Hoe bescherm ik de privacy van de sekstoyscollectie van mijn vriend?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

sarah83
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 augustus 2022, 13:49

Hoe bescherm ik de privacy van de sekstoyscollectie van mijn vriend?

Berichtdoor sarah83 » wo 09 augustus 2023, 11:19

Hai!,

Ik loop tegen een probleem aan met mijn vriend en zijn sextoys.
Na onze vakantie ga ik verhuizen en aangezien mijn vriend weinig vrienden heeft, is hij afhankelijk van zijn broer en schoonzus om op zijn appartement te passen wanneer we op vakantie zijn. Ik weet dat ze nogal nieuwsgierig zijn ingesteld, roddelen over psychische problemen van een bevriend koppel, of de afiniteit van naaktrecreatie van mijn vriend en ik maak me zorgen dat ze zijn verzameling sextoys zullen ontdekken en delen met het netwerk.

Hij heeft een mooie collectie aan sex speeltjes en ik wil absoluut voorkomen dat deze worden gevonden. Het laatste wat we willen is dat hij en/of ik plagende vragen krijgen, om nog maar te zwijgen over de sociale gevolgen. Vanwege de verhuizing is het geen optie om ze bij mij te bewaren...

Ik voel er niet veel voor om zijn intieme speeltjes bloot te stellen aan de familie, vooral ook omdat hij geen reservesleutel heeft van het huis van zijn broer. Waardoor we niet weten wat voor moois zij hebben rondslingeren in hun slaapkamer... Hierdoor is er een zekere onbalans. Zijn ouders zijn geen optie gezien ze zijn overleden, die van zijn ook al overleden en ben enigste kind.
Afsluiten is geen optie ivm picklocking vaardigheden van zijn broer. Veel opbergruimte is er niet gezien de opslagruimte beperkt en wat er is al benut voor opslag van spullen ivm verkoop van ouderlijk huis...
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie, hoe zouden jullie in deze handelen en hebben jullie advies voor mij?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoe bescherm ik de privacy van de sekstoyscollectie van mijn vriend?

Berichtdoor Vaudeville » di 22 augustus 2023, 11:23

Ik denk dat je op het forum van Viva meer antwoorden gaat krijgen. Dit forum is dood.

Fennablos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 18 juli 2023, 19:29

Re: Hoe bescherm ik de privacy van de sekstoyscollectie van mijn vriend?

Berichtdoor Fennablos » di 12 september 2023, 19:50

Kan je ze niet tijdelijk in een locker bewaren? Of in een doos met bijv kleren erop en onder? Tussen de kerstballen?

Morna
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: Hoe bescherm ik de privacy van de sekstoyscollectie van mijn vriend?

Berichtdoor Morna » vr 08 maart 2024, 15:48

Een hangslot met cijfer code
Go with the flow :wink:


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten