"Jonge minnaars"

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Georgie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 28 januari 2005, 14:54
Locatie: omgeving haarlem

"Jonge minnaars"

Berichtdoor Georgie » vr 28 januari 2005, 16:08

Wie ohw wie van de (oudere) dames heeft ervaring met (een) jonge minnaar(s). Ik heb het wel over een verschil van 15 jaar of meer ! Het is niet zozeer de (eventuele) schaamte naar de buitenwereld toe, maar meer de vraag, "kan zo'n relatie standhouden" Heren ook graag reageren. Niet met de opmerking, tja op een ouwe fiets moet je het leren enzow.

Groetjes van Georgie
"komt tijd komt raad"

SaN
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 15:46
Locatie: Rotterdam, student
Contacteer:

Berichtdoor SaN » vr 28 januari 2005, 17:29

Ha Georgie,

een tijdje geleden heb ik bij Oprah Winfrey een veel oudere vrouw gezien met een veel jongere man.
Ze hielden ongelovelijk veel van mekaar, net als een stel zou doen van ongeveer gelijke leeftijden.
Wat toch hun ene minpunt was, was dat ze zich beiden ergerden aan de reacties van de buitenwereld toch.
De vrouw wilde het liefst meteen aan iedereen duidelijk maken dat het haar vriend was, de man was daar iets terughoudender in.

Ik denk dat zo'n relatie prima kan slagen, maar dan moet je wel beiden goed met de kritiek van anderen omgaan, en elkaar daarin begrijpen.
Ik denk dat dat de relatie meer kan bemoeilijken dan bij andere relaties zonder 'leeftijdsverschil'.
Verder zal zo'n stel precies dezelfde 'moeilijkheden' hebben als een gewoon stel denk ik...
Waarom niet?
'Age ain't nothing but a number'...

Liefs SaN
It is better to have loved and lost than never to have lost at all.
Samuel Butler (1835 - 1902)

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 28 januari 2005, 21:18

Ikzelf vind het heerlijk om met een jonge man te vrijen.......die ik, als we in een parenclub zijn, het liefst uitzoek....

Maar om er een echte relatie mee op bouwen?

Ik weet het niet........
Voor mijn gevoel is echt samenleven met iemand die stukken jonger is als mij...(ik praat nu over 15 jaar jonger of zelfs meer.....) erg moeilijk...
Er zal zeker een tijd komen....dat ik hem niet meer kan "bijbenen'', wat op de relatie invloed zal hebben.....

Ik hou het liever bij "genot" met een jonge man.....dan bij liefde.....

kusss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

SaN
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 02 augustus 2004, 15:46
Locatie: Rotterdam, student
Contacteer:

Berichtdoor SaN » vr 28 januari 2005, 22:10

Mijn opa zijn vriendin was 30 jaar jonger dan hij. Ze hadden elkaar ontmoet toen hij een jaar of 50 was, en zij dus 20.
Helemaal gecharmeerd en super lief en leuk samen.
Maar zeker op het laatst was het wel moeilijk.
Ouderdom komt met gebreken, zei mn opa altijd..
en uiteindelijk was ze meer een soort zuster voor hem dan zn vriendin..
Maar met volledige toewijding, en ze hielden nog steeds wel enorm veel van elkaar.. dus dat slijtte niet, gelukkig..

Dat zijn inderdaad ook erg lastige dingen waar je wel rekening mee moet houden op de lange termijn, of je dat inderdaad wel 'aankan'..

Liefs, SaN
It is better to have loved and lost than never to have lost at all.
Samuel Butler (1835 - 1902)

Georgie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 28 januari 2005, 14:54
Locatie: omgeving haarlem

Berichtdoor Georgie » za 29 januari 2005, 0:02

Dank voor jullie meedenken. :) Wat ik meer bedoel is eigenlijk; vallen jonge mannen op oudere vrouwen voor de kick, cq ervaring :?: of zou het zo kunnen zijn dat de heren het echt leuk, lekker vinden?
"komt tijd komt raad"

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » za 29 januari 2005, 0:10

Goed, het is niet de vraag maar ik vind het wel erg jammer hoe het veel meer geaccepteerd is dat een oudere man met een jonge vrouw gaat dan andersom. Ik moet eerlijk zeggen dat ik, juist door dat verschil, het veel leuker vind om een oudere vrouw met een jonge man te zien dan andersom (want dan slaak ik slechts een lange zucht *zuuucht* ) -sorry San, maar vaak is er dan sprake van zo'n cliché dat de man er vandoor is gegaan met zijn veel jongere secretaresse enzo.. :roll:

Georgie (man of vrouw?) ik denk dat het moeilijk is de vraag te beantwoorden als je nu al zegt dat 'meer ervaring' (op een oude fiets..) niet mag meespelen in deze discussie :wink:

Mij lijkt dat namelijk ook wel een goede 'reden' voor nieuwsgierigheid als het alleen over sex gaat. Bovendien... ik ken 2 jongemannen die erg vallen op wat oudere vrouwen. Zij stellen dat oudere vrouwen vaak veel sterker in hun schoenen staan, dat zij zelfverzekerder zijn en dat zij dat dus ook erg aantrekkelijk vinden.
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

fransd
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 februari 2005, 12:46
Locatie: Utrecht

Berichtdoor fransd » di 08 februari 2005, 16:56

hai.
Ik heb zelf een partner die ruim 15 jaar ouder is.
De sex is wat op een laag pitje maar verder gaat het prima.
De behoefte aan rust, gezelligheid e.d is meer aanwezig.
Ik ben medio 40.
Zij heeft ook niet direct de behoefte aan sport. Ik wel.
Elkaar ruimte geven scheelt een hoop.
Verder gaat het prima.
(heel soms denk ik wel eens aan een strak vrouwtje van 30-40, maar ja wensen en fantasien heeft een ieder!)
Frans
je leeft maar eens: geniet!

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Berichtdoor AniMAN » di 08 februari 2005, 17:10

Ik moet zeggen, als 'jongere' snaak van 28 jaar (wat is jong he :wink: ) word ik wel opgewonden van sommige dames van rond de 35-40 jaren. Die hebben meestal wel al wat meer levenswijsheid, ze zijn idd al wat meer 'around the block' geweest, maar stralen ook iets heel anders uit dan 'snotneuzen' van rond de 20.
Meestal val ik ook dan op het strengere, zakenvrouw-achtige type ... zo een beetje een combinatie. Onlangs was ik bij een klant, en de general manager daar was een vrouw van in de 40, zag er nog goed uit , hoge status , elegant ... jawadde ... wat er toen allemaal door m'n hoofd sppookte !! En dan mag je dat natuurlijk niet laten zien he... lastig !!
:wink:

En volgende week heb ik er weer meeting mee :shock: !
Moet me weer inhouden dus :wink: !
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » zo 06 maart 2005, 15:12

Ik ken verschillende vrouwen met jongere minnaars maar ken geen vrouwen met jonge mannen waar ze een serieuze relatie mee hebben. Ik heb ook een jongere minnaar maar moet niet denken aan een serieuze relatie met hem. Een hele andere levensfase en ik kan nog wel een aantal zaken opnoemen die voor mij geen goede basis zijn voor een relatie met een jonger iemand.

Waarom geen relatie met een jonger iemand maar wel als minnaar?
Tja zelfs dat vind ik ook wel eens lastig. Wat als het mijn zoon zou zijn die het met een oudere vrouw doet? Wat zou ik daar als moeder van vinden? En waarom doe ik het zelf wel terwijl ik het andersom [man, jongere vrouw] lastiger vind terwijl ik denk dat een serieuze relatie van een oudere man met jongere vrouw meer kans geef. Een oudere man met een jonge vrouw tast mijn eigenwaarde aan terwijl een jonge minnaar mijn ego streelt. Mag ik dat wel voelen en die man niet?

Het feit blijft dat je alles individueel moet bekijken en niet naar getal moet oordelen. Toch doe ik dat ook als ik lees over een 50 jarige man met een 20 jarige meid. Terwijl over het algemeen vrouwen eerder rijp zijn voor een serieuze relatie dan een man. Die man was misschien wel pas rijp voor een diepere verbintenis op zijn 50ste terwijl deze jonge vrouw dat al op haar 20ste is. Tja.............lang leve de verschillen!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » ma 07 maart 2005, 11:12

Ik moet zeggen, als 'jongere' snaak van 28 jaar (wat is jong he :wink: ) word ik wel opgewonden van sommige dames van rond de 35-40 jaren. Die hebben meestal wel al wat meer levenswijsheid, ze zijn idd al wat meer 'around the block' geweest, maar stralen ook iets heel anders uit dan 'snotneuzen' van rond de 20.
Meestal val ik ook dan op het strengere, zakenvrouw-achtige type ... zo een beetje een combinatie. Onlangs was ik bij een klant, en de general manager daar was een vrouw van in de 40, zag er nog goed uit , hoge status , elegant ... jawadde ... wat er toen allemaal door m'n hoofd sppookte !! En dan mag je dat natuurlijk niet laten zien he... lastig !!
:wink:

En volgende week heb ik er weer meeting mee :shock: !
Moet me weer inhouden dus :wink: !

Je spreekt er anders over alsof het over een uitzonderlijke fossiele vondst gaat :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Karinnetje
Berichten: 192
Lid geworden op: di 02 december 2003, 12:38

Berichtdoor Karinnetje » ma 07 maart 2005, 12:52

edit
Laatst gewijzigd door Karinnetje op zo 29 maart 2009, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 07 maart 2005, 13:10

@ Karinnetje......

*grinnik........*

Ik kon niet nalaten om even je profiel te bekijken......
en zag je leeftijd....
Ja.......kijk ook maar in mijn profiel..... :mrgreen: !!!

:wink: :wink:

kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 07 maart 2005, 13:16

Niet zo flauw doen...

Jullie weten, net als ik, dat er mensen zijn, die zich vanaf een bepaalde leeftijd (mannen en vrouwen) minder verzorgen, aseksuele uitstraling krijgen en dergelijke. Ik zeg hierbij niet, dat het gebruikelijk is, maar ik snap aniMAN die die opmerking over de nog aantrekkelijke vrouw van 40 best wel. Ik moet bekennen dat ik als ik een vrouw van die leeftijd tegenkom die er goed verzorgd, aantrekkelijk uitziet, eenzelfde constatering maak.

M

Hansje
Berichten: 725
Lid geworden op: vr 19 oktober 2001, 1:01
Locatie: West-Brabant

Berichtdoor Hansje » ma 07 maart 2005, 13:56

Nou Mark je hebt helemaal gelijk dat er mensen zijn (mannen en vrouwen) die zich minder verzorgen, aseksuele uitstraling krijgen en dergelijke. Maar dat is m.i. iets van alle leeftijden hoor. Dat dat pas vanaf 40 zou gaan spelen is werkelijk te kort door de bocht. Om het netjes te zeggen.

Hans.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » ma 07 maart 2005, 14:41

Animan provoceert zeker?

Dimpf


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten