Gevraagd voor trio, wat nu??

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Josine
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 24 augustus 2003, 3:07

Gevraagd voor trio, wat nu??

Berichtdoor Josine » do 09 oktober 2003, 23:34

Ik en mijn vriend gaan nu een jaar of vier om met en stelletje. Altijd heel erg gezellig, klikt behoorlijk tussen ons vieren.
We kunnen eigenlijk over alles praten, zijn heel open. Ik voel me altijd erg op mijn gemak. Tot twee weken geleden...

Ik zat lekker in een hangpak op de bank naast mijn "vriendschappelijke' vriendin. Gezellig aan't kletsen, lachen etc.
Ik en mijn vriend hadden tevens net een nieuwe auto gekocht, dus de mannen waren even toeren. We hadden het rijk alleen....
Tijdens het gesprek wat we voerden, keek ze me serieus aan en wilde me iets vragen. Ik gaf aan dat ze me dus ALLES kon vragen. Ik verwachte dus niet dat ze wel iets zag in een trio. :shock: !!
Ze wilde graag een spannend nachtje beleven met mij en haar vriend...
Ik voelde me erg opgelaten en ongemakkelijk. Nu nog trouwens.

Ik heb een hele sterke band met mijn vriend, onze relatie is super, en ons liefdesleven is tevens geweldig. Ik heb nog nooit over een trio nagedacht.
Ik ben niet bisexueel. Ik vind het niet raar om te zien als twee vrouwen elkaar betasten, maar heb mezelf nog nooit in zo'n positie gezet. Nooit over nagedacht, en kan me er eigenlijk niet veel van voorstellen. Ik heb liever mijn eigen stevige grootgeschapen kerel die precies weet wat ik wil, en hoe ik het wil. We amuseren ons prima samen met onze gewaagde spelletjes, en gaan helemaal op in elkaar.

Zelf heb ik hier dus geen behoefte aan, en dit heb ik haar ook aangegeven. Maar ik blijf er constant over nadenken. Probeer me er een voorstelling van te maken, maar ik zie mezelf echt niet tussen hun inliggen. :?

Ik voel dat ik zelf een beetje afstandelijk wordt tegenover haar en haar vriend. Voel me niet meer zo op mijn gemak. Probeer niet al te opvallende kleding te dragen als we iets afsrpeken. Ik weet dat ik dit eigenlijk niet moet doen. Maar ik voel dat ik niet echt meer mezelf kan zijn met hun om mij heen. Ik bekijk ze nu op een hele andere manier.

Moet ik dit nu gewoon laten overwaaien en me weer lekker op mijn gemak gaan voelen, en trots zijn dat ik hiervoor gevraagd ben??
En misschien dat ik ooit nog eens van gedachte verander??

Ik weet het niet :cry:

Groetjes

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 10 oktober 2003, 6:43

Je mag trots zijn op je gezonde beslissing en verstand! Je wilt niets onnatuurlijks, en hebt dat gecommunniceerd, Lijkt mij goed assertief!

Maurice

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » vr 10 oktober 2003, 9:50

Ik denk dat je het inderdaad moet laten overwaaien. Zij heeft het gevraagd, jij hebt "Nee" gezegd. Goede vrienden accepteren "Nee" van elkaar en komen er dan niet meer op terug.
Terug van (nooit echt) weggeweest

domingo
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 20 maart 2002, 2:01
Locatie: Belgium

Berichtdoor domingo » vr 10 oktober 2003, 9:59

Josine,

ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomen. Als je daar niet klaar voor bent moet je het niet doen om gelijk wie dan ook te plezieren.

Je hoeft je echter niet op je ongemak te voelen bij die vrienden. Zij zullen hier waarschijnlijk over fantaseren en vroegen zich af met wie ze hun fantasie konden waarmaken. Het feit dat je vriendin het aan jou vroeg is omdat ze jou volledig vertrouwd. Ik denk niet dat ze je afwijzing kwalijk neemt, anders zou ze geen echte vriendin zijn.

Bekijk die mensen nou ook niet anders, zij staan gewoon in een ander stadium van hun sexuele relatie. Misschien verleggen jij en je vriend binnen enkele maanden of jaren ook enkele grenzen. Geloof me, ik kan hiervan meespreken. Had er ons iemand 5 jaar geleden voorspeld dat we zouden doen wat we nu allemaal doen, dan hadden m'n man en ik die persoon gek verklaart. Zo zie je maar, één kleine gebeurtenis kan je hele leven doen keren, en dat geldt niet alleen voor sex.


@ maurice

Wat bedoel je met onnatuurlijk? Is een fantasie willen uitleven onnatuurlijk ?

groetjes
Domingo

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » vr 10 oktober 2003, 10:14

Het is goed van je vriendin dat ze haar verlangen kenbaar heeft gemaakt en het is goed van jou dat je duidelijk hebt gemaakt dat je er niets in ziet. Het feit dat je bevriend bent houdt niet in dat je overal hetzelfde over denkt of voelt, gelukkig maar, dat maakt vriendschappen toch alleen maar interessanter?

rusteloze dame
Berichten: 407
Lid geworden op: zo 06 juli 2003, 11:25

Berichtdoor rusteloze dame » vr 10 oktober 2003, 10:15

...
Laatst gewijzigd door rusteloze dame op wo 13 juli 2016, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 10 oktober 2003, 22:46

@ Domingo

Met onnatuurlijk bedoel ik dat er iets van je verlangt wordt (door een ander of jezelf) dat tegen je geweten en wezen in gaat.

Maurice

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » ma 13 oktober 2003, 13:11

Ik denk dat je het onder de categorie: wat een eer dat ze me hiervoor heeft gevraagd moet stoppen.
Ze zal ongetwijfeld ook zelf geschrokken zijn, naar ik aanneem. Ze heeft je in elk geval zo vertrouwd, dat ze je die vraag DURFDE stellen. Zie het als een eer.
Dat je kenbaar hebt gemaakt dat je dat niet zitten is natuurlijk je goed recht. Zo weet ze weer wat je hebt.
Maar je vriendschap kan een deuk oplopen op het moment dat je je geremd zal gaan voelen: bespreek het met haar, zoals ze je ook vertrouwde toen ze je die vraag stelde.

Mark

GJW2
Berichten: 86
Lid geworden op: za 10 mei 2003, 15:11
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor GJW2 » ma 13 oktober 2003, 15:01

Ik zou het fijn gevonden hebben als ze mij gevraagd zou hebben. Ik zou voorgesteld hebben om er met zijn vieren eens over te praten, anders gaat het toch maar een verborgen leven leiden.
gr. Joh
mensen geniet van het leven, het duurt maar even

Josine
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 24 augustus 2003, 3:07

Berichtdoor Josine » ma 13 oktober 2003, 20:10

Bedankt voor jullie serieuze reacties.

Ik heb genoeg tijd gehad om het om me in te laten werken. Normaal als mensen het over een trio hebben, partnerruil, etc. vind ik dat geen probleem, ben zelf heel open, en kan over veel dingen meepraten. Maar had nooit gedacht dat ik er zelf voor gevraagd zou worden.


Ik heb van de week een gesprek met haar gehad. Zij liep al een tijdje rond met deze fantasie. En wilde er absoluut geen vreemde voor vragen.
Het idee dat ik ontzettend vertrouwd voor haar ben, sprak haar aan. En nav van onze diepgaande gesprekken gaf ik haar schijnbaar het idee dat ik er klaar voor was om grenzen te verleggen. Tevens vertelde ze me met een :oops: koppie, dat ze wel eens opgewonden werd van de gesprekken die we vaker voerden.

Ik heb haar uitgelegd dat ik altijd mijn grenzen wil verleggen en wil experimenteren. Maar dat ik hier nog niet aan toe ben. Dat ze opgewonden van me raakt (oftewel de gesprekken), kan zij denk ik weinig aan doen, dit zijn gevoelens die ze niet zomaar kan wegstoppen. En vind ik ook niet erg. We zijn nu allebei heel erg opgelucht. Praten heeft ons allebei goed gedaan, want het zat haar ook niet echt lekker. Ze schaamde zich toch wel een beetje.

Ik heb gezegd dat ik heel trots op haar ben dat ze dit durfde te vragen, en haar gevoelens zo durfde te uiten. Onze band is eigenlijk hechter geworden. En we voelen ons beiden weer op ons gemak! :lol:
ik heb voorgesteld om een leuke dame voor haar te zoeken, maar dat vindt ze toch wel eng. Te onbekend terrein.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Josine.

Nature
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 06 oktober 2003, 18:42

Berichtdoor Nature » ma 13 oktober 2003, 20:32

Fijn om te horen dat jullie over de schaamte/onzekerheid heen zijn, en weer een leuke hechte vriendschap hebben.

lana
Berichten: 4855
Lid geworden op: ma 21 mei 2001, 1:01
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lana » wo 15 oktober 2003, 16:59

Gelukkig!
Ben blij dat het is opgelost.
Lana

Isabelle
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 oktober 2003, 11:30
Locatie: Leuven

trio

Berichtdoor Isabelle » vr 17 oktober 2003, 11:33

:P ik zou er een quatuor van maken idien haar man en zij mij aanstaan

Manneke
Berichten: 45
Lid geworden op: za 02 augustus 2003, 13:56
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Manneke » za 25 oktober 2003, 22:42

Waar ik eigenlijk benieuwd naar was, hoe de reactie van je vriend was ?


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten