Lange benen! Lange benen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Anastacia
Berichten: 427
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: aan de Waddenzee een boek aan t schrijven
Contacteer:

Lange benen! Lange benen?

Berichtdoor Anastacia » ma 05 april 2004, 22:39

Misschien bizar, maar ik vroeg het mij af...

Mannen: brede schouders en gespierd, vrouwen; ronde heupen, volle borsten...allemaal voorkeuren die te verklaren zijn vanuit een oer-instinkt: kracht (jager), vruchtbaarheid (moeder), enz.

Maar vanwaar die voorkeur voor lange (welgevormde) vrouwenbenen?

(zodat ze hard kunnen wegrennen had ik zelf al bedacht :lol: )

Wie weet het?

Anast

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 05 april 2004, 22:43

edit
Laatst gewijzigd door Massie op zo 04 juli 2004, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

debs
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 16:49
Locatie: zeeland

Berichtdoor debs » di 06 april 2004, 2:07

ik heb zelf ook geen idee waarom mannen op lange benen vallen. Het zal ook wel niet bij alle mannen zo zijn natuurlijk. Wij vrouwen vinden ook allemaal wel een ander "model" man mooi.
Maar misschien is het omdat mannen graag de vrouw bekijken en ze zo als ze van beneden naar boven gaan er langer plezier van hebben>???? hahaha

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » di 06 april 2004, 8:31

Ik heb wel eens als verklaring gelezen dat lange benen wijzen op lichamelijke volwassenheid. Even terugdenkend aan je pubertijd ... de zucht van ma m/v als er alwéér een broek te kort is...

poesje
Berichten: 150
Lid geworden op: ma 16 februari 2004, 12:00
Locatie: antwerpen

Berichtdoor poesje » di 06 april 2004, 8:36

heb geen lange benen maar ben wel licht atletisch omdat ik veel sport
dat gaat niet echt samen met lange slanke dennenbenen
maar mannen vinden mn licht gespierde benen ook sexy hoor

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » di 06 april 2004, 10:19

Ik denk dat het gewoon bij het "algemene" ideaalbeeld hoort
slank, volle stevige borsten, en lange benen.
Allemaal leuk tot je 25 bent.

Of zou het zo zijn dat de vrouwen de perzikken uit de bomen moesten plukken, toen de mannen met een tijgervelletje om en de knots in de hand achter een hinde aan holde
Laatst gewijzigd door eric62 op di 06 april 2004, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Jim22cm
Berichten: 132
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 1:01
Locatie: Utrecht, ICT

Berichtdoor Jim22cm » di 06 april 2004, 10:26

Ik ben wel een man, maar niet een benen-freak ofzo ... val meer op vriendelijk gezichten en op mooie borsten ... 8) (wat is mooi ??)

misschien vallen mannen wel op lange benen, omdat je makkelijker staand kunt penetreren :wink:

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » di 06 april 2004, 14:58

Ik dacht hier met twee mogelijk andere verklaringen te reageren, en dat ga ik ook doen, maar de laatste verklaring van Eric vond ik prachtig, flabbergasting. Perziken plukken...
Nou ja, misschien kan ook tellen:
- Lange benen accentueren wellicht meer wat er boven zit.
- Vrouwen met lange benen lopen vaak - niet altijd hoor - sierlijker, weten gemakkelijker zelfbewust te 'schrijden' i.p.v. te stappen.

Ben benieuwd of ook sommige vrouwen vallen op vrouwen met lange benen.

'Murielleke' (vooralsnog)
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)

rene2004
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 april 2004, 16:53
Locatie: Overijssel

Berichtdoor rene2004 » di 06 april 2004, 17:02

Ik wijk totaal af van wat mannen als ideaalbeeld hebben. Ik val juist meer op kleinere vrouwen. :D Ik vind het gewoon mooi staan bij een vrouw als ze klein is. Lekker knuffelbaar. Niet dat vrouwen met lange benen niet knuffelbaar zijn hoor, maar ik val gewoon meer op korte beentjes ;) hahaha. Dat komt niet omdat ik zelf klein zou zijn, want ik ben 1.90m :wink:

Groetjes
René

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » di 06 april 2004, 17:11

ben een vrouw.. en murielleke..vraagt of er vrouwen zijn die lange benen mooi vinden .. ja ik kijk naar vrouwen met lange goedgevormde benen..en denkt dan altijd wauwww... maar misschien omdat ik zelf geen lange benen heb..

Sfinxs

yolando
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 05 augustus 2002, 1:01
Locatie: vlaanderen

lange benen

Berichtdoor yolando » wo 07 april 2004, 18:05

hi,

ik hou vooral van lange vrouwenbenen omdat dan de opening tussen de benen ter hoogte van de vagina groter (wijder) is. dat nodigt meer uit tot penetratie.

bij korte benen kan de opening ook mooi zijn maar dat komt precies minder voor heb ik de indruk

yolando.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 09 april 2004, 15:58

Ik ken eigenlijk geen mannen die echt op lange benen vallen (niet meer dan op andere zaken zoals gezichten, borsten, billen of buik als het concreet op uiterlijk gaat), de meeste mannen die ik ken vinden lange slanke benen wel mooi (daarom hebben strippers overigens ook meestal van die hoge plateaus aan). Ik ook, ik denk dat ik het mooi vind omdat het een sierlijk en elegant oogt. Eigenlijk doet het me denken aan de redenen waarom ik ranke hoge zuilen mooi vind, of gotische bogen mooier dan romaanse, hoge smalle cathedralen, feeen, bloemen met lange stelen (lelies), de Sagrada Familia in Barcelona, etc. Ga ik off-topic? Ik vind het wel om dezlfde redenen mooi. Echt dunne lange benen vind ik echter niet mooi, ik denk dat dat is omdat het er dan zo eng breekbaar uitziet..

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » za 10 april 2004, 19:31

ik heb wel lange benen maar geen slanke :roll:
weer een ideaalbeeld weg :lol:

gr paula

Paul60
Berichten: 17
Lid geworden op: do 23 oktober 2003, 8:22
Contacteer:

Berichtdoor Paul60 » zo 11 april 2004, 0:59

Lange benen bij een vrouw zijn erotisch.. je hebt meer om naar te kijken.. alsof er geen eind aan komt :-) Helemaal af als ze dan in een mooie strakke broek zitten met daarboven een mooi rond kontje..Het idee dat die lange benen zich om je rug heen vouwen..mmmmm

Muurtje
Berichten: 194
Lid geworden op: zo 21 maart 2004, 15:37
Locatie: 't Gooi. En o ja hm: op internet vrouw, daarnaast vaak ook (zielig dat ik het zo zeggen moet, toch?

Berichtdoor Muurtje » ma 12 april 2004, 13:46

Leuke herinneringen brengt dit met zich.
In m'n studententijd herinner ik me een feest, waarna bijna iedereen op de grond sliep. De volgende ochtend kwam de 'gastvrouwe' langs, voor haar doen schaars en kort gekleed, om ons te wekken zeg maar. Vreselijk aantrekkelijk vond ik haar 'voordien' niet, maar ademloos keek ik toen omhoog langs die prachtige lange benen, ik zie het zo nog voor me. Ik ken haar nog, associeer haar - een beetje tot mijn schaamte - nog steeds met die fascinerende lange benen.

Muurtje
Geen mens kan elk oogmerk doorzien (J.R.R. Tolkien)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten