Wicked weasel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

polaris1974
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Amsterdam

Wicked weasel

Berichtdoor polaris1974 » wo 18 december 2002, 18:33

Via via kwam ik op de site van wicked weasel terecht (www.wickedweasel.com). Ik vind het allemaal zeer opwindende en erotisch e “badkleding”, maar ik vraag me gewoon af of er vrouwen zijn die dit aan zouden durven als ze naar het strand gaan.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » wo 18 december 2002, 18:52

Not me!

En zelfs al was ik 18 en had een "schitterend" figuur....dan nog niet.

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » wo 18 december 2002, 19:20

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op zo 12 oktober 2014, 0:32, 1 keer totaal gewijzigd.

jonge_man
Berichten: 9
Lid geworden op: do 28 november 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor jonge_man » wo 18 december 2002, 19:27

nou, ik vind het in ieder geval fantastisch!
jammer dat wicked weasel nog niet echt
in nederland en belgie doorgedrongen is

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » wo 18 december 2002, 19:57

Op een speciaal strand zou ik ze zeeeer zeker aandoen.

[sssssssssuper}
Lana

Stringfool

Berichtdoor Stringfool » do 19 december 2002, 9:49

Persoonlijk vind ik het aantrekkelijker om zo rond te lopen dan naakt op een naaktstrand.

Ok, het is wel wat eye catching maar je moet naartuurlijk niet naar het kleinste model grijpen hé.

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 19 december 2002, 10:43

Helaba!
Als iemand zelf een spel heeft verzonnen en dan vol trots vermeld op welke URL informatie over dat spel is te vinden, weten de moderators niet hoe snel ze de censuurschaar moeten hanteren, maar hier laat men vrolijk een link naar een commerciële site staan?

Is dit onoplettendheid of meten met 2 maten?

polaris1974
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 12 augustus 2002, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor polaris1974 » do 19 december 2002, 11:12

Is niet de bedoeling om reclame te maken voor die badkleding. Was alleen benieuwd of er nu echt dames zijn die in zulke miniscule kleding rondlopen. Had er geen andere bedoelingen mee.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » do 19 december 2002, 11:16

Precies; in het licht van deze discussie was het laten staan van de link legitiem.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » do 19 december 2002, 11:28

Selene, kun je me even de ondertiteling geven van deze buitenlandse oosterse taal? Afbeelding

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » do 19 december 2002, 11:49

Het is mooi om te zien dat zeker maar er zijn maar weinig vrouwen die zoiets kunnen dragen. Het is vele malen erotischer dan een bikini of zelfs naakt. Alle aandacht gaat naar de erogene zones.
Ik kan me voorstellen dat de mannen het prachtig vinden maar dat sommige dames zichzelf heel ongemakkelijk voelen met zo iemand in de buurt vanwege het grote contrast. Andere vrouwen kijken er ook graag naar.

Binkie

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 19 december 2002, 12:26

Hm, en in het licht van de discussie over een zelfgemaakt spel is het laten staan van de URL (nota bene NIET naar een commerciële site) niet legitiem?

Anders gezegd: het is maar net wat voor lulverhaal ik eromheen brei, als ik t maar kan doen voorkomen of de vermelding van de URL relevant is voor de discussie.
M.a.w.: "www.ranzige-commerciele-betaalsite.com Wat vinden jullie hier nou van?" zou conform de richtlijnen van de moderators wel kunnen. En "Ik heb zelf in de hobbysfeer iets gemaakt en als je meer wil weten moet je maar even kijken op "www.zelf-geknutselt-op-mijn-zolderkamertje.nl" kan absoluut niet door de beugel... Afbeelding

[This message has been edited by Schorpioen (edited 19-12-2002).]

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » do 19 december 2002, 12:45

@Selene,

Mijn dank is groot en groeit nog steeds!

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » do 19 december 2002, 12:59

Min of meer wel zo tamelijk, Schorpioen. Daarbij komt: Een moderator is ook maar een mens, met soms onoplettende, selectieve, irrationele, met twee maten metende buien.

In principe kan een commerciële website tot een zinnige discussie leiden, getuige deze topic. Soms pakt het anders uit, of is de intentie van de topic/posting overduidelijk niet in de haak - met het bekende gevolg.

Het weghalen van de URL waar jij op doelde had strikt genomen niet gehoeven, de eruitvolgende discussie lezende; maar het is reeds genoegzaam opgelost (in zijn member's profiel vermeld) zoals je wellicht hebt kunnen lezen.

Zullen we er nu maar over ophouden en de discussie hier on-topic houden? Bij voorbaat dank.

Oceann

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » do 19 december 2002, 13:00

Ik heb de discussie (het gaat hier toch wel om een principieel punt) naar de Virtuele Kroeg verplaatst.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten