hoe geef ik mijn vriend aanwijzingen en tips...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

justagirl
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 februari 2005, 15:05

hoe geef ik mijn vriend aanwijzingen en tips...

Berichtdoor justagirl » di 08 februari 2005, 15:15

:? ik had nog iets waar ik ook wel erg mee zit..dat mn vriend me beft en vingert..hij denkt dat alles om het gaatje draait dat ik daar opgewonden van word..hij stimuleert mn clit helemaal niet..hoe moet ik hier met hem over beginnen..tijdens hij dat doet of op een ander moment..help me..alsjeblieft..ik heb ook nog nooit een orgasme gehad bij hem :cry: :cry: :cry:

suuske
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 03 januari 2005, 22:42

Berichtdoor suuske » di 08 februari 2005, 15:53

hee justagirl,

je zou het kunnen aankaarten terwijl hij met jou bezig is, alleen doe het wel subtiel!
ga verliggen of beweeg je heupen mee, geef aanmoedigende geluidjes als t wel goed gaat.
zelf geef ik de voorkeur om het niet tijdens de sex te bespreken zeker als je je wat onzeker voelt kan dat een onwennige situatie worden.
als je samen op de bank ligt kun je het bijv bespreken, vraag eerst wat hij lekker vind, je krijgt dan vanzelf een wedervraag terug.
hoop dat je er iets aan hebt.
groetjes suuske

justagirl
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 februari 2005, 15:05

Berichtdoor justagirl » di 08 februari 2005, 16:36

bedankt voor je reactie maar ik probeer altijd goed te liggen met mn heupen alleen danl egt hij ze weer terug zeg mij omdat hij denkt warschijnlijk dat ik zo beweeg van genot...maar ik vind het moeilijk om zoiets bij hem te vragen omdat ik nog niks bij hem gedaan heb..zo als je kan lezen n mn andere topic...maar als ik het tijdens er een beetje over begin..zou hij zich dan mischien onzeker gaan voelen???

tnx

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » di 08 februari 2005, 16:47

Meid, jij voelt je toch ook onzeker? Is toch logisch dat hij zich ook een beetje onzeker mag voelen? Jullie zijn beide aan het ontdekken! :)

Leg je hand over het zijne, en stuur hem naar je clit, stuur hem op de manier dat je normaal jezelf zou bevredigen en zeg; dit vind ik ook lekker mmmmmm....

:wink:
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

engeltje
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 24 november 2003, 0:42
Locatie: België

Berichtdoor engeltje » di 08 februari 2005, 16:53

of je kan iets zeggen in de aard van: "mmm,ja,nog wat hoger!"
gewoon letterlijk richtlijnen geven dus.
En als hij verward vraagt: "is het niet lekker misschien?" kan je hem gewoon zeggen: "jawel,maar wat hoger is het nóg lekkerder!"

Ik zou eerst proberen met zo richtlijnen geven, of zijn hand sturen zoals TinkerBell zegt.
Als die dingen helemaal niet lukken,en hij niet doorheeft waar je op aan stuurt, dan zou ik er toch eens subtiel proberen over praten.
Het is leuk om er een gewoonte van te maken over die dingen te praten, dan kan je altijd vertellen wat je leuk vindt, en weten jullie van elkaar wat je leuk vindt, en hoef je niet zo onzeker te zijn. Want je weet na een tijdje dan wel dat hij het je zou vertellen als iets niet zo leuk is.

Lianne
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 12 april 2004, 10:22
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Lianne » di 08 februari 2005, 23:30

Ik ben een tijdje een soort van verslingerd geweest aan het spelletje "truth or dare".

Spelregels:
Stel elkaar (intieme) vragen die je MOET beantwoorden. Beiden beloeven dit aan elkaar, WAT de vraag ook is.. De spanning stijgt.. Want wat nou als je een vraag toch niet wilt beantwoorden? Dan moet je een opdracht vervullen... Een opdracht? Ja, da's helemaal een eng idee he.. Dus dan maar antwoord geven... Eerlijk!

Gevolg:
Je komt heel veel over elkaar te weten en stelt je allebei tegelijk kwetsbaar op. En je kunt lekker giechelen natuurlijk...

Lianne.

Snooch_m

Berichtdoor Snooch_m » wo 09 februari 2005, 0:50

@Lianne..
Ik ben een tijdje een soort van verslingerd geweest aan het spelletje "truth or dare".
Ook online... ':)

justagirl
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 februari 2005, 15:05

Berichtdoor justagirl » do 10 februari 2005, 11:46

dat met die intieme vragen ben ik al bij m over begonnen..truth or dare ja..als je de vraag niet wil beantwoorden..moet je een kaartje pakken (weer ergens anders gelezen) en daar staat daan of een standje op..of leef je fantasie uit..óf ook een heelintieme vraag....ben benieuwd :)

justagirl
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 februari 2005, 15:05

Berichtdoor justagirl » vr 11 februari 2005, 14:24

[color=red][/color] maar weten jullie nog wat spannende vragen???

xx

Diva
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 10 april 2005, 16:28

Berichtdoor Diva » zo 10 april 2005, 21:11

Als je het echt heel moeilijk vind om het onder zijn aandacht te brengen, probeer dan je hand op zijn hand te leggen en hem te leiden in zijn bewegingen.. Ervaring mee en echt, het mannelijke geslacht vind het leuk te weten dat zij voor jou de nr.1 zijn, dus hij zal zeker meewerken!
Succes ermee.. Diva :o

*assie*
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 03 april 2005, 23:50

Berichtdoor *assie* » zo 10 april 2005, 23:34

haihai!

idd gewoon zijn hand pakken en naar de plek brengen waar je hem hebben wil!
praten tijdens de seks is trouwens ook heel belangrijk...
het is in het begin misschien ff wennen, als je dat normaal niet doet, maar wel heel verhelderend en ook spannend!!
zeg hem gewoon als hij op de goede plek is en vooral ook dat het lekker is wat hij doet!
lukt het hem dan nog steeds niet om jou klaar te laten komen, neem dan het heft in eigen hand...
glij langzaam met je hand naar beneden richting je vagina en ga samen met hem verder, sommige mannen snappen die hint dan wel en laten je je gang gaan en verwennen je op andere plekjes!
als hij het niet snapt kan je altijd zijn hand pakken en op bijv op je borsten leggen...
je kan altijd vlak voordat je klaar komt zijn hand weer naar je vagina brengen om hem het af te laten maken!
maar vooral: PRATEN!!! gewoon lekker tijdens de sex!
als je met hem bezig bent vraag dan ook of het lekker is wat jij doet en of hij nog andere wensen heeft...
maar zeg hem dat jij ook klaar wilt komen, ik neem aan dat hij dat ook belangrijk vindt!
en sowieso... kijken naar iemand die zichzelf bevredigd is ook heel opwindend en spannend....!!

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » za 23 april 2005, 20:23

Allemaal goede ideeën. Maar wat zou je er van vinden om eens boven zijn hoofd te komen.... hij (terwijl hij op zijn rug ligt) moet maar accepteren wat jij met je bekken aangeeft???

OOOOOH..... ik denk dat als jij het heft in handen krijgt, op deze wijze, je hier een heel fijne avond aan zult beleven.


M


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten