Wanneer is een vrouw op haar seksuele hoogtepunt?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Benny
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 14:54
Locatie: Brugge - België

Wanneer is een vrouw op haar seksuele hoogtepunt?

Berichtdoor Benny » wo 20 augustus 2003, 15:00

Hallo,
ik vraag me dit af omdat het op seksueel gebied met mijn vrouw (we zijn nu beiden 32 j) serieus bergaf gaat. We zijn 7 jaar getrouwd nu en deden het in het begin tot 3 keer per dag. Nu is dat gemiddeld 1 keer per maand of per twee maanden!! In die 7 jaar zijn wel twee kinderen geboren. Kan dat ermee te maken hebben? Kan ik nog verbetering verwachten? Ik ben nog altijd dezelfde gebleven en voel me dus met de dag meer gefrustreerd.
We praten er wel geregeld over, maar dat verandert niets.
Tussen droom en daad staan mensen in de weg.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » wo 20 augustus 2003, 15:07

"de vrouw" bestaat niet, en dus ook niet een leeftijd of een cijfertje die aangeeft wanneer "de vrouw" haar libido verandert of hoe groot haar zin in seks is
nothing will kill me except a silver bullet

Benny
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 14:54
Locatie: Brugge - België

Berichtdoor Benny » wo 20 augustus 2003, 15:22

natuurlijk niet,
misschien zijn er vrouwen die uit hun ervaring kunnen zeggen of ze meer zin hadden op 20 jaar of op 40 jaar.
Tussen droom en daad staan mensen in de weg.

ChiXio
Berichten: 360
Lid geworden op: wo 09 juli 2003, 16:26
Locatie: Friesland Student

Berichtdoor ChiXio » wo 20 augustus 2003, 15:25

in een andere topic, namelijk http://www.shespot.com/praten/viewtopic.php?t=1725 deze, die staat onder "hoe doe ik" gaat het om een soortgelijk probleem, misschien dat je daar wat aan hebt.
ik denk niet zozeer dat de leeftijd de truc is, het kinderen krijgen en veranderen in vrouwzijn meer naar mijn idee, anyway, kijk daar maar eens, gaat over bijna hetzelfde.

x
nothing will kill me except a silver bullet

Kittengirl
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 15:37
Locatie: Randstad

Berichtdoor Kittengirl » wo 20 augustus 2003, 15:41

...Chixio, ik ben het helemaal met je eens, en ook met je onderschrift..

Het zal voor iedere vrouw verschillen maar ik denk wel dat een langdurige relatie en het krijgen van kinderen absoluut een libido killer is..
Ben zelf een meisje van 35 en mijn libido is er het laatste jaar alleen maar op vooruit gegaan... ben op ontdekkingsreis wat dat betreft
------------------------------
prrrrrrrt
=^..^=

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 20 augustus 2003, 15:59

Kan t niet helpen, en het is ook absoluut niet persoonlijk bedoeld, maar vrouwen van midden-30 (of ouder) die zichzelf als "meisje" betitelen brengen bij mij toch een soort "yuck"-reactie teweeg :roll:
Terug van (nooit echt) weggeweest

raines
Berichten: 23
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 13:03
Locatie: twente

Berichtdoor raines » wo 20 augustus 2003, 16:11

Zelfde "probleem" gehad ( tussen haakjes want een echt probleem was het niet) Na de geboorte van onze zoon paar jaar echt veeeeeeel minder geweest dan ervoor. Natuurlijk komt op een bepaald moment ook "de sleur" om de hoek kijken. Maar op een gegeven moment ging alles weer over en werd ons sexleven beter dan ooit tevoren. Niet met praten therapie of wat dan ook, maar gewoon vanzelf.
Kijk ik om me heen...sta ik midden in het leven.

Gizem
Berichten: 3256
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01
Locatie: In het grootste dorp met de minste inwoners.

Berichtdoor Gizem » wo 20 augustus 2003, 16:18

Wanneer is een vrouw op haar seksuele hoogtepunt?
Een serieus antwoord van Giz:

Met 42 natuurlijk!

:lol:
"Jij bent zo mooi anders dan ik!"

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » wo 20 augustus 2003, 16:20

De volgende vraag is dan:

hoe lang blijf je op je hoogtepunt?

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 20 augustus 2003, 16:22

Wanneer is een vrouw op haar seksuele hoogtepunt?

Euh...... tijdens haar orgasme?
Terug van (nooit echt) weggeweest

bikinigirl.nl
Berichten: 42
Lid geworden op: do 01 mei 2003, 1:01
Locatie: omgeving Breda; moeder en dierenartsassistente, in willekeurige volgorde
Contacteer:

met 16 mag je sex hebben, met 35 sexueel toppen???

Berichtdoor bikinigirl.nl » wo 20 augustus 2003, 16:41

:wink: (beetje in ondeugende bui) wij moeten mannen altijd bezweren "size doesn't matter"; en nu hopen ze dat we gaan beweren "age does matter" ???

(ff mijn serieuzere pet op) @chixio: je neemt me de woorden uit de mond/toetsenbord: er is geen leeftijd op te plakken.

@Benny: over het algemeen (lees media) wordt gesteld: wat oudere vrouwen zijn sexueel bewuster, weten beter wat ze lekker vinden. Ik denk dat dat klopt, je bent nooit te oud om te leren, ook niet op sexueel vlak.
Dat je beter wordt in sex klopt voor mij, en ik hoop dat mijn top nog heel ver voor me ligt, ergens in het bejaardenhuis zeg maar.
Kwaliteit wordt dus beter.

Libido zegt mijn inziens niets over kwaliteit, sterker nog, mijn fijnste vrijpartijen (zoals je alleen in films ziet :wink: ) waren vaak in een periode van weinig sex: als ik het vaak doe, zoals bijvoorbeeld op vakantie, lijkt het toch wat minder intens te worden dan als ik eens 2 weken niets heb gedaan.

Libido en leeftijd? moeilijk; als net verliefd meisje wilde ik heel vaak, maar als ik nu echt verliefd zou zijn, zou ik ook nog heel vaak willen.

Volgens mij ligt daar je oplossing: wakker de passie, de vlam aan in je relatie en de libido van je vrouw stijgt. Maak haar een velriefd meisje, verleid haar, en je beleeft weer sexuele pieken.

Want na 7 jaar moet je er soms aan herinnert worden waarom je - naast het voor de kinderen zorgen - samen bent. Dat je meer bent dan vader en moeder, maar ook minnaar en minnares.

@kittengirl: libidokiller niet, wel energieopslorpers. maar uitgeput van een dag drukte (kennen 2 verdieners ook) heb je volgens mij nergens zin in.
in de watten worden gelegd met een mooi aangeklede man, en spannende of juist relaxte omgeving en verrasseningen, lieve strelingen, wekt toch vaak begeerte, of je nu kinderen hebt of niet? kinderen maken je dus meer moe, maar als je moeite voor elkaar blijft doen, maken ze je sexleven echt niet meer kapot dan een veeleisende baan.

Bikinigirl.nl

Misty again
Berichten: 339
Lid geworden op: zo 06 april 2003, 1:01

Berichtdoor Misty again » wo 20 augustus 2003, 18:06

Misty is het helemaal eens met Gizem :)
bij 42 jaar !
music was my first love, and it will be my last :)


droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » wo 20 augustus 2003, 19:55

@bikinigirl je raakt volgens mij de essentie .
Ik zou zeggen dat een vrouw op haar hoogtepunt is wanneer ze verliefd is , hoe ouder ze verliefd is hoe meer ze ervan geniet . Nu weet ik nog niet hoe het op m'n 80 e zal zijn :lol:
Leeftijd speelt volgens mij ook geen rol , hoewel ervaring wel helpt om meer van het gebeuren te genieten .
In een lange relatie vraagt het soms wel tijd om te ontdekken wat weer spanning brengt .

garry
Berichten: 176
Lid geworden op: za 04 januari 2003, 2:01
Locatie: westelijk utrecht

Berichtdoor garry » wo 20 augustus 2003, 21:55

Ja, ik moet het beamen: 42. En het feit dat mijn vrouw vier kinderen heeft gebaard en het al 24 jaar met mij doet, doet daar op geen enkele manier afbreuk aan. Integendeel, zo lijkt het.

garry

Schorpioen
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 05 november 2001, 2:01
Locatie: Oost-Vlaanderen, werkloos/studerend

Berichtdoor Schorpioen » wo 20 augustus 2003, 23:22

42? Shit! Dan is mijn vrouw al over haar hoogtepunt heen :shock:
Terug van (nooit echt) weggeweest


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten