Vrouwen wat als je vriend opgewonden wordt door het pijpen van een dildo?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

sarah83
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 augustus 2022, 13:49

Vrouwen wat als je vriend opgewonden wordt door het pijpen van een dildo?

Berichtdoor sarah83 » ma 03 juli 2023, 17:09

Hi dames

Mijn nieuwe vriend houdt ook van het pijpen van een dildo. Heb 't besproken met twee vriendinnen die aangeven dat ze het opwindend vinden omdat mijn vriend naar zijn gevoel luisterd ondanks de sociale gevolgen als het via hen bijvoorbeeld uitlekt de mannen van mijn vriendinnen.

Welke vrouw heeft een man die ook hiervan geniet?, wat was je eerste reactie? hoe heb je hierop geanticipeerd? Wat heeft deze openbaring veranderd hoe jij je man ziet? Wat doet 't met je als je man ziet genieten door het pijpen van zijn eigen dildo?

Fennablos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 18 juli 2023, 19:29

Re: Vrouwen wat als je vriend opgewonden wordt door het pijpen van een dildo?

Berichtdoor Fennablos » di 18 juli 2023, 19:32

Hai :) mijn man vind dit ook fijn, bijvoorbeeld met een strapon. Wat vind je er zelf van? Want ik zie dar je het met vriendinnen bespreekt maar het belangrijkste is wat jij er van vind. xx

sarah83
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 augustus 2022, 13:49

Re: Vrouwen wat als je vriend opgewonden wordt door het pijpen van een dildo?

Berichtdoor sarah83 » di 08 augustus 2023, 21:39

Hai Fennablos

Hoe ga jij om met het verlangen van je partner om een dildo te pijpen? Wie heeft dit onderwerp bij jullie geïntroduceerd? En hoe heb je dit in jouw relatie geaccepteerd? Zijn je beste vriendinnen ook op de hoogte, en zo ja, hoe hebben zij gereageerd? Voor mij was het wennen om te begrijpen dat mijn partner zijn dildo wilde pijpen. Mijn vriendinnen keken mij raar aan, omdat hun partners hier niets mee hebben...

Mijn partner heeft me laten weten dat hij zich zorgen maakt over mogelijke sociale gevolgen als het bekend wordt dat hij intens geniet van het pijpen van zijn eigen dildo. Tegelijkertijd heeft hij geen interesse in intieme handelingen met een man, bijvoorbeeld om te ontdekken of hij een blinde vlek heeft...

Hoe kan ik het beste anticiperen als het bovenstaande via een indiscrete vriendin uitlekt naar haar partner, en dit dan bekend wordt binnen ons sociale netwerk dat hij hiervan geniet?

Wat denk jij dat de voornaamste sociale gevolgen zouden zijn als dit uitlekt?

Fennablos
Berichten: 5
Lid geworden op: di 18 juli 2023, 19:29

Re: Vrouwen wat als je vriend opgewonden wordt door het pijpen van een dildo?

Berichtdoor Fennablos » di 12 september 2023, 6:00

Hey Sarah, sorry mijn account deed het even niet dus vandaar nu pas reactie.

Ik blijf eigenlijk dezelfde dingen lezen bij je, dat je vooral bang bent dat het “uitlekt”. Dit zegt iets over hoe jij er zelf over denkt.

Bij ons is het een keer ter sprake gekomen, lang geleden, toen we het over fantasieen en ervaringen hadden. Ik ben zelf op seksueel vlak bi en wij hebben een hele vrije relatie,alles is daarnaast bespreekbaar. Dat hij daar opgewonden van word vind ik geen enkel probleem en inmiddels vind ik het zelf ook best geil als hij dat doet. Sommige van mijn vriendinnen weten er wel wat vanaf maar kijken ook niet zo snel ergens van op dus misschien niet het beste voorbeeld.

Wat ik vooral lees bij jou is dat jij het met je vriendinnen bespreekt en dat zij het gek vinden omdat ze het niet herkennen. Dit bepaald volgens mij ook jouw mening. Maar sex is iets tussen jou en je partner, iedereen heeft voorkeuren en kinks in meerdere of mindere mate en dit hoeft niet altijd gedeeld worden maar wordt ook zeker niet altijd gedeeld. Wat is het ergste dat kan gebeuren als iemand het zou horen? Dat hij iets geil vind? Dat is toch niet zo bijzonder? Misschien heeft diegene zelf wel een “extremere” kink waar jij geen idee van hebt.
Sociale gevolgen vind ik vrij extreem voor iets wat (waarschijnlijk) achter gesloten deuren plaats vind en waar jullie jezelf en anderen geen pijn mee doet. Dus als anderen er iets van vinden prima, maar feitelijk gaat het ze niks aan. Je hebt vast ook wel eens iets gehoord van je vriendinnen of gelezen waarvan je dacht “niks voor mij” maar dat veranderd toch ook niks?

Ik denk dat je het hele sociale aspect los moet laten, de slaapkamer lekker gesloten houden voor jullie 2 en samen op zoek gaan naar wat je beide lekker vind en oke mee bent. En als blijkt dat jij het ook geil vind als hij een dildo pijpt, geniet daarvan, uiteindelijk verrijkt open communicatie met elkaar jullie sexleven alleen maar. Dus lekker op avontuur samen. Geniet er van xx


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten