* Carroussel

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

* Carroussel

Berichtdoor Orchid » di 18 mei 2004, 15:08

Waargebeurd, echter namen gewijzigd omwille van privacy.


De sfeer komt langzaamaan los op het bdsm-feest, er zijn vertrouwde gezichten en ook heel wat onbekenden. Ook CruellaDeVil is er, haar zag ik voor het eerst op een feest in Gent en toen besloop me om één of andere reden een antipathiek gevoel bij haar. Op zich niet erg, niet iedereen hoeft me te liggen. Datzelfde gevoel is er ook vanavond, ik besluit het even te negeren. Een andere keer zal ik wel eens een praatje met haar maken om een beter en misschien ander beeld te vormen.

De shibari kunstenaar stopt me een moeilijke maar fijne a-symmetrische bondage, zelfs mijn hoofd zit in de touwen. Het touw zit voor mijn ogen, maar gelukkig voor mij heb ik uit mijn rechteroog nog een wazig zicht. Ik kan alvast contouren zien en ongeveer herkennen. Ik sta recht en mijn lichaam heeft het even moeilijk. Ik overweeg te vragen om de bondage los te maken, maar birdie heeft blijkbaar één en ander gemerkt en vraagt of ik een stoel wil hebben. Dat zou wellicht heel wat helpen, dus ik aanvaard en sta versteld over haar alertheid. Maar natuurlijk, ze is op een manier ervaringsdeskundige.
Meester InCognito vraagt of er klemmen op mijn borsten kunnen en ik heb ondertussen voldoende fijn gevoel bij hem om het toe te laten. birdie wil ze niet plaatsen, dus hij doet het uiteindelijk zelf om me even later te plagen met zo'n radertje.
Genieten is dit.

Het is al na twee-en 's nachts, Meester InCognito en birdie hebben al gespeeld, MrM en nimfje ook en er hangt gewoon een hele leuke sfeer onder ons. Wie er op het idee komt, weet ik niet meer en is ook niet zo belangrijk. birdie en nimfje willen in een carroussel en vragen aan me of ik ook zin heb om mee te doen. Natuurlijk !!!!
Snel ga ik even naar het toilet en maak daar nog een overweging, zowel Meester InCognito en MrM weten dat ik bepaalde beperkingen heb en zullen daar zeker rekening mee houden. Bovendien voel ik me vertrouwd genoeg om dingen gewoon te kunnen aangeven. Als ik terugkom, hangen birdie en nimfje al met de polsen boven zich vastgemaakt tegen elkaar. Meester InCognito doet ook mij boeien om en bevestigt deze aan dezelfde ketting aan de balk. Vervolgens doet hij de rok van mijn jurk omhoog zodat mijn kont naakt en bereikbaar is.
Eigenlijk is dit een heel fijn en tegelijkertijd grappig gevoel. Knus en bizar genoeg vertrouwd, zo met z'n drie-en hangen. Tegen elkaar aan soms, met de gezichten naar elkaar toe en o wat hebben we een lol.
Meester InCognito warmt birdie eerst wat op met zijn handen en doet hetzelfde vervolgens bij mij. Die slaat helemaal niet verkeerd... Hard en toch fijn en vanzelf komt er een aangenaam gloeien opzetten.
Nu komt er een zweep aan te pas en ik merk hoe hij bij mij langzaam opbouwt. Eers zacht en geleidelijk aan harder. Maar verdorie, wat is dit een gemeen zweepje zeg, die rubberen strengen.
We beleven nog steeds heel wat lol en schuiven af en toe door. Zodat er steeds iemand "los" staat, iemand gemept wordt door Meester InCognito en iemand door MrM. MrM op zich is een verademing, die slaat heel zacht en toch heel attent bezorgd. Hier kan je rustig urenlang van genieten. Geslagen worden door Meester InCognito, dat is ook genieten maar op een ander vlak. Dat hou je niet lustig urenlang vol. Daarvan moet je even bijkomen, incasseren en verwerken. Toch ook steeds meer willen.

Ik hoor hoe birdie aan CruelleDeVil vraagt of Meester InCognito een zweep van haar mag gebruiken omdat die rubberen toch echt gemeen is en ook ter afwisseling. Het mag. Er komt naar mijn gevoel een zware leren strokenzweep voor in de plaats. Ook niet verkeerd...

Even later merk ik dat CruellaDeVil achter me staat. Op zich niet verkeerd, we staan hier met drie subjes en twee Meesters, dus er zou iemand bijkunnen om ons aan de gang te houden. Alleen had ik al zowat mijn twijfels bij CruellaDeVil.
Ik besluit het een kans te geven.
Tot mijn verontwaardiging slaat ze gelijk heel hard en dan nog op mijn onderrug. Bij mij een plaats waar niet mag worden geslagen. Wat zij op zich niet kan weten, dus ik draai me om en geef aan dat ze niet op mijn onderrug mag slaan.
Ze ontkent het gedaan te hebben en zegt dat ze niet op mijn onderrug sloeg. Ik dring aan en zeg dan dat ze niet op die plaats mag slaan, aangezien dat een heel gevoelig punt is door mijn reuma. Naar mijn gevoel kijkt ze me geringschattend aan, maar ik ga ervan uit dat de boodschap aangekomen is bij haar. Ze haalt uit... om opnieuw op die plek te slaan. Met volle kracht en nu is de lol er af voor me. Ik word inwendig boos, volgens mij heb ik nog iets gezegd tegen CruellaDeVil, wat naar mijn gevoel niet goed viel en dan schuif ik door. birdie merkt dat er iets niet in orde is en kijkt me bezorgd aan, ik hou me sterk en geef aan dat ik boos word en merk tegen birdie nog iets op over CruelleDeVil. Ik zie aan het gelaat van CruelleDeVil dat ze heeft gehoord wat ik zei. Op dit moment slaat Meester InCognito nogal hard, ik was niet voorbereid en schrik (vooral doordat ik eruit was door CruellaDeVil) waardoor ik wegspring van zijn slag. Ik hoor nog hoe CruellaDeVil smalend opmerkt dat ik snel klaag. Nu sluit ik me af en concentreer me op de slagen, waardoor het weer beter gaat en ik voorzichtig geniet.
Of ik er voor zorg, of dat birdie en nimfje onbewust meehelpen, is me niet duidelijk, maar ik kom niet meer bij CruellaDeVil terecht. MrM en Meester InCognito slaan me om beurten, maar in me broeit er die onrust. Ik wil niet meer bij CruellaDeVil terechtkomen en er voortdurend alert op dat dat niet gebeurt. Wat uiteraard zijn invloed geeft op me, een invloed die ik kan missen aan kiespijn en die er de hele lol van afhaalt. Tegelijkertijd begin ik me schuldig te voelen tegenover nimfje en birdie. Schuldig omdat ik hun niet aflos bij haar. Zij incasseren nu de slagen die anders voor mij zouden zijn bedoeld. Beide gevoelens beginnen te overheersen en daarom maak ik het besluit om eruit te stappen. Dit onder het smoesje (iets wat ik anders nooit doe :s) dat mijn lichaam het niet meer trekt.
Wat in wezen eigenlijk ook zo is. Mijn lichaam trekt het ook niet meer omdat ik teveel met mijn gedachten erbij ben.

Meester InCognito maakt me los en ik neem plaats op een stoel, terwijl ik me verman en nog even de dingen inwendig tracht te analyseren. CruellaDeVil stapt nu ook uit de carroussel en laat birdie en nimfje over aan Meester InCognito en MrM, die beiden heel erg doen genieten naar mijn gevoel.
Ikzelf ben heel boos en gekwetst CruellaDeVil naar mijn gevoel me helemaal niet serieus neemt. Ik weet dat je uiterlijk weinig aan me ziet, ik weet dat ik mij soms laat gaan, bvb in bondage op een feest en dat mensen daardoor een heel verkeerd beeld kunnen krijgen. Maar als ik aangeef dat ik iets niet trek om die of die reden, wie is zij dan om er een ander oordeel over te vellen? Ze kent me niet eens. Dan praat je dingen uit of vraag je dieper door. Maar niet lompweg straal negeren en minachten.
Zo kwam het op mij over. Eigenlijk had ik dingen beter op dat moment door gepraat met haar, maar negatieve emoties overheersen, waardoor ik dichtklap en me terugtrek in mezelf. Ik hou me heel kranig, tot het moment dat ze vertrekt. Ze knuffelt birdie, groet nimfje en negeert me verder. Iets wat er op dat moment dieper inhakt dan normaal en vanaf het moment dat ze buiten beeld is, knapt er iets in me en kan ik me niet meer inhouden. Tranen rollen over mijn wangen, vooral om stoom af te blazen en als uitlaatklep. birdie is heel lief en vraagt of ik bij hun op de bank kom zitten. Hoe graag ik ook zou willen, ik kan het niet, omdat ik op een lage stoel zit en hier niet meer zelfstandig af kan komen zonder mezelf heel veel pijn te doen. Mede door de aanvaring met CruellaDeVil ben ik te trots om dit onmiddellijk toe te geven. birdie blijft echter aandringen en ik doe haar ook onrecht aan door zo koppig te willen zijn, vandaar dat ik gelaten en tegelijkertijd zo gekweld aangeef dat ik niet eens recht kan komen zonder hulp.
Op dat moment verfoei en haat ik mijn lichaam ongelooflijk. Het laat me keer op keer in de steek en deze avond heeft me daar weer eens ongelooflijk met de neus op de feiten gedrukt. Door de vermoeidheid, de pijn enz die zich in de loop van de dag heeft opgebouwd, kan ik het gewoon niet meer aan.

Meester InCognito helpt me overeind en geeft me een deugddoende knuffel, waarna ik op de bank ga zitten naast birdie. Meester InCognito belooft me nog een pak billenkoek voor ik ga slapen, iets waar ik geen neen tegen zeg op dat moment.
birdie, nimfje en ik praten nog wat dingen uit en dit voelt al heel wat beter.
Later zal bijken dat er nog wat inschattingsfouten zijn gemaakt her en der, kleine misverstanden. Niemand hoeft zich voor mij wat kwalijk te nemen, behalve CruellaDeVil. Naar mijn gevoel is ze veel te kortzichtig en veel te arrogant met dingen omgesprongen én met mensen.

Later twijfel ik of ik de billenkoek echt nog wil. Ik heb al behoorlijk wat te verduren gehad, emotioneel en mentaal en zit er even compleet door. Alleen weet ik als geen ander dat een positieve ervaring op dat vlak heel wat doet om het negatieve te doen vervagen. Dus ik maak de keuze om het wel te doen en het voelt inderdaad goed. Tien slagen en dan nog twee roffeltjes op elke bil en dan onmiddellijk onder de dekens om met een een lekker gloeiende kont in slaap te vallen.

's Morgens ben ik net moeizaam maar heel trots zelf rechtgekomen van de matras (altijd fijn als niemand de stuntelige en omslachtige manier ziet waarop ik dat doe) als er aan de deur wordt geklopt. Ik veronderstel dat het birdiel is, maar het blijkt Meester InCognito te zijn, met zalf voor mijn getergde billen. Hij zegt dat het uiteindelijk nog meevalt en wrijft ze in met de zalf.
Als ik 's avonds laat zelf mijn billen bekijk in de spiegel, blijken er toch een behoorlijk aantal blauwe plekken de kop te hebben opgestoken. Wellicht door de zware lederen zweep. Maar het zijn blauwe plekken waar ik helemaal geen vervelend gevoel bij heb.
Ik weet dat ze niet van CruelleDeVil kunnen zijn, die heeft mij daarvoor te weinig geslagen. Dus ik heb er een fijn en positief gevoel bij.

Het gebeurde vrijdagavond, het is nu zondag en bij het zitten word ik er nog steeds aan herinnerd. Dit is nagenieten.
Ik schrijf het allemaal neer om te verwerken en te plaatsen. Sommige dingen van mijn handicaps en zeker onbegrip liggen bij mij blijkbaar nog heel gevoelig. Te gevoelig soms misschien.

Spijt heb ik er zeker niet van. Ik leer hier enorm veel uit. Over mezelf en over anderen.
Ook dat mijn gevoel bij iemand wel degelijk heel goed kan zitten.
Leren is altijd goed, al is het soms op een minder fijne manier. Naar mijn gevoel heeft dit me ook dichter gebracht bij de anderen, vooral Meester InCognito en birdie en dat is nooit verkeerd.

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » di 18 mei 2004, 15:59

Lieve Orchid,
Ik lees je belevenissen altijd met veel belangstelling, ondanks dat ik zelf niet echt bezig ben met bdsm (op wat tikken en vastbinden na). Ik vind het zo goed van je dat je je belevenissen met ons allemaal deelt. Ik bewonder je om je kracht. Het is goed dat je op je gevoel afgaat, zo zie je maar weer dat je intuitie vaak goed is. Sterkte met verwerken van deze negatieve ervaring en heel veel plezier met je volgende ervaringen!
Liefs
Mel
*** Don't you just love life?!***

Shark
Berichten: 7
Lid geworden op: do 15 april 2004, 8:51
Locatie: België

Berichtdoor Shark » di 18 mei 2004, 16:05

Nou Orchid, ik ben onder de indruk van je verhaal, ik hoop ten zeerste dat het schrijven van dit verhaal wat verlichting brengt.

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » di 18 mei 2004, 16:38

Diep respect.......

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » di 18 mei 2004, 20:58

ik wil alleen maar weten waar die cruella woont :x

de*fistfull*fine
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 18 mei 2004, 22:22

Op dat moment verfoei en haat ik mijn lichaam ongelooflijk. Het laat me keer op keer in de steek en deze avond heeft me daar weer eens ongelooflijk met de neus op de feiten gedrukt. Door de vermoeidheid, de pijn enz die zich in de loop van de dag heeft opgebouwd, kan ik het gewoon niet meer aan. .......
Het blijkt Meester InCognito te zijn, met zalf voor mijn getergde billen. Hij zegt dat het uiteindelijk nog meevalt en wrijft ze in met de zalf.
Als ik 's avonds laat zelf mijn billen bekijk in de spiegel, blijken er toch een behoorlijk aantal blauwe plekken de kop te hebben opgestoken.

Ik zou me ook voor kunnen stellen dat je lichaam jou haat omdat jij je lichaam in de steek laat.. Wil me er niet mee bemoeien Orchidee maar om een lichaam wat het al moeilijk heeft ook nog eens flink grensverleggend af te laten rossen gaat mijn verstand te boven.
Dat je van SM houdt vind ik prima maar dit kan toch ook in een andere vorm?
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » di 18 mei 2004, 22:39

Lieve Orchidee

wederom complimenten over je bdsm verhaal en hiermee bedoel ik jouw verwoording van je gevoelens tijdens dit spel.
Jij kunt je belevenissen zo goed op papier krijgen, zodat de lezer het bijna zelf meemaakt.

Een opmerking naar die CruellaDeVille (of hoe heet ze ook alweer?) toe..
Ik mis bij haar duidelijk respect naar de Subjes toe...en vind dat wat voor spel je ook speelt....er wel respect en begrip naar elkaar toe moet zijn..

Nogmaal Orchidee......
komplimenten voor je verhaal

verder nog een opmerking naar Jippie:
ik denk dat Orchidee zelf wel ervaring genoeg heeft in BDSM..dat ze zelf wel bepaald of haar lichaam het aan kan of niet...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 18 mei 2004, 22:46

verder nog een opmerking naar Jippie:
ik denk dat Orchidee zelf wel ervaring genoeg heeft in BDSM..dat ze zelf wel bepaald of haar lichaam het aan kan of niet...

Dat is typisch een excuus van iemand die ergens verslaafd aan is. Denk eens na man..blauwe plekken zijn kapotgeslagen aders. Je maakt mij niet wijs dat je lichaam daar blij mee is. De geestelijke kick eist gewoon een lichamelijke tol. en daar zou ik eens serieus over na gaan denken als je met grensverleggende spelletjes bezig bent.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 18 mei 2004, 22:53

Orchidee , zorg goed voor jezelf en maak afspraken met de anderen om deze vrouw te mijden .

Verder ben ik het met Jippie eens , geniet van wat je aantrekt maar zoek een middenweg , om je lijf te sparen . Maar ik denk dat je inderdaad verstandig genoeg bent om hier een weg te zoeken .

Net als Define roept dit bij mij een soort rage op , spelen is mooi maar je geeft hier in je verhaal wel mooi de grens aan tussen spelen en misbruiken , bewust pijn en signalen niet willen horen is geen spel meer .

droomvlinder , met belangstelling maar een beetje bezorgd ( hé ja , een dochter van je leeftijd hé orchideetje :oops:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 18 mei 2004, 22:59

Jippie,

stoot jij je nooit zodat je een blauwe plek hebt?
Ben je dan onverantwoord bezig??

Mijn lichaam maakt nu eenmaal snel blauwe plekken aan, soms zelfs spontaan. Onverantwoord?

Ik voel perfect aan wat ik kan hebben of niet Jippie. De grens tussen genieten en kwelling. Het moet ten allen tijde genieten blijven....

De discussie over dat ik mijn leven niet wil laten leiden door mijn handicaps heb ik al eerder gevoerd. Tegen de lamp lopen hoort daar wel eens bij. Liever dat dan verzuren achter het vensterraam....

Meer wil ik er even niet over kwijt.

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 18 mei 2004, 23:01

Orchidee , zorg goed voor jezelf en maak afspraken met de anderen om deze vrouw te mijden .
Net als Define roept dit bij mij een soort rage op , spelen is mooi maar je geeft hier in je verhaal wel mooi de grens aan tussen spelen en misbruiken , bewust pijn en signalen niet willen horen is geen spel meer .
droomvlinder , met belangstelling maar een beetje bezorgd ( hé ja , een dochter van je leeftijd hé orchideetje :oops:
Dank je Droomvlinder :)

ik heb me voorgenomen om de vrouw in kwestie eens aan te spreken en dingen duidelijk uit te leggen en er dan een punt achter te zetten. Wat haar betreft dan ;).

Heel goed gezien, dat verschil tussen spel en misbruik en daar waak ik nu extra alert over.

Lief van je trouwens

liefs

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 18 mei 2004, 23:06

JTegen de lamp lopen hoort daar wel eens bij. Liever dat dan verzuren achter het vensterraam....
orchidee
Het leven heeft veel meer te bieden hoor dan je in elkaar laten rossen, je hoeft niet te verzuren achter het vensterrraam.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 18 mei 2004, 23:13

Als ik het nou fijn vind om in elkaar gerost te worden, zoals jij het noemt Jippie, wie ben jij dan om daarover te oordelen?

Leven en laten leven, een ander zijn genot gunnen, dat doe ik ook....

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 18 mei 2004, 23:26

Ander topic over geloof en Nostradamus
Als je de symbloliek niet begrijpt van zulke verhalen vraag er dan naar of houd anders gewoon je mond dicht.
Er zit heel veel waarheid in je woorden daar Jippie....

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 18 mei 2004, 23:43

Ik had niet de opzet om de SM kick aan te vallen nog de methodes die er worden gebruikt. Ik vraag me als buitenstaander alleen af in hoeverre het nog gezond is m.b.t. het menselijk lichaam.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 12 gasten