mannentepels erogeen?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

hoeveel mannen hebben erotisch gevoelige tepels

mijn tepels zeggen mij niets in dat verband
4
11%
aanraking van mijn tepels voelt wel lekker maar spelen niet echt een grote rol
12
34%
Mijn tepels zijn supergevoelig en aanraking ervan vind ik héél opwindend
19
54%
 
Totaal aantal stemmen: 35

mature
Berichten: 52
Lid geworden op: di 15 juli 2003, 21:35
Locatie: anders

mannentepels erogeen?

Berichtdoor mature » wo 30 juli 2003, 10:18

' k Neem even de tepeltopic overnieuw, maar dan met de vraag naar mannen toe, hoe gevoelig en of belangrijk zijn jullie tepels in het liefdesspel?

Bij mijn vriend is het namelijk genoeg om even langs een tepel te strijken om hem een stijve te laten krijgen (lijkt wel een schakelaar :) )
En als ik in een meer gevorderde fase van het vrijen er eens flink in knijp of bijt dan kan hij z'n orgasme echt niet langer meer uitstellen.

AntZen

Berichtdoor AntZen » wo 30 juli 2003, 10:32

De mijne zijn hyper-erogeen!!Ik graak extreem opgewonden als mijn lief aan mijn tepels likt,vaak zelfs meer dan dat ze me een BJ geeft.Het is de mini-clitoris van de man denk ik:-)

zanna
Berichten: 737
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Contacteer:

Berichtdoor zanna » wo 30 juli 2003, 11:41

Hoi, Bij mijn hoofdman ook extreem gevoelig, ik hoef er maar naar te wijzen... maar ik mag zeker niet stemmen hier?
zannaAfbeelding
***wat is er mooier dan te zien dat je geliefden gelukkig zijn***

Handsome
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 april 2003, 1:01
Locatie: Almere

Berichtdoor Handsome » wo 30 juli 2003, 12:52

Ik mis voor mezelf eigenlijk een optie. Namelijk "Mijn tepels zijn wel gevoel maar het is anti-opwindend". Ik heb er namelijk werkelijk een hekel aan als mijn vriendin ook maar iets met m'n tepels doet. Het is bij mij wel zeer gevoel maar echt niet niet fijn, opwindend op geil, eerder het tegenover gestelde.

An
Berichten: 44
Lid geworden op: do 17 juli 2003, 1:02

Berichtdoor An » wo 30 juli 2003, 22:44

Haha ik ben vrouw maar dat heb ik ook vaak, handsome, vooral bij 1 partner. Ik ging dan bijna slaan! Grrr...
Maar merk wel dat het partner-afhankelijk is (gelukkig).

Sjonnie

Berichtdoor Sjonnie » zo 24 augustus 2003, 23:57

Zonder tepels, heb ik geen sex gehad. Strelen, likken, zuigen, trekken....
Vooral dat laatste is genoeg om 'spetterend' klaar te komen.
Kom hierna zeker niet meer aan mijn tepels. Dat is dan gelijk de grootste anti-climax die je kunt bedenken.

Mazzeltovv
Berichten: 1642
Lid geworden op: ma 13 januari 2003, 2:01

Berichtdoor Mazzeltovv » ma 25 augustus 2003, 10:26

Ik denk dat mijn tepels los staan van mijn pik. Ik kan wel opgewonden raken als er mijn mijn tepels wordt gespeeld maar dat heeft dan meer te maken met het pijngenot. Die pijn die ik ervaar kan fijn zijn als de opbouw goed is.
Overigens is de pijnervaring het lekkerst als het gebeurt tijdens de sex omdat je dan gewoon meer kan hebben.

raines
Berichten: 23
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 13:03
Locatie: twente

Berichtdoor raines » ma 25 augustus 2003, 12:49

Ik mis een mogelijkheid om te stemmen.

Mijn tepels zijn gevoelig maar vindt het ronduit vervelend als iemand er mee speelt. Vindt het een irritant gevoel
Kijk ik om me heen...sta ik midden in het leven.

scarf36
Berichten: 11
Lid geworden op: za 25 januari 2003, 2:01
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Tepels zijn heerlijk

Berichtdoor scarf36 » za 30 augustus 2003, 15:03

Hallo allemaal,

Leuke discussie. Vroeger, toen ik nog heel klein en groen was... :? , wilde ik niet dat mijn meisje van dat moment aan mijn tepels zat, maar op een bepaald moment ontmoette ik een vriendinnetje die er, ik dacht dat het min of meer spontaan was, aan likte en er zachtjes - soms hard - in begon te knijpen. Dat deed ze vooral als ik boven haar hing. Daardoor werd mijn erectie harder en groter. Inderdaad, net een soort aan/uit knop. Dus als ze vond dat-ie wat harder moest worden, ging ze eraan zitten. Het gevolg was dat zij daardoor ook weer geiler werd. Als ze haar periode heeft en we niet neuken, zit ze lekker aan mijn tepels en dan moet ik wel rukken. Wat ook lekker is, een sjaaltje eroverheen en dan door de zachte koele zijde een beetje masseren, mmmm. Dan ben ik echt zo klaar...

kaske
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 25 augustus 2003, 21:59
Locatie: omgeving Antwerpen

Berichtdoor kaske » za 30 augustus 2003, 21:48

Sorry mensen,

Elk onderdeel van het lichaam heeft een bepaalde functie - anders zouden we het niet meer hebben. Nutteloze zaken verdwijnen op zeer lange termijn.

Maar, de mannentepel is één van de minst nuttige zaken aan het ganse lichaam. Het doet me volledig NIETS als men me daar begint te bepotelen.
Eerder nog irriterend denk ik.

Ik was al even vergeten dat ik die nog had. (Zit wat verscholen achter een plukje borsthaar).
Hij die veel over anderen weet kan geleerd zijn, maar hij die zichzelf begrijpt is intelligent.

sproetje
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 11 augustus 2003, 16:23

Berichtdoor sproetje » zo 31 augustus 2003, 18:18

mijn man vind de tepels super erotisch wanneer ik er aan zit :oops:

niet er erg hard aan trekken maar strelen ja dan zie ik hem genieten :wink:

waar ik dan ook weer van geniet :oops:

gr sproetje

Sensueleman
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 27 augustus 2003, 19:08

Berichtdoor Sensueleman » zo 31 augustus 2003, 18:29

Ja en reken maar dat mannentepels ook stijf kunnen worden....dan wel niet zoals bij een vrouw, maar toch....hoe functieloos tepels bij mannen dan verder ook zijn....

Misschien kun je zeggen dat mannentepels net als vrouwenklitjes de enige organen zijn die alleen "designed" zijn voor erotisch plezier?

Sensueleman


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten