Opgewonden tijdens normale massage. Is dat raar?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » vr 19 november 2004, 15:15

Genoeg gespreksonderwerpen die als verbale koude douche fungeren, lijkt me...
Het sneeuwt hier! :lol:
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 19 november 2004, 16:25

:lol: 8) das dan koud genoeg te noemen..


sfinxs

soorry off topic :oops:

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 19 november 2004, 16:32

ik heb het nog niet meegemaakt dat ik als masseuse of als die gene die de massage ondergaat zo errg geprikkeld werd .. dat ik geil er van werd en meer wilde..

trouwens op het moment dat er iemand op de bank ligt hier ben ik echt maar dan ook echt niet erotische bezig ook niet in mind...

sfinxs
ja ok 1 keer maar dat was dan ook een erotische B to B massage

mopje
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 19 maart 2003, 2:01
Locatie: gent

Berichtdoor mopje » di 07 december 2004, 14:54

Ik wil hier even op antwoorden. Ja ik kan opgewonden worden van een gewone simpele massage. (Vind het zelfs raar dat niet meer vrouwen hier ja op antwoorden)En die hoeft echt niet in de erogene zones te gaan. Gewoon een massage van de schouders is al voldoende. Met dit verschil dat ik mijn gevoelens voor me hou, ik zou nooit de masseur het hof gaan maken (tenzij hij echt heeeeeel knap en lief en sexy is... en ik en hij single zou zijn).

Dus om effe simpel te antwoorden op je vraag: ja het kan dat ik opgewonden wordt van een gewone massage. Aan jou om er (n)iets mee te doen.

Mopje

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 07 december 2004, 15:03

ok dus er zijn ook vrouwen die daar wel opgewonden van raken..

en waarom is het raar dat ik bijvoorbeeld dan niet opgewonden raak van een gewone massage wat bij mij gebeurt is een complete ontspanning.. die mijn huid doet tintelen gloeien. en ik zelf mee mijn plekjes afga waar er nog gestagneerde energie zit(pijn plekken ).. om samen met die massage handen dan vrij te maken...

sfinxs

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » di 07 december 2004, 18:59

Nee ik word er ook niet opgewonden van; laat me masseren omdat ik pijn heb.. het is dus ontspanning en niet spanning... maar ja dan heb ik het over schoudermassage.

Aan de andere kant, ben ik een keer plotseling heel geil geworden door een onverwachte massage door een man waarmee ik nooit lichamelijk contact had gehad (maar wel kende). Maar dat was ook een sensuelere massage, en hij raakte mijn hals erg veel aan (grote erogene zone bij mij). Nooit gedacht dat ik met hem wat zou willen.. en toen.. leek wel een lovepotion hoe ik me ineens voelde..

Maar goed, ook hier kan ik eenzelfde verklaring geven; deze massage was niet direct om pijn te verlichten, niets medisch whatsoever, en in het masseren zat een ander gevoel (hij zag mij erg zitten :wink: )..

Ja ik vind dat, als het je werk is en er niet een duidelijk seksuele lading behoort te zijn (want veel 'massagesalons' zijn gewoon sexhuizen), vind ik dat het jouw verantwoordelijkheid is, en denk dat je al verkeerd heb gehandeld waardoor het zowieso 'uit de hand' is gaan lopen.. (of in ieder geval gaat het al ver).... Als proffesionele masseur moeten de verhoudingen duidelijk zijn en blijven.. vind ik..

Marc
Berichten: 29
Lid geworden op: za 14 februari 2004, 0:15
Locatie: rdam

massages waarvan je klanten opgewonden raken

Berichtdoor Marc » di 07 december 2004, 22:15

tja als je beroepsmatig bezig bent moet je zowiezo heel erg uitkijken met dit soort dingen. want als je eop ingaat en het klikt een paar maanden maar op een gegeven moment wil jij niet meer, accepteert de dame in kwestie dit dan ook. of gaat ze je dreigen dat ze een klacht zal indienen wegens sexueel misbruik etc etc
Ik zeg niet dat het gebeurt maar het kan dus wel...ik werk zelf veel met mannen en dames en daar is ook lichamelijk contact bij, op mijn opleiding is altijd gezegd mocht je iets voor je patient gaan voelen verbreek dan altijd de therapeut patient band, dus draag over aan een collega. het kan namelijk akelig uit de hand lopen en bewijs jij dan maar eens dat jij niets tegen haar zin in hebt gedaan. Niemand is er namelijk verder bij geweest. en dat soort klachten zijn absoluut niet goed voor je naam....dus probeer dit altijd te verkomen. dus niet doen ...of therapeut relatie verbreken. en er dus in ieder geval geen geld meer voor vragen maar prive verder gaan als je dat echt zou willen.

Johnny Veenendaal
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 december 2014, 12:33

Re: opgewonden tijdens normale massage is dat raar?

Berichtdoor Johnny Veenendaal » di 30 december 2014, 13:09

Hoi ik ben Johnny, Ik masseer in midden Nederland vanuit mijn eigen salon, Ik heb ook een 2 jarige opleiding gehad als masseur, ik geef als hobby masseur ongeveer 9 massages per week en alleen aan vrouwen, ik heb echt gewoon helemaal niks met mannen, ik ontvang de dames en we praten eerst op de bank onder een bak koffie even bij over het leven, nu heb ik van al die dames 30 ongeveer alles wel zon beetje gehoord van wat ze mee maken ook no"s tijdens sommige massages die ze elders ondergaan. Ik ben zelf erg voorzichtig met het aanraken van plekken waarvan ik weet dat vrouwen dat als onprettig ervaren, wat ik verder nooit zal doen is intiem gaan op de massage tafel terwijl het me al verschillende keren gevraagd is, ik zeg dan dat wil ik wel maar dan maken we daar een hele nieuwe afspraak voor en dan gaan we een hapje eten en een drankje en dan een wilde nacht, dan is het geen impulsieve actie meer en houd het voor de meeste dames wel meteen op en vragen ze naar een paar weken of ze een nieuwe massage afspraak kunnen maken. En ja als ik plekken aanraak dan is het met de volledige toestemming , ik zie echt wel wanneer een dame opgewonden raak en als ze dan haar plekjes zo weet te draaien dat ze tegen mijn hand aan komen vraag ik eerst of ze zeker weet dat ze dat echt wilt. Ik ben zelf een hele gelukkige single en zeg ook altijd dat ze niet verliefd mogen worden omdat ik hun dan heel erg teleur zou stellen na een poosje. Ik ben echt zo eerlijk mogelijk en vraag echt alles. Daarom is het vertrouwen ook erg hoog en zal ik dat ook nooit beschamen. Daarnaast geef ik ook Ero massage aan dames want velen worden niet meer aangeraakt thuis of zijn ook single en vinden een aanraking met alles er en er aan een heerlijke ontspanning maar ook hierbij ga ik nooit intiem en zelfde verhaal maak daar maar een aparte afspraak voor. Maar het is ook niet mijn doel om een vrouw zover te krijgen, ik ben 5 jaar single en heb ondertussen hele leuke vriendinnen om me heen dus kom niks tekort. Massage is voor mij een mooie uitlaatklep en de behoefte om mensen te verwennen op hun uitje. De totale massage duurt dan meestal 1,5 uur en vooraf en achteraf nog wat drinken. En een uitsfeer creëren voor de dame in kwestie, Ik heb ook een paar adressen waar ik bij hun thuis masseer maar dat vind ik zelf een beetje sfeerloos omdat mijn kamer gewoon rust uitstraalt en ik het ook als heilige grond beschouw. En de dames die zijn helemaal happy want of ze nu een heerlijke ontspannings massage hebben gehad of een super verwen massage ze zijn voor 25,00 euro weer lekker vertroeteld en voelen zich fijn. En ik? ik vind het gewoon heerlijk om te doen maar ook het contact is fijn want ik ben gewoon een heel sociaal mens.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: opgewonden tijdens normale massage is dat raar?

Berichtdoor Lolly1968 » di 30 december 2014, 13:33

Hmmm,lijkt wel een 'advertorial' Johnny,neem toch aan dat je dat niet bedoelt?
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

EstherC
Berichten: 5129
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: opgewonden tijdens normale massage is dat raar?

Berichtdoor EstherC » di 30 december 2014, 13:55

Ik ben wel benieuwd wat jij verstaat onder intiem zijn Johnny?
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Venus
Berichten: 6367
Lid geworden op: vr 08 mei 2009, 21:39

Re: opgewonden tijdens normale massage is dat raar?

Berichtdoor Venus » di 30 december 2014, 15:32

Hmmm,lijkt wel een 'advertorial' Johnny,neem toch aan dat je dat niet bedoelt?
Nee, want dan had ie zijn telefoonnummer er wel bijgezet :mrgreen:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten