken... Het paar heeft goede avond gezegd en ik heb er nooit meer wat van gehoord.
Dus heb ik alles mag en niets moet wel gerespecteerd.
Het was een erg "paren"gerichte avond. De paren lieten die avond niets toe.
Ook dat werd gerespecteerd.
'k dacht dat op parengerichte avonden, de vrouwen niet zoveel last hadden van andermans mannelijke partner?
Als je in dat wereldje rondloopt sedert het Landgoed84, weet je onder andere wel, welke clubs er door de clubgangers meer wordt getolereerd dan andere. Aan elk om die keus te maken, die het best past...
'k vind wel dat als je naar eenparenclub gaat, je er rekening mee moet houden dat mannen vrouwen benaderen en omgekeerd of dat er een hand over je schouder of bips kan wrijven... Het is een parenclub voor iets.
Take this waltz, take this waltz
It's yours now. It's all that there is.

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

zucht

Berichtdoor Marc » zo 17 april 2005, 0:19

ongewenste intimiteiten horen niet thuis in parenclub.Jij bepaalt zelf hoe ver je wilt gaan en niet iemand anders. Dus als je liever met je partner sex wilt in de embiance van een club dan kan dat gewoon. en ja soms voel je idd een hand maar als je die gewoon weg haalt houdt het meestal op. Ik zeg meestal omdat iemand soms idd denkt ik probeer het gewooon nog een x. Maar nogmaals jij bepaalt de grens. er zijn genoeg stellen die alleen sex met hun eigen partner hebben hoor. dus die puur voor de spanning naar een club gaan. 1 Tip ga niet gelijk in de orgie kamer liggen waar alles door elkaar ligt,,,daar liggen de wat ervaren swingers. Maar er zit ook een heel groot verschil in clubs..niet alle clubs zijn geschikt voor beginners dat is nou eenmaal zo.
DOEN IS DURVEN

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

Berichtdoor Marc » zo 17 april 2005, 0:26

nog iets...wij hebben nooit vervelende dingen meegemaakt maar wel gezien..maar dit kwam vaak doordat de partners zelf geen goede afspraken hadden gemaakt. wat ook heel belangrijk is... niet echt leuk als je vrouw of man ineens toch verder gaat met iemand dan je gedacht had...maar ons Nee is altijd netjes gerespecteerd. wij bepalen altijd zelf wel wat we doen en met wie we het eventueel al zouden willen doen. maar goed de laatste tijd hoor ik steeds meer vehalen over drugs in sommige clubs ..tja en drugs doet nu eenmaal rare dingen met mensen. Maar als je echt lastig gevallen wordt even de barman/vrouw inseinen en de desbetreffende persoon krijgt een waarschuwing of wordt zelfs vriendelijk verzocht de club te verlaten. Maar nogmaals er zit heel veel verschil in clubs!!!echt heel veel en dan met name het publiek wat er komt.
Maar je kan nog steeds veilig uitgaan hoor in clubs...
DOEN IS DURVEN


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten