seks en drugs

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

kiezelsteentje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 07 mei 2004, 20:59

seks en drugs

Berichtdoor kiezelsteentje » za 08 mei 2004, 11:58

Hallo,

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen, ik ben kiezelsteentje en kom uit de randstad. Ben een ruimdenkend persoon en dacht laat ik een thema erin gooien wat ik nog niet tegen ben gekomen hier. Seks en Drugs. Zelf ben ik niet van het drugsgebruik in de cattegorie verboden middelen, alleen in de categorie gedoogd. Dus af en toe een jointje ter verhoging van de algehele gemoedstoestand. Ik heb zelf leuke ervaringen met de combi seks en drugs. Alles lijkt langzamer te gaan en gevoelens lijken intenser ervaren te worden. Met alcohol(wat ook onder de categorie drugs valt) heb ik de ervaring dat grenzen sneller vervagen en hebben van seks wat losser wordt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen, met alcohol en softdrugs, maar ook naar ervaringen met xtc en poppers, waar ik veel over gehoord heb maar het nooit zelf uitgeprobeerd heb.

groeten,

kiezelsteentje
Laatst gewijzigd door kiezelsteentje op di 08 juni 2004, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » za 08 mei 2004, 12:16

mijn ervaring: alcohol en sex prima, zij het met mate... ik word zo moe van te veel alcohol. maar een paar glazen en dan ..mmm..niet verkeerd. Wat je zegt losser, ik heb het idee dat ik van alcohol ook wel opgewonderner word :lol:

een jointje.... das lang geleden :P, maar werd ik ook meer wat giebelig van en vreselijk loom, ik kan me geen sexeravring na een join herinnering, heeft dus niet veel indruk gemaakt, of is er nooit geweest.
en na een slechte ervaring met space-cake nooit meer gedaan. Ik werd vreselijk bang, miste momenten en raakte daardoor in paniek. Ik was blij toe ik de volgende ochtend wakker werd.

Andere middelen; xtc enzo, ben ik gewoon te schijterig voor, denk ik

eL

star
Berichten: 348
Lid geworden op: vr 14 november 2003, 21:15

Berichtdoor star » za 08 mei 2004, 14:36

Interessant topic.
Aan het eind van mijn tienerjaren heb ik met mijn toenmalige vriendje eens space-thee gedronken, en dat sloeg heftig in. Het was bijna een spirituele ervaring, alsof mijn geest buiten de grenzen van mijn lichaam trad. Wanneer hij me wilde aanraken voelde ik hem al voordat hij bij mijn huid was, en als hij mijn huid aanraakte was het net of hij zich in mijn lichaam begaf. Toen hij me begon te zoenen werd het me te heftig, het was net of ik de tong van een hagedis voelde en toen had ik het er helemaal mee gehad. Ik wilde niet meer dat hij aan me zat. Tot zover mijn ervaring seks en drugs...
De combinatie alcohol en seks maakt bij mij juist dat ik meer op mezelf en mijn eigen geilheid gericht ben, die overigens soms een stapje verder gaat en heftiger is dan zonder invloed. Zonder alcohol zijn we meestal wat liever voor elkaar en meer een "eenheid".

Star

Hickey
Berichten: 90
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 22:29

Berichtdoor Hickey » za 08 mei 2004, 20:09

Ik wil alleen maar nuchter de liefde bedrijven... Ik hoorde laatst van iemand die met z'n vriendin een avontuurtje samen met een vriendin van haar had gehad... bleek dat ze allemaal dronken waren... Mjah... call me crazy, maar als het zo moet, laat dan maar...

Manneke
Berichten: 45
Lid geworden op: za 02 augustus 2003, 13:56
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Manneke » zo 09 mei 2004, 1:42

tis juist de kunst om het voor elkaar te krijgen (3o of iets dergelijks) zonder drank en drugs, dan is het veel echter allemaal. Maar okee een borreltje maakt het vaak wel makkelijker bespreekbaar, wiet moet ik niet meer, blehhhh

kiezelsteentje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 07 mei 2004, 20:59

Berichtdoor kiezelsteentje » zo 09 mei 2004, 12:25

mhhhhm wiet in de thee, dat klinkt als het proberen waard! :lol:
Ben het eens met dat seks ook zonder drank en drugs moet kunnen, dat is uitgangspunt wat mij betreft. Ben alleen een nieuwsgierig kiezelsteentje dat graag leert van andermans en vrouws en eigen ervaringen :lol:

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » zo 09 mei 2004, 12:56

Ik geen drugs, maar met drank erbij, voor de afwisseling, af en toe? Wrom niet? Dan begint het voorspel eigenlijk al bij het ontkurken van de fles, en dat heeft z'n charme. Voor mij. Hij wordt er net iets te sloom van dus zijn tax ligt laag - de mijne hoog :P .

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » zo 09 mei 2004, 13:06

Ik hoorde laatst van iemand die met z'n vriendin een avontuurtje samen met een vriendin van haar had gehad... bleek dat ze allemaal dronken waren
Lijkt me meer iets om nuchter voor te zijn... :wink: eL

ibizaboy
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 13 augustus 2003, 21:21

Berichtdoor ibizaboy » zo 09 mei 2004, 16:20

Wij roken bijna iedere week een joint op zaterdagavond.
Wanneer we beiden beginnen te zweven is iedere aanraking of erotische belevening zo intens.
Je kan je zelf ook veel meer laten gaan dan bij sex zonder gerookt te hebben.Wat niet wil zeggen dat ik zonder het roken van een joint geen goeie sex kan hebben.

debs
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 16:49
Locatie: zeeland

Berichtdoor debs » zo 09 mei 2004, 23:32

sex en drugs nog niet geprobeerd wel weet ik dat ik van een joint bloedgeil kan worden. Maar jah dat heb ik van witte wijn ook :roll:
En met wat alcohol op verleg je toch wat makkelijker je grenzen. Dit kan prettig zijn als je niet veel ervaring hebt, die wel wil opdoen maar zelf in eerste instantie de stap nog niet zo durf te zetten.
Maar ben niet van plan drugs te gaan proberen hoor

Gebruikersavatar
Spot the difference
Berichten: 1496
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 16:26

Vrijen onder invloed

Berichtdoor Spot the difference » ma 10 mei 2004, 11:08

Heb even een ouder topic uit de kast gehaald.

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 10 mei 2004, 12:56

Wel met dank aan Spot, maar nu moeten we dubbellezen, Kiezelsteentje. Kan geen kwaad voor Shespot.
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

blinddoek
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 20:56

Berichtdoor blinddoek » di 11 mei 2004, 9:37

Wanneer we beiden beginnen te zweven is iedere aanraking of erotische belevening zo intens. Je kan je zelf ook veel meer laten gaan dan bij sex zonder gerookt te hebben.
Hier ga ik volledig mee akkoord. Na het roken van een jointje lijkt een orgasme tien keer zo lang te duren en alle gevoel wordt veel intenser. Alleen mag er geen gewoonte van gemaakt worden en mag de combinatie seks & drugs & rollebol :wink: naar mijn mening zich eerder sporadisch voordoen.

Wel heb ik nog een fantastische tip. Mijn vriendin heeft me een keer naakt vastgebonden op bed met mijn armen en benen gespreid zodat ik geen centimeter meer kon bewegen. Daarna werd ik geblinddoekt en hebben we samen zo een joint gerookt. Nadien heeft ze me plagend gestreeld met haar handen en een zijden sjaal en omdat het gevoel veel intenser is - enerzijds door de wiet en anderzijds door het feit dat je niets kan doen en zien - stond ik binnen de korste keren op springen. De seks die er op volgde is misschien de beste geweest die ik ooit heb gehad.
Misschien eens het proberen waard en laat maar weten wat je er van vond...! :roll:

demi
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 22 december 2003, 16:15
Locatie: zuid west nederland

Berichtdoor demi » di 11 mei 2004, 11:38

Ik ben er liever voor de volle 100% bewust van wat er gebeurt en dus bij voorkeur geen sex en drugs/alcohol tegelijk. Ik heb ook niet het idee dat ik dan minder remmingen of zo zou hebben...

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » di 11 mei 2004, 11:43

Als je softdrugs gebruikt ben je je nog steeds voor 100% bewust wat er gebeurt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
De beleving is wel veel intenser omdat je zintuigen op "scherp" worden gezet.
LeAvEr DeA aS sLeAf


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast