* verlangen naar andere sexuele ervaringen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

* verlangen naar andere sexuele ervaringen

Berichtdoor denkende mens » ma 29 december 2003, 14:43

Hallo iedereen,
tis alweer lang geleden dat ik eens iets poste. Maar nu zit ik met iets waar ik toch een beetje hulp voor nodig heb. Sinds geruime tijd krijg ik steeds meer en meer zin om te experimenteren. Ik heb zoveel fantasieen en ik vind het vrouwenlichaam het mooiste op aarde. Ik zie zoveel mooie vrouwen en ik wil met heel veel vrouwen de liefde bedrijven. Ik wil ook mijn ervaringen samen met mijn vrouw uitbreiden. Ik wil haar bekijken terwijl ze zich masturbeert, terwijl ze geneukt wordt, in alle posities. Ik wil neuken met haar op de meest onmogelijke plaatsen. Ik wil met haar bekeken worden terwijl we neuken. Deze drang wordt steeds sterker en ik heb schrik ooit mijn vrouw te bedriegen. Wat moet of kan ik doen?
Ik ben radeloos. Het bizarre is dat we vaak neuken en het heel bevredigend is. Toch wil ik meer. Steeds meer.

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » ma 29 december 2003, 14:53

Ik ga echt een mega-verrassend antwoord geven.... :roll: praten met je vrouw!!

Praat erover, laat haar weten wat je voelt, misschien staat ze er zomaar voor open en kunnen jullie samen eens naar een parenclub en daar jullie grenzen verkennen en verleggen?

Succes en veel plezier....

Pip

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » ma 29 december 2003, 15:10

Bedankt voor je snelle reactie. Het probleem is dat ik deze fantasieen nooit met mijn vrouw zou kunnen verwezenlijken. Ze staat heel open voor alles wat binnen de vier muren van het huis gebeurt, en dan met mij, maar voor iets anders, dat is ONMOGELIJK. Ik ken haar heel goed. Ze is zeer gelovig en zou dat dus nooit kunnen doen. Soms fluistert ze in mijn oor een erotisch verhaal terwijl ze me masturbeert. Maar dat is een verhaal waarvan ze weet dat het me opwindt en dat we het nooit zullen realiseren. Het blijft dus allemaal slechts fantasie en ik wil verder gaan.

Fleur
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 26 december 2003, 16:09

Berichtdoor Fleur » ma 29 december 2003, 16:02

Denkende mens, bij het probleem zoals jij het beschrijft zijn in dit geval twee mensen nodig die ermee instemmen.
Je partner en jij.
Je weet bij voorbaat al dat zij nooit zal meewerken aan het verwezenlijken van jouw fantasieën, dat betekent denk ik niets anders dan dat jouw fantasie een fantasie zal blijven.
Ik kan me best voorstellen hoe jij je voelt, maar om alleen op ontdekkingsreis te gaan zonder medeweten van je partner is niet de de manier en zal jou denk ik geen bevredigend gevoel geven.
Probeer er toch over te praten, veel praten en probeer er in te berusten, hoe moeilijk ook.
Je hebt weinig keus op dit moment.
Je kunt jezelf natuurlijk ook een beetje gek maken door alsmaar meer en meer te gaan fantaseren.
Probeer te fantaseren over zaken die jullie wel samen kunnen uitvoeren.
Afbeelding Liefs van Fleur

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » ma 29 december 2003, 16:33

Ze is zeer gelovig en zou dat dus nooit kunnen doen.
Ik zie eerlijk gezegd niet zo goed wat het zeer gelovig zijn te maken heeft met het al dan niet bespreekbaar zijn van de uitvoering van seksuele fantasiën... Je heb bijzonder preutse atheïsten en zeer gelovigen met een ruime seksuele moraal. Dusssss, dat woordje dus in jouw stelling is naar mijn mening niet echt terecht...
Terug van (nooit echt) weggeweest

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » ma 29 december 2003, 21:34

Schorpioen, geloof me, het is wel degelijk mijn vrouws geloof die haar tegenhoudt. Ik bedoel, ze is religieus opgevoedt, met de oude traditionele waarden van het gezin. Het is dus volgens mijn vrouw, tegen Gods wil dat men buiten het huwelijk met iemand naar bed gaat. Je kan oordelen dat dat ouderwets is of zo, maar als ik beoordeeld of veroordeeld wil worden, dan ga ik wel naar iemand die me niet graag heeft. Toch bedankt voor je reactie schorpioen. Bedankt aan iedereen. Hopelijk volgen er nog.
Btw,prettige feesten iedereen!!!! en wees voorzichtig in het verkeer!!!!!

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » di 30 december 2003, 14:02

toch, denkende mens, maken we allemaal snel de fout om voor de ander te willen denken en gedachten te willen invullen
ik roep dus ook vaak: "niet voor mij denken please, maar MET mij meedenken"
soms kan het echt zo zijn dat je anderen, zelfs je partner onderschat qua denkwereld
en ik praat uit ervaring

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » di 30 december 2003, 14:32

Denkende Mens,

Je posting gaf een beetje de indruk dat je DACHT dat er met je vrouw niet over viel te praten omdat ze diep religieus is. Als je er wel met haar over hebt gepraat en zij heeft inderdaad aangegeven dat vanwege haar godsdienstige overtuiging verdergaande experimenten onbespreekbaar zijn, dan heb ik niets gezegd. Ik wilde alleen, zoals Goldengirl ook al aangeeft, ervoor waarschuwen om niet bij voorbaat voor de ander te gaan denken.
Door erover te praten kan je partner wel eens verrassend uit de hoek komen...
Terug van (nooit echt) weggeweest

Goldengirl
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 01 juni 2001, 1:01

Berichtdoor Goldengirl » di 30 december 2003, 14:38

pcies Schorpioen! :D

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 30 december 2003, 22:20

Hallo idereen,
ik wou gewoon nog effe zeggen dat ik wel degelijk weet hoe mijn vrouw erover denkt. Het is voor haar en volgens haar onmogelijk mijn fantasieen te verwezenlijken. En om religieuse redenen.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » wo 31 december 2003, 0:41

Denkende mens, ik heb een reactie die je misschien helemaal niet aanstaat, maar je kunt hem nemen voor wat-ie je waard is.

De fantasiën die je beschrijft, zijn best heftig, ook al zijn ze voor anderen realiteit. Je hoeft echt niet religieus te zijn om ervan terug te schrikken.
Weet je wel zeker dat ze haar geloof niet als dekmantel gebruikt?

Ik neem aan dat je vrouw al religieus was toen jullie samen gingen leven?
Hoe zit het dan met jouw geloofsovertuiging (hey, ik hoef natuurlijk geen antwoord!), maar zitten jullie in dit opzicht niet enigszins op één lijn?
Waarom ik deze vraag heb is hierom: ik zou absoluut niet samen kunnen leven met iemand die diep-religieus is. Een beetje gelijkheid is ook in dit opzicht wel zo handig.

Heb je voor jezelf een idee waarom die verlangens je zo op de nek zitten?
(wederom: ik hoef geen antwoord enz.) Misschien moet je jezelf kritisch bezien??

Ik wens je verder veel wijsheid en sterkte in deze situatie!

jacq33
Berichten: 44
Lid geworden op: za 27 december 2003, 0:16

Berichtdoor jacq33 » wo 31 december 2003, 0:59

Waarom probeer je niet eens te achterhalen wat haar fantasieen zijn. Die heeft ze ongetwijfeld.
Het kan erg verhelderend zijn om elkaars fantasieen te weten. Misschien dat je zo een stap verder komt.
Succes!!!

Debby
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 03 december 2003, 13:34

Berichtdoor Debby » wo 31 december 2003, 9:18

ik herken je verhaal wel.......heb er ook last van. En je moet soms gewoon reeel zijn en weten wanneer je iets aan je partner voor kunt leggen of niet. Die van mij heeft nog steeds moeite met zijn eigen sexualiteit, terwijl ik heel erg open en ruimdenkend ben. Ik zou ook graag dingen willen uitproberen, maar mijn grenzen zijn nou eenmaal anders dan die van mijn partner. Daar kun je lang of kort over zijn. Het feit blijft. Je kunt eventueel kijken hoe jullie daar samen een invulling voor kunnen vinden, maar optimaal bevredigend voor jezelf is het niet.......of een afspraak, wat de toegestane uiterste genzen zijn. Ja je wil je partner geen onnodige pijn berokkenen toch?? En als je zeker weet dat je met deze partner samen oud en gelukkig wilt worden moet je concessies doen.......of ze nou leuk zijn of niet. Er is vast een andere manier om een uitlaatklep voor je dromen en wensen te vinden, probeer er eerst maar eens een heel aantal op te schrijven..........

ik wens je wijsheid
X Debby :)

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » do 01 januari 2004, 18:40

mijn verlangen om ongeremd mijn sexuele fantasieen te verweznlijken nemen alsmaar toe. Het probleem is dat er vrouwen op mijn wer en in mijn omgeving zijn die me ddaar al te graag zouden bij helpen. Maar ik wil trouw blijven aan mijn vrouw. Ik ben bang voor wat ik zal doen.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » do 01 januari 2004, 19:07

Ja, maar als jij in je eigen gedachtenkringetje blijft draaien, kom jij er nooit uit. Uit niets blijkt, dat je iets doet met de vele antwoorden die je kreeg. JIJ moet aan de slag, niet WIJ. Bedenk dat goed!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten