1e keer anaal

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

missJulez

1e keer anaal

Berichtdoor missJulez » vr 10 januari 2003, 16:17

Mn vriend woont in griekenland...(snif ja ik weet het arme ik)...en ben daar met kerst heengeweest en na lang aandringen van hem heb ik me laten overhalen om het anaal te doen, omdat ik wist dat het voor hem een grote fantasie was, maar ik vond het echt werkelijk verschrikkelijk. Ik heb me proberen te ontspannen en al het advies van hiero opgevolgd, maar nee hooor niks voor mij, maar hij vond het echt fantastisch (tsja ik heb dan ook wel een goeie onweerstaanbare ass... hahaa. Is er een methode,harry potter spreuk of iets dergelijks voor om het voor mij iets beter te maken want ik vind het zo lullig voor hem om het nooit meer te doen.

andere optie: extra lekker en lang pijpen misschien?.....ideeen op dat gebied zijn ook welkom..verschillende technieken enzo...variatie is altijd goed toch?....

alvast bedankt

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 10 januari 2003, 16:19

Hoe toepasselijk... Op zijn Grieks Afbeelding

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 10 januari 2003, 16:21

Maarre... ik ben bang dat er geen toverspreuk bestaat om je iets lekker te laten vinden dat je nu niet lekker vindt.

Resa
Berichten: 83
Lid geworden op: di 19 november 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor Resa » vr 10 januari 2003, 16:22

je hebt het geprobeerd en vind het niet lekker.
Waarom zou dat lullig zijn voor hem dat je het niet meer zou wilen doen, je doet toch niet iets wat je niet lekker/leuk vind.
Hij weet in ieder geval dat je het geprobeerd hebt.

Maar misschien helpt veel glijmiddel gebruiken of een ander standje

Knuffie
Resa

Ingeborg

Berichtdoor Ingeborg » vr 10 januari 2003, 16:22

ik vond het de eerste keren ook niet altijd even lekker maar met een glijmiddel erbij is het een stuk aangenamer

liefs
Ingeborg

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » vr 10 januari 2003, 18:13

Lijkt me lekker, maar vrouw vindt het niks. Dus doen we het niet.

garry

vrouw28

Berichtdoor vrouw28 » vr 10 januari 2003, 20:20

Ik wilde nooit, mijn man wel, maar toen ik heel erg geil was heb ik hem gevraagd het toch een keer te proberen. Het (idee) was zo lekker dat ik anaal klaar kwam en dat terwijl ik nooit vaginaal ben klaargekomen! Hele tijd gedaan maar na de geboorte van mijn dochter niet meer. Ik weet niet waarom, maar ik heb er geen zin meer in. Mijn man mist het wel.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » za 11 januari 2003, 13:26

De Harry Potter spreuk die erbij hoort heb ik gevonden!

"Been there, done that, didn't like it"

Wel grappig dat het een Griek is Afbeelding

Iago

missJulez

Berichtdoor missJulez » zo 12 januari 2003, 20:12

hoezo grappig als ie een griek zou zijn?...gaat misschien mij net iets te boven..maar ja..blond he....
hij is albanees maar dat terzijde...die kenne ook veel...hehe
kussies
ps; bedankt voor alle replies trouwens...

Chiel

Berichtdoor Chiel » ma 13 januari 2003, 1:25

He wat grappig, dit is een "echte" blondine!!

felevostel
Berichten: 34
Lid geworden op: di 28 januari 2003, 2:01
Locatie: Flevoland

Berichtdoor felevostel » di 28 januari 2003, 20:45

Wij gebruiken sinds de bevalling eerst een buttplug voor het ontspannen, die is nl glad en soepel en loopt taps toe dus niet gelijk een dikke lat naar binnen. Als die eenmaal lekker binnen zit is het zalig als hij hem er daarna indrukt. Zelfs hij vind het nu lekker met die plug Afbeelding!!. En altijd glijmiddel gebruiken zij mijn moeder haha

Alfredo
Berichten: 1239
Lid geworden op: zo 24 november 2002, 2:01
Locatie: Prov. Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Alfredo » di 28 januari 2003, 22:42

En - ik heb in de praktijk van veel vrouwen begrepen - als je anaal nét bent binnengedrongen, even een halve minuut "pauze" voordat je rustig aan begint te neuken.
In die eerste halve minuut kan de pijn bij de vrouw grotendeels wegzakken, en is ook zij er (soms) toe in staat om er van te genieten.

Alhoewel zelf wel anaal gedaan, ben ik er geen liefhebber van. Wél in mijn fantasie en "achterlangs" is dan ook mijn favoriete standje.

yora

Berichtdoor yora » wo 29 januari 2003, 20:09

Ik ben zelf niet een hele grote fan van anaal maar heb wel een standje dat ik echt lekker vind; als hij op zijn rug ligt en ik op hem zit. Op die manier heb ik volledige controle en doe ik precies wat voor mij goed voelt. In het begin is het vaak even onwennig en kan het een beetje pijn doen maar na een minuut of drie vind ik het heerlijk...het is misschien een tip voor vrouwen die bang zijn veel pijn te hebben. Uiteraard is de eerste tip ontspannen, maar dit standje is ook wel een aanrader, plus het even tijd geven. Hoop dat iemand er wat aan heeft! Groet, Yora

Boogschutter_x

Berichtdoor Boogschutter_x » wo 29 januari 2003, 20:51

Mijn vrouw vond het eerst niet lekker. Ze deed het later alleen als ze heel erg opgewonden was. Nu vindt ze het heerlijk. De gebruikelijke tips. Rustig aan, vooral in het begin. Goed smeren (glijmiddel dus). En zorg voor een lekker uitgebreid voorspel zodat je lekker in de stemming bent. Gewoon even erin, dat werkt anaal niet. Succes

jasha

Berichtdoor jasha » ma 03 februari 2003, 23:15

Even dit, mijn vrouw wil ook niet anaal en eerlijk het lijkt opwindend maar ik dring niet aan. Maar wat vrouwen meestal wel lekker vinden is tijdens de "gewone" penetratie met een vochtige vinger langs het achterste gaatje de gaan, niet zachtjes strelen want dat kietelt wel gewoon, of als je vinger nat genoeg is die er tot max. een centimeter induwen en zacht in en uit te gaan, ik garandeer ze komt meteen klaar. En zeg nu zelf wat is er lekkerder dan het samentrekken van een vagina rondom je penis. Zowel mijn vrouw als mijn vriendin genieten ervan.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 54 gasten