Wilde fantasie

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Wilde fantasie

Berichtdoor Orchid » di 09 maart 2004, 1:08

Voor alle duidelijheid, wat hieronder staat is een fantasievan me en geen beleefde ervaring.

Ok, ooit, bij de juiste persoon enz mag het best eens werkelijkheid worden. Neen, ik hoef geen aanbiedingen via pm, dank je.

greetz

orchidee


Op het afgesproken uur bel ik bij Je aan, even later zwaait de deur open en stap ik de reeds vertrouwde hal binnen. "Blijf hier maar even staan sletje, we gaan zo terug weg." krijg ik als eerste te horen, waarna Je me begroet met een heerlijke kus. Terwijl ik nog sta te genieten van deze zoen, grijp Je me al ruw in de haren vast en dwingt me om Jou aan te kijken. "Toon Me maar even of Je aan mijn kledingeisen gehoor hebt gegeven" krijg ik te horen terwijl Je doordringende ogen me aankijken. Braaf en ietwat verlegen knoop ik de lange zwarte jas open en toon dan mijn outfit, voor zover je van een outfit kan spreken. Onder de jas bevindt zich namelijk enkel wat lingerie, uitdagende lingerie. Een zwarte bh die eigenlijk die naam niet waardig is. Ze laat immers een groot deel van mijn borsten vrij, evenals de tepels, die door de koude in de hal sterk vooruitpriemen (of is het door geilheid omdat ik me aan Je laat zien?), eronder bevindt zich een zwart jaretellengordeltje dat zijdezachte, glanzende zwarte kousen ophoudt. Een slip draag ik niet, zodat mijn geschoren naaktheid duidelijk zichtbaar is, omlijnd door de jarretellen en daardoor nog extra ge-accentueerd. Mijn voeten zijn gehuld in smalle, hoge schoentjes. Verder draag ik helemaal niets, behalve de leren band rond mijn nek. De band die me aan Jou verbindt.

Je knikt goedkeurend, doet snel Je jas aan en gebiedt me mijn jas terug dicht te knopen. Vervolgens neem Je me bij de arm en begeleidt me naar de auto. Eens we ingestapt zijn, stel ik uiteindelijk de vraag die al dagen bij me prangt. "Waar rijden we heen Meester? Wat gaan we doen?" komt er heel voorzichtig uit mijn mond, aarzelend. Zoals ik echter al had verwacht, krijg ik het niet te horen en Je hult Je in een onheilspellend stilzwijgen. Gelaten zak ik terug in de stoel, maar dit is enkel maar uiterlijke schijn. Binnen in me borrelt het, geil verlangen wisselt zich af met angst. Spanning. Ik weet wel dat Je nooit dingen zou doen die ik niet wil, maar toch blijft ergens die angst, gewoon ingegeven door de onzekerheid. Het onbekende.

Eenmaal we op de snelweg zijn, grijp Je in Je jaszak en geeft me dan het lapje zwarte stof dat erin verborgen zat. Ik kijk van het lapje in mjn handen naar Jouw onverstoorbare gelaat, Je ogen zijn echter strak op de weg gericht. Dan kijk ik terug naar de stof, friemel er even mee en vraag me af wat ik er mee moet. Geleidelijk aan komt het besef.... "Hij wil dat ik me blinddoek". Ook dat nog. Beverig bevestig ik het lapje voor mijn ogen en maak een knoop achteraan mijn hoofd. Nog even frutsel ik zodat het goed zit en geef me dan over aan de geluiden die me omringen. "Waag het niet om er onderdoor te piepen sletje" hoor ik Je plots zeggen, maar eerlijk gezegd kwam dat idee niet eens in me op. Jij gebiedt, ik gehoorzaam. Zo eenvoudig kan het voor me zijn.

Besef van waar we rijden heb ik nu totaal niet meer, tijdsbesef nog minder. Ik merk dat we de snelweg verlaten en even later hoor ik het grint knarsen onder de wielen van de auto. Dan houdt de auto stil, Je stapt uit en laat dan ook mij uitstappen. We maken een paar stappen en dan laat Je me plots los. In een reflex blijf ik stilstaan, afwachtend, geen idee van waar ik me bevind. Ergens heb ik de geruststelling dat Je toch in de buurt bent, al hoor ik niks. Het is eng, heel eng, toch sla ik niet in paniek. Ik verbaas me over mezelf, deze gelaten houding. Plots voel ik Jouw kus in mijn nek en Je begeleidt me verder, ik voel dat we een huis of wat dan ook binnenstappen. De hakken van mijn schoenen weerklinken op de plavuizen in de hal, een deur draait open, terug dicht en eindelijk houden we terug halt.

Intuitief voel ik dat ik word aangekeken. Geen idee door wie en het is doodstil in de ruimte... Gelukkig voel ik Jouw hand rond mijn arm, een baken. Zekerheid.

Vertrouwen.

Je vraagt me mijn jas open te knopen en tastend geef ik hier gevolg aan. Voorzichtig laat ik deze dan van mijn schouders glijden en omdat ik het niet kan maken om mijn jas aan Jou aan te geven, laat ik hem op de grond vallen, rond mijn voeten. Naar mijn gevoel sta ik naakt in de ruimte en een rilling trekt door mijn lichaam. Je hand raakt me terug aan en ik kan de neiging om me tegen Jou te vleien bijna niet onderdrukken, maar iets in Je houding houdt me tegen. Je andere hand hou Je nu voor mijn mond en dan voel ik Je vinger tegen mijn lippen. Gewillig zuig ik deze naar binnen en laat mijn tong spelletjes spelen met Jouw vinger. Te snel wordt dit speeltje me al weer afgenomen en onder zachte dwang duw Je me achteruit. Voorzichtig volg ik tot ik iets tegen mijn billen aan voel drukken. Ik sta ergens tegen... maar waar....? Het blijkt een soort stoel te zijn want Je helpt me er gauw op. Ondertussen blijft het nog even stil in de ruimte...

Ik lig achterover, best wel comfortabel tegen iets wat aanvoelt als leer, zacht en koud. Je spreidt mijn benen en ook daar blijken steunpunten voor voorzien, vakkundig maak Je elk been vast aan een steun, zodat ik nu wijdbeens gespreid in de stoel hang. Heel langzaam streel Je beide benen, langs de binnenkant van mijn dijbenen en dan eindelijk raak Je mijn kut aan. Een kut die geil en nat is...
"Zozo sletje, maak Je nu al mijn handen vuil?" vraag Je me plagend en vervolgens laat Je me Jouw vingers schoonlikken. "Nu nog even zorgen dat Je niks kan" is de volgende tekst die tot me doordringt en dan worden ook mijn armen aan steunen vastgemaakt.
Ik hoor een koffer die wordt geopend en zonder dat ik me erop had kunnen voorbereiden, wordt er een harde dildo in mijn kut geduwd. Ik schrik en hap naar adem, maar dan wint het genot het alweer van het kleine ongemak. Eenmaal ik aan deze sensatie gewoon ben, duw Je voorzichtig een smallere dildo in mijn kontgaatje, gelukkig voorzien van het nodige glijmiddel. Even twijfel ik of dit nu pijn of genot betekent, maar dan voel ik Jouw vingers op mijn borsten en aan mijn tepels. Geile sidderingen trekken door mijn lichaam, weg is de vage pijn om plaats te maken voor een hemels genot. Helaas laat Je dit niet al te lang duren, even voel ik Jouw aanrakingen niet meer en de leegte overvalt me tot ik merk hoe Je iets tegen mijn lippen aanduwt. Automatisch open ik mijn mond en voel dan hoe Je een ballgag mijn kaken openspert. Als laatste kus Je me op mijn voorhoofd, neemt ondertussen mijn hand vast en blijft dan blijkbaar naast me staan, mijn hand vasthoudend. Jouw aanwezigheid kalmeert me, stelt me gerust. Voor heel even....

Eindelijk hoor ik opnieuw Je stem, ze galmt door de kamer heen en de woorden die Je spreekt boezemen me een geile angst in... "Je bent een geile slet en om te tonen dat je dat bent mag iedereen hier in de kamer je gebruiken in één van je drie openingen naar keuze. Mocht je het om één of andere reden niet meer trekken, knijp dan 3x na elkaar in Mijn hand. Knik nu om aan te tonen dat je Me hebt begrepen.", ik laat de betekenis van Je woorden even tot me doordringen en knik dan aarzelend met mijn hoofd. Duizenden gedachten flitsen door mijn hoofd, geilheid, verwarring, onzekerheid, angst. Maar het besef dat Je naast me staat en mijn hand vasthoudt, maakt me sterk. Mijn zicht heb Je me ontnomen, al mijn andere zintuigen spannen zich om ook maar iets op te vangen. Plots voel ik een koude hand tussen mijn benen, iemand verwijdert de dildo uit mijn natte kut, dan ervaar ik hoe waarschijnlijk diezelfde persoon een aantal koude vingers in me stopt om even te voelen... Het contrast tussen die koude vingers en mijn hitte maken dat ik zo mogelijk nog natter word en nu overvalt een immens verlangen om om geneukt te worden. Een kreun ontsnapt aan mijn lippen en vaag ben ik me bewust hoe Je goedkeurend in mijn hand knijpt. De vingers verdwijnen weer en dan wordt aan mijn onuitgesproken verlangen gevolg gegeven, ik voel hoe iemand langzaam in me stoot en dan heel snel het tempo opdrijft, mij meesleurend in een wervelwind van genot. Naar mijn gevoel is het veel te snel voorbij, nog een paar harde stoten en heel plots is het gevulde gevoel weg. Voor ik het besef heeft echter al de volgende zijn plaats ingenomen en opnieuw wordt er bezit genomen van mijn kut. Deze persoon kneedt terwijl hij stoot mijn borsten, knijpt in mijn tepels en krast met zijn nagels over mijn lichaam, ik kreun en geniet en beschermd door de blinddoek geef ik me volledig over aan deze geile ervaring. Eens hij is klaargekomen, stopt hij resoluut de dildo in mijn kut, even ben ik verward, maar dan voel ik hoe de andere dildo uit mijn kontgaatje wordt verwijderd. Instinctief schud ik mijn hoofd, wil me terugtrekken, maar dan voel ik hoe iemand heel voorzichtig zijn eikel tegen mijn gaatje plaatst en heel rustig doorduwt. Langzaam, behoedzaam en ik ontspan me volledig, ook omdat ik alweer Jouw kneepje voel in mijn hand. Eens de man zijn geslacht volledig in me zit, laat hij me even wennen om dan te stoten, langzaam het tempo opdrijvend. Ik geniet, ik kreun, ik word nog geiler. Mijn hele lichaam lijkt vloeibaar te zijn, hitte, verschroeiing en het enig wat ik wil is overgaan in een hemels orgasme. Maar ik ben hier de slet, ik dien voor het genot van de anderen...

Mijn strakke kontgaatje maakt dat de man vrij snel klaarkomt, hij geeft me een kus op de wang en stopt dan de dildo terug, blijkbaar wil de volgende niet van deze opening gebruik maken. De twee volgende mannen neuken me elk op hun beurt in mijn druipende kut en dan wordt me even een pauze gegund. Je buigt Je over me heen en bevrijdt me van de blinddoek waarna Je me even lachend aankijkt. "Zo sletje, het lijkt Me toe dat je geniet." Ietwat gegeneerd knik ik ja, maar er blinkt een koppige trots in mijn ogen. "Kijk maar eens rond sletje, deze mannen staan je nog te wachten." Ongerust kijk ik rond en zie nog een tiental mannen staan, even hap ik naar adem, maar besluit dan alles over me heen te laten gaan. Nu vertel Je me dat ik bij de volgende mannen Jou voortdurend in de ogen moet kijken zodat Je kan zien hoe ik geniet.
Mijn ogen vestigen zich prompt in de Jouwe, op dit moment ben ik volledig in Jouw macht, geen eigen wil meer, enkel willen behagen en voldoen. Tegen elke prijs. Een heerlijk gevoel overvalt me en ik voel me veilig. Zweef en kan de wereld aan.
De eerste man neemt me alweer in mijn kontgaatje, maar ik geef geen krimp en blijf Je aankijken, alleen al door die blik voel ik me onlosmakelijk met Jou verbonden. Meer dan die mannen die me neuken ooit met me zullen zijn. Zij raken me niet. Jij des te meer.
De volgende drie mannen maken gebruiken van mijn kut en de vijfde van deze serie neukt mijn kont. Ik weet niet meer waar ik het heb en ik denk dat er een ongelooflijk verlangen in mijn ogen te lezen staat.
Je knipt met Je vingers en nu naderen de zes overgebleven mannen. Ik maak in mezelf de bedenking dat ik die niet ook nog allemaal kan hebben en even overweeg ik om mijn stopteken te hanteren. Maar iets in Je ogen weerhoudt me er van en dan merk ik hoe ze alle zes rond me heen komen staan, drie aan elke zijde van mijn bovenlichaam. Alsof ze afgesproken hebben, beginnen ze tezamen te masturberen terwijl Jij achter me gaat staan. Ik kan Je nu niet meer in de ogen kijken en concentreer me dan op de aanblik van de zes mannen die zich boven me afrukken. Verzengend. Geilmakend. Verlangen oproepend. Ik wil hun aanraken, hun voelen, maar ik kan het niet. Weerloos lig ik onder hen. Eén voor één komen ze tenslotte klaar, hun zaad op mijn lichaam achterlatend. Als de laatste is bevredigd, lig ik besmeurd en met zoveel verlangen dat het pijn doet te wachten....

Je komt opnieuw in mijn oogbereik staan, reinigt me even snel met een handdoekje en weet me dan te vertellen "je bent werkelijk een geil sletje... Zo geil dat Ik je eigenlijk moet straffen... je krijgt 5 zweepslagen voor elke man die je mocht gebruiken, maar eerst schrijf ik Je naam met kaarsvet op je bovenlichaam.". Iemand brengt Je een brandende kaars en al gauw voel ik de eerste hete druppel bovenop mijn borst. Heel secuur ga Je te werk, druppel na druppel.... Hitte, pijn, genot.
Elke druppel landt naast zijn voorganger en laat verschroeiende sporen na op mijn zachte huid. Eens Je klaar bent, is de tekst duidelijk zichtbaar. SLET staat op mijn bovenlichaam, als een brandmerk.

Je bekijkt Je werk even goedkeurend en haalt dan Je zweep boven. Snel probeer ik een rekensommetje uit, twee keer vijf mannen en dan nog eens zes. Het denken gaat me niet zo bijster goed af, maar het lijkt me een hoog aantal... Je kantelt de stoel waar ik op lig zodat mijn kont nog beter te bereiken is en al gauw landt Je eerste slag op mijn billen. Verbeten tel ik mee. Slag per slag. Af en toe bijna huilend omdat Je gemeen mept. Bij de vijftigste slag stop Je en verward kijk ik Je aan. Je merkt mijn verbazing, lacht en zegt dan "die andere zes hebben je niet gebruikt sletje, of vind jij van wel?". Snel en opgelucht schud ik van neen. Mijn kont schroeit en ik ben Je ontzettend dankbaar dat ik niet nog eens dertig slagen moet.
Iedereen verlaat nu de ruimte waardoor Jij en ik alleen achterblijven. Teder verwijder je de ballgag uit mijn mond, streelt mijn wangen en fluistert me toe dat ik Je als beloning klaar mag pijpen.

Heel plichtsbewust wijd ik me aan deze taak, dit bevat nog steeds een groot genot voor me. Dankbaar slik ik op het einde Je zaad door. Eens Je bent bekomen, verwijder je ook de twee dildo's uit mijn lichaam, waarna Je met mijn klitje speelt. "Nu mag jij klaarkomen sletje, je hebt het wel verdient". Meer had ik eigenlijk niet nodig en een overweldigend orgasme raast door mijn lichaam. Schok na schok na schok.

Ik merkt zelfs niet hoe Je me lostmaakt van de stoel en me in Je armen neemt, knuffelend, beschermend, belonend. Je praat op me in en langzaam komt het besef terug, voorzichtig vlei ik me tegen Je aan, Je warmte zoekend. Even blijven we zo zitten en dan begeleid Je me naar een douche. Dankbaar kijk ik Je aan, Je hebt zelfs aan een badjas gedacht....

Een poos later verlaten we het pand en rijden naar Jouw woning. Gekoesterd lig ik in Je bed, tegen Je aangevleid. Naakt maar nog steeds met de collar om. Vertrouwd. Veilig. Zo val ik in een diepe slaap.....
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

paula
Berichten: 295
Lid geworden op: za 23 februari 2002, 2:01
Locatie: zuidholland

Berichtdoor paula » di 09 maart 2004, 10:21

alweer een mooi verhaal van je orchid!!!!!!
je weet inmiddelds wel hoe ik hierover denk, maar vind wel dat je veel lef hebt.

gr paula

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 09 maart 2004, 12:07

Ik krijg rooie koontjes, Orchid.......

Mark

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 09 maart 2004, 12:25

Paula,

dank je wel en ik waardeer het enorm :)



Mark,

is dat nu positief of negatief? ;)

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 09 maart 2004, 12:29

Meestal toch wel positief, toch, Orchid??

M

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 09 maart 2004, 12:33

Sommige mensen hebben in mijn nabijheid wel eens last van plaatsvervangende schaamte Mark, wat op zich meer zegt over die mensen dan over mezelf ;)

Bovendien ben ik best nog een onzeker type, dus af en toe wat bevestiging kan geen kwaad....

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » di 09 maart 2004, 13:06

Ok, ik begrijp het.....
Maar die koontjes kwamen door de opwinding, niet van welke schaamte dan ook.....

Mark, die niet zo snel beschaamd is.

panter
Berichten: 160
Lid geworden op: wo 22 januari 2003, 2:01
Locatie: rotterdam
Contacteer:

wow

Berichtdoor panter » di 09 maart 2004, 19:13

Heel mooi en spannend verhaal, orchideetje !
:twisted:

Susanne
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 04 augustus 2003, 19:12
Locatie: Zuiden des lands

Berichtdoor Susanne » di 09 maart 2004, 21:34

Wat goed van je dat je dat zo durft te delen met ons.
Heel mooi geschreven, Orchidee

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » do 11 maart 2004, 12:52

Dank je wel , Orchid. Je hebt een fijne fantasie.

Mij vervult dit verhaal met een heel dubieus gevoel.
Het windt mij op om het SM-gebeuren. Ik weet, dat het mensen inderdaad zo overkomt. Dat het voor hen geen fantasie is. Je schrijft in je stuk de Meester met Hoofdletter en je je benoemt HEM met Je en Jouw. Zelf schrijf je je met kleine letter, zoals het gebruikelijk is bij de ondergeschikte.

Maar tegelijk vervult het verhaal me met afkeer.
Het vervult me met de vraag, wat waardigheid is voor iemand, die zo wil "genieten". Het lijkt op horigheid. Op het verliezen van de eigen waardigheid, maar daar tegenover staat blijkbaar een ander soort waardigheid. Een trots.
Ik denk nooit te kunnen meedoen aan zo een "spel", alhoewel het me zeker opwindt.
Maar hetzelfde in een variant, waar alleen de Vrouw en de Man aanwezig zijn, zou ik kunnen. Maar dan als intiem spel tussen beiden.
Maar voor mij is iedereen met Hoofdletter.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » do 11 maart 2004, 14:41

Ryan,

ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar toch....Jij begrijpt niet wat de drijfveren zijn en dan laat het zich ook niet verklaren. Net zomin als ik sommige andere acties van andere niet kan begrijpen. Alleen als ik merk hoe alle betrokkenen er onvoorwaardelijk van genieten en tot niks gedwongen worden, dan is het prima voor mij en gun ik hen hun genoegen ;)

groetjes

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » za 13 maart 2004, 18:31

@Orchid,

Ik snap inderdaad sommige drijfveren niet van andere mensen. Ik kan dat ook niet allemaal.
Ik weet wel, dat ik zelf geraakt wordt door de elementen van SM.
MIJN gevoel over SM. En dat is net zo persoonlijk als ieder ander een eigen gevoel heeft bij BDSM.
Je verhaal heeft mij dus geraakt. En dat is de verdienste van jouw fantasie en je durf het hier te plaatsen.
Juist de elementaire elementen in BDSM, zoals vertrouwen zijn soms in schrelle tegenstelling tot wat gewenst wordt en genoten.
Hoe kun je tegelijkertijd een vrouw achten en vernederen?
Hoe kun je iemands persoonlijkheid volledig accepteren in geëmancipeerde vorm en tegelijk als Meester heersen over een Slavin?
Welke emoties in iemands brein zijn nu echt en welke zijn aangeleerd?
Ik heb hierin dus geen praktijkervaring, alhoewel ik daar al enige jaren met het thema omga.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » zo 14 maart 2004, 14:20

Heej :wink: Orchid,

Heb wederom genoten van je fantastisch verhaal.....
Ook dit verhaal haalt een hoop emoties bij me op........en niet alleen emoties.........maar ik raak er superopgewonden van.!!!
:oops:

dikke kus

Empeejeetje

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » vr 19 maart 2004, 13:52

Hoi Orchid,

Heb je verhaal zeer geboeid zitten lezen. Maar er is een vraag bij me opgekomen.
Weet niet of je dit ook aan je Meester hebt verteld, maar wat zou jij nu doen als hij jou fantasie zonder jou medeweten zou organiseren. (geen idee of dat binnen zijn mogelijkheden ligt, maar daar gaat het nu niet om) En jou daar tijdens het spel mee confronteert.
Zou je daar in (durven) meegaan of is er dan een grens bereikt.

groetjes

Grizzly

Rudi
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 maart 2004, 18:09

Berichtdoor Rudi » vr 19 maart 2004, 18:05

Hi Orchid,

Dank je dat je wens of fantasie zo met dit forum wilt delen. Ik word getroffen door vertrouwen en veiligheid en je erotische opwinding. Het heeft natuurlijk ook te maken met mijn wens of fantasie ivm bdsm.

Lieve zoen,

Rudi
Antwerpen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 17 gasten