Kaal, driehoekje of..? Mannen reageer..!

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » zo 15 januari 2006, 18:19

Omdat die rare zwengel het beeld bederft :(

:lol:

Mutsen
Berichten: 170
Lid geworden op: za 02 juli 2005, 9:27
Locatie: Oosten des lands, werk en kinderen

Berichtdoor Mutsen » zo 15 januari 2006, 18:57

Ben ik niet met je eens Iago!

Muts
Als je niet om jezelf kunt lachen, kun je niet gelukkig zijn......

KRULLEBOL
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 september 2005, 1:03
Locatie: gelderland

Berichtdoor KRULLEBOL » zo 15 januari 2006, 19:27

Ik scheer mijn intieme delen zoals jessebel ze noemt al weer jaren, en ja ik varieer daar wel in. Soms gewoon heeeel kort of bijna kaal maar nu heb ik een mooi streepje!!!

groetjes krul

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 15 januari 2006, 21:58

hmm Jess.

Suggesties??

:!:


:mrgreen:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 15 januari 2006, 22:44

Ik weet het niet....

Misschien een weergave van Escher?
Het silhouette van een naakte godin?
Je sterrenbeeld?
Mijn portret?

:lol:

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » zo 15 januari 2006, 22:52

hmmm.. ben al blij dat ik een huisje kan tekenen. Escher is een btje teveel van het goede.... alhoewel..




in elke stand zie ik dan weer wat anders.. hehehehe!!! ;)

Cheers!

xena_disable
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 08 augustus 2005, 13:39
Locatie: omgeving Tilburg

Berichtdoor xena_disable » zo 30 juli 2006, 18:47

Mannen hun intieme delen scheren; Waarom doen jullie eigenlijk nooit figuurtjes (streepjes, hartjes, sterretjes :P ). Of doen jullie dat wel?
Nou Jessebel, je mag het bij mij komen doen hoor :!:
Zelf kan ik mezelf al helemaal niet scheren laat staan dat ik er figuurtjes kan maken.

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » di 01 augustus 2006, 8:44

ik scheer het gewoon af ...... vind het veel hygienischer

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » di 01 augustus 2006, 15:01

Vriendlief vroeg laatst of ik (ipv een klein, bescheiden driehoekje) ik niet alles kan laten staan... :shock: ben er nog niet uit...

OnzekereJongen
Berichten: 33
Lid geworden op: di 18 februari 2003, 2:01
Locatie: Flevoland, Fulltime Baan

Berichtdoor OnzekereJongen » di 01 augustus 2006, 23:09

Vriendlief vroeg laatst of ik (ipv een klein, bescheiden driehoekje) ik niet alles kan laten staan... ben er nog niet uit...

wat vind ie dan van een dun streepje...;)
persoonlijk vind ik dat het mooiste...:)
Doe eens gek, dat is leuk voor de lol.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » wo 02 augustus 2006, 23:08

Mannen hun intieme delen scheren; Waarom doen jullie eigenlijk nooit figuurtjes (streepjes, hartjes, sterretjes :P ). Of doen jullie dat wel?
Nee, daar is het bij mij veel te blond/krullerig voor - al zou ik zoiets als dit in een mannelijke variant wel arty vinden:
Afbeelding
(uit een Gucci reclame)

Het mooist vind ik het zelf zoals bij de David van Michelangelo: een compacte doch volle krullenbos op de onderbuik, geslacht en scrotum onbehaard:
Afbeelding

Bij mezelf lukt me dat nooit zo glad, ik heb zo'n krullenbos die richting navel groeit, bepaald geen gladde onderbuik á la David.

Bij mannen moet (vind ik, esthetisch gesproken) het lichaamshaar wel passen bij het schaamhaar. Dat wordt nogal eens vergeten... Een man met stoer borst- en buikhaar, maar tevens voorzien van een rubberachtig roze glimmend piepspeeltje onderaan zijn wel zeer grondig kaalgeschoren schaamstreek (ooit gezien in een sauna) is m.i. echt geen gezicht.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » vr 04 augustus 2006, 0:03

Zoals op die foto zou ik het ook wel willen maar bij mij willen figuren schren niet lukken en daar baal ik een beetje van. Ik heb niet veel haar daar minder dan bij andere vrouwen die je wel eens op tv of in een blad ziet die haren zitter dichter op elkaar. Als ik al me haar lat staan heb ik ook geen oerwoud. Hebben meer van julie dat? Ik vind kaal niet mooi. Dat lijkt zo kinderlijk. Bij een man mag het kort geknipt worden heel kort maar zeker niet kaal.

guilty
Berichten: 52
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 20:27

Berichtdoor guilty » vr 04 augustus 2006, 18:49

waar kan een vrouw in het oost vlaanderen zich laten waxen?Als mijn vrouw zich kaalscheert onderan en ook aan haar kontje, dan prikt dat en ze zou dti liever eens laten waxen. Maar we weten niet waar en ze heeft ook schrik dat ze dat niet zal durven. (genante zithouding en dergelijke)

latina06
Berichten: 209
Lid geworden op: do 20 april 2006, 23:52
Locatie: amsterdam, danseres

Berichtdoor latina06 » za 05 augustus 2006, 18:21

Misschien kan je het op internet zoeken een paar adressen. Ik ben niet echt bekend daar in Vlaanderen. Ik dacht eerst ook dat het een genante houding zou zijn maar heb gehoord dat het wel mee valt. Maar hoe ze konthaar weghalen geen idee weet ook niet of je bedoelt op haar billen zelf of erin. Maar dat kan je altijd van te voren navragen als je belt.

altijdzininhaar
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 07 augustus 2006, 11:08
Locatie: W-vl, veeltedrukbezig

Berichtdoor altijdzininhaar » ma 07 augustus 2006, 11:16

Ik hou van een heerlijk glad poesje. je kan je bij het likken nog meer concentreren zonder dat je tong wordt afgeleid door andere prikkels.

Vind het zelfs heel spannend om dit bij mijn partner te doen.

Zelf ben ik van het wollige type en vind het dan ook beetje bizar om net daar kaal te zijn. Ik prefereer dan ook om het netjes kort te houden maar niet kaal...


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten