hij heeft veel stimulatie nodig om te komen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nienke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 januari 2005, 21:24
Locatie: regenland, student

hij heeft veel stimulatie nodig om te komen

Berichtdoor nienke » wo 05 januari 2005, 21:53

Hoi, ik heb een lieve vriend waar ik fijne seks mee heb.
Er is echter één probleem, het duurt altijd vrij lang voor hij klaarkomt en er komt ook nogal wat moeite bij kijken om hem tot een hoogtepunt te krijgen. :roll:
technisch gzegd, hij heeft nogal harde stimulatie nodig om tot een hoogtepunt te raken; hem klaar pijpen lukt dan niet, hij komt wel dicht bij een hoogtepunt, maar het lukt alleen als ik hem dan verder aftrek. Het duurt sowieso nog vrij lang en soms heb ik letterlijk een pijnlijke arm.
Aan de sfeer ligt het niet, want we voelen ons goed en op het gemak bij elkaar en aan zin ontbreekt het ons ook niet.
Komt dit veel voor? Bij vorige partners heb ik dit nog niet meegemaakt.
Kan iemand mij tips geven of zeggen of er iets aan te doen valt?
Mijn vriend is ook vrij gevoelig, heeft dit er iets mee te maken?

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

noeste arbeid

Berichtdoor patrick » vr 07 januari 2005, 9:43

Hoi
Je schrijft, dat je vriend zich op zijn gemak voelt bij je..
Komt hij makkelijker klaar als hij masturbeert, zonder dat je daar bij bent?
Het kan zijn dat dat wel zo is.
Als ik het zo lees zijn jullie teveel gericht op het klaarkomen en wordt dat, als je niet oppast, een gebeurtenis die moet plaatsvinden. Voor je vriend wordt dat dan een vorm van presteren en dat kan dan blokkeren.
Hij wil wel, maar kan dan niet tot het hoogtepunt komen en loslaten.
Mijn idee zou zijn om de druk eraf te halen en er niet zo lang mee bezig te zijn. Het lijkt me voor jullie alletwee niet leuk op die manier.
Jij krijgt er een stijve arm van en voor hem wordt het makkelijk een vorm van falen.
Patrick
AANRAKEN........raakt je

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

Re: noeste arbeid

Berichtdoor patrick » vr 07 januari 2005, 10:22

:oops: (hier ging iets fout)
AANRAKEN........raakt je

Kersenboom
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 02 juni 2003, 21:08

Berichtdoor Kersenboom » vr 07 januari 2005, 23:29

hey,

ik herken die situatie.

soms lukt het me ook niet om maar te komen.ook al wilt m'n vriendin zo hard dat ik kom.... tis leuker voor haar en natuurlijk ook voor mij.

Maar weet je, ik geniet echt wel van de sex, ook als ik nie kom. Het is zelden dat zo'n buien voorkomen, maar als het voorkomt (meestal vorm van stress), dan trek ik het me niet aan. Allé, da's ook gemakkelijker gezegd dan gedaan hoor. (edit: maar als zo'n bui voorkomt, duurt ze wel een week tot een wekenhalf op z'n minst :( )

Tis m'n vriendin die dan zegt: focus'd je er niet op en geniet er gewoon van. Of tijdens het vrijen: 'kom maar, laat je gaan!'
Dat zijn pas verlossende woorden! :D
Maar als het niet zo is, so be it.

Komt soms ook voor dat m'n vriendin dan komt voordat ik kom. Zij probeert haar dan nog in te houden, en voelt zich dan meestal slecht.
We hebben afgesproken, als er iemand komt, laat je dan gaan en voel je niet gekwetst of ambetant. Brengt niets op!

Dus ik zou zeggen wat patrick zegt, probeer het focus om klaar te komen te verliezen. Verzin iets dat de aandacht daarop afleid. Drink es een goeie Bayles met Quantro (niet de cintroen versie) en meng dat. In cocktail taal is dat een 'multiple orgasm' :) kheb er nog geen gehad toen ik het dronk, maar is wel lekker :)

enjoy zou'k zo zeggen en veel chanche.

OneWomanLover
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 09 juni 2004, 6:36

Berichtdoor OneWomanLover » za 08 januari 2005, 9:57

Hoi Nien,

Vraag eens aan 'm wat hij lekker vindt, misschien zit je aan "de verkeerde knoppen", ik bedoel: stel je streelt zijn ballen in de veronderstelling dat het hem naar de gewenste grote hoogte stuwt, misschien moet je met je hand wel vijf of 10 cm naar achter, of zit 't in z'n tepels of achter z'n linker oorlel.

En dat pijpen en aftrekken, dat kun je ook afwisselen, krijg je denk ik sneller resultaat (en geen lamme hand :wink: )

Vragen hè, communiceren, o zo belangrijk...........

succes igg

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » za 08 januari 2005, 12:23

HEEEEL herkenbaar....
Ik heb dat dus ook. Je kunt uren aan me sjorren en dan komt er nog geen drup uit... doe ik het zelf, dan is het alweer te snel voorbij voor mij.... ;)

Je vriend is gevoelig, Nienke... ik denk dat daar de clou zit. Hij is niet egoïstisch genoeg.. Denkt eigenlijk alleen maar aan jouw werk en wil zo snel mogelijk resultaat afleveren, waardoor het maar niet komt....
Bij mij werkt het in elk geval op deze manier. Ik ben meer bezig met het leed van de ander in plaats van met mezelf, wat ik voel. En als je eenmaal dit in je hoofd hebt zitten, is het net of je al vrijend aan zorgen op het werk zit te denken.. een echte downer om klaar te komen, nietwaar? Zo voelt het echter wel.

Misschien is het een idee om je vriend te overvallen, vast te binden en m de gelegenheid niet te geven om iets bij jou te doen. Nu staat HIJ in het middelpunt... kan en mag niks.. behalve voelen.. Blinddoeken.. donker..
Raak de snaar eens op een andere manier aan...

Ik zou ook niet weten of het bij mij zou helpen, want als ik dit zo voorstel, dan leg ik weer een druk op mezelf om het weer waar te maken. En nu lukt het natuurlijk nooit meer, omdat mijn vriendin dit ook lezen zal..

Vriendin: denk niet dat dit een stille hint is. ;)

M

OneWomanLover
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 09 juni 2004, 6:36

Berichtdoor OneWomanLover » za 08 januari 2005, 12:32

Vriendin van Mark:

Wèl proberen hoor!!

Lette
Berichten: 23
Lid geworden op: di 06 mei 2003, 22:19
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Lette » za 08 januari 2005, 17:30

Voor de vriendin van Mark....

Hoewel hij zo dapper roept dat het geen stille hint is, vindt hij het vast toch wel siekumpjes leuk om vastgebonden te worden.
Gewoon doen dus! Zij het niet met het doel om klaar te (moeten) komen. Gewoon lekker (laten) genieten.
Succes verzekerd!

Lette

lovin_xgx
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 22 december 2004, 0:22
Locatie: noord brabant - student

Berichtdoor lovin_xgx » za 08 januari 2005, 17:52

JA! ook herkenbaar!

Ook vrouwen hebben last van deveel denken tijdens de sex..
(ik in ieder geval wel :oops: )
liefde is een werkwoord...

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 08 januari 2005, 20:40

Ik weet niet of het komt door teveel gedenk of door iets anders, maar ik ben ook zo'n moeilijk klaarkomende man. Neukend klaarkomen is me al heel lang niet meer overkomen en het handwerk heeft vele (nou ja...) partners een lamme arm opgeleverd. Als ik de hand aan mezelf sla gaat het wat sneller, en als een soort tussenoplossing help ik mezelf ook wel eens een eind op weg, waarna mijn partner het mag afmaken. Overigens zit ik er niet zo mee hoor; ik geniet van sex om veel meer redenen dan het klaarkomen alleen. Eigenlijk geniet ik het meest van het klaarkomen van de ander, want daar heb ik ook echt een ander voor nodig, terwijl ik zelf klaarkomen ook in mijn eentje kan. maar da's misschien weer een heel ander topic...

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » zo 09 januari 2005, 11:07

Frans, je hebt natuurlijk gelijk dat het klaarkomen niet het enkele doel moet zijn van de vrijpartij. Maar het is natuurlijk voor je partner ook leuk en heerlijk om je WEL zover te krijgen. EN op een gegeven moment gaat het toch eens stukje van je beleving beheersen... Jammer, maar het is niet anders.

@ Lette het heeft niets met dapper te zijn, maar meer met het feit dat ik nu niet via Shespot opdrachtjes ga zitten geven... ;)

M

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 09 januari 2005, 18:10

Ik krijg alleen zo de indruk dat er het idee is dat je je man moet laten komen.. ik bedoel; een pijnlijke arm van aftrekken?? Dan heb je het toch veel te lang gedaan? Het is toch niet; liggen en laten aftrekken tot je komt?
(nee)
voor het pijn worden van je arm hadden jullie al veel andere dingen kunnen doen.. Als ik merk dat iets te langdurig wordt (als hij druk zou voelen.. en dat lijkt me wel als je door blijft gaan met hetzelfde), dat we erop uitgekeken zijn.. dan doen we een ander standje, of doet hij mij, of pijp ik hem, of gooi er glijmiddel bij.. etc,etc.

En.. hij kan toch ook meedoen? Hij kan zichzelf toch ook aftrekken na je hem gepijpt hebt?

nienke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 januari 2005, 21:24
Locatie: regenland, student

Berichtdoor nienke » ma 10 januari 2005, 18:02

Hey, Patrick,als m'n vriendje het zelf doet lukt het sowieso beter, je weet altijd bij jezelf hoe het het beste moet,he. Heb m'n vriend gevraagd of hij misschien last heeft van "plankenkoorts", maar zegt zelf dat hij er niet echt aan denkt, wel, dat hij het een beetje lastig vond in het begin, (is altijd een beetje moeilijk als je voor het eerst met iemand vrijt),maar nu is het niet echt het hoofdprobleem
Het is ook niet zo dat we er echt op letten, of er op gericht zijn om tot dat hoogtepunt te komen. In het begin dachten we dat het wel zou over gaan, dus maakten we er ook geen punt van om dat klaarkomen per sé te willen. Maar het bleef duren, dus begon het wel een beetje een probleem te worden.
thnx voor de tipjes, het is wel zo dat we een vrij druk leven hebben, en misschien heeft dat er wel zijn invloed op, dus we hebben eens een hele avond uitgetrokken voor relaxen enzo, en toen is het dus wel gelukt(thnx voor de bayles tip :P , hij drinkt wel bijna nooit alcohol,maar het hielp wel ontspannen)

nienke
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 05 januari 2005, 21:24
Locatie: regenland, student

Berichtdoor nienke » ma 10 januari 2005, 18:24

Het is nu wel zo dat het niet elke keer lukt, maar ik denk dat stress er wel wat mee te maken heeft . We proberen er ook geen probleem meer van te maken.
Met gevoelig zijn, Mark, bedoelde ik eigenlijk meer lichameijke gevoeligheid , hij is enorm gevoelig, en ik hoef, bij wijze van spreken,hem maar even aan te raken en hij heeft reageert er al enorm op, ook heb ik jouw mogelijkheid overwogen,maar ik denk niet dat we het in die richting moeten gaan zoeken. Ik vind het niet leuk voor jou,maar kan je wel begrijpen( heb daar zelf even last van gehad,meer bezig zijn met de gevoelens van je partner dan die van jezelf,en ook wel bij m'n huidige vriend; omdat je denkt dat je iets verkeerd doet, als hij niet komt).

Afwisseling enzo,Jessebelle, proberen we ook altijd, we proberen creatief te zijn :D, maar, ongeacht wat we doen, maakt het niet zoveel verschil uit.Ik denk dat het meer aan lichamelijke dingen ligt,

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » wo 12 januari 2005, 10:44

Ok, ik heb het begrepen...
De hint die geen hint was, had overigens wel geholpen.
Verdorie, kan ik hier nu niets meer posten zonder dat mijn vriendin dit opvat als een hint?????????

;)

M


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten