Cadeau van mijn man

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Avdb
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 03 april 2023, 10:09

Cadeau van mijn man

Berichtdoor Avdb » di 04 april 2023, 13:59

Hallo allemaal,

Ik ben Amanda, 38 jaar, getrouwd en twee kinderen.

Ik heb een cadeutje van mijn man gehad, namelijk een mvm trio. We/ik fantaseer er al heel lang over en nu gaat het dan echt gebeuren. Erg spannend!
Omdat het mijn cadeutje is, mag ik de extra man ‘uitzoeken’ (klinkt fout, maar anders kan ik het niet omschrijven). Mijn man en ik zijn erg openminded en hij vind het prima om iemand te kiezen die groter geschapen is dan hij. Zijn 15cm zijn dikke prima, maar ik zou best eens iets groters willen ervaren, 18cm, maar zeker niet meer dan 20 cm…..

Maar hoe vinden we zo iemand? Iemand uit onze vriendenkring vind ik niet zo geschikt, op swingersites zitten volgens mij veel fakers…. Wie heeft er ervaring mee? Wie heeft tips etc? Ik hoor het graag, dank alvast!

Fien
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 19 maart 2023, 18:53

Re: Cadeau van mijn man

Berichtdoor Fien » zo 09 april 2023, 14:35

BUmp
Laatst gewijzigd door Fien op za 20 mei 2023, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Chris78
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 08 juli 2022, 8:31

Re: Cadeau van mijn man

Berichtdoor Chris78 » zo 09 april 2023, 16:18

Stuur eens een email
Laatst gewijzigd door Chris78 op vr 26 januari 2024, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Avdb
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 03 april 2023, 10:09

Re: Cadeau van mijn man

Berichtdoor Avdb » di 11 april 2023, 10:14

@Chris,
Ik kan geen berichtje van je vinden. Was het via het forum? Wil je het anders nog eens sturen?

Chris78
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 08 juli 2022, 8:31

Re: Cadeau van mijn man

Berichtdoor Chris78 » di 11 april 2023, 13:21

@Avdb
Nee was via de email. Dat jan alleen maar. Dan heb je in je emailbox een bericht van Shespot dat ik je een bericht heb gestuurd. Misschien zit die email in je spam oid. Maar het is het emailadres waarmee je hier je account hebt aangemaakt.

sarah83
Berichten: 36
Lid geworden op: do 11 augustus 2022, 13:49

Re: Cadeau van mijn man

Berichtdoor sarah83 » di 08 augustus 2023, 21:54

Hallo allemaal,

Ik ben Amanda, 38 jaar, getrouwd en twee kinderen.

Ik heb een cadeutje van mijn man gehad, namelijk een mvm trio. We/ik fantaseer er al heel lang over en nu gaat het dan echt gebeuren. Erg spannend!
Omdat het mijn cadeutje is, mag ik de extra man ‘uitzoeken’ (klinkt fout, maar anders kan ik het niet omschrijven). Mijn man en ik zijn erg openminded en hij vind het prima om iemand te kiezen die groter geschapen is dan hij. Zijn 15cm zijn dikke prima, maar ik zou best eens iets groters willen ervaren, 18cm, maar zeker niet meer dan 20 cm…..

Maar hoe vinden we zo iemand? Iemand uit onze vriendenkring vind ik niet zo geschikt, op swingersites zitten volgens mij veel fakers…. Wie heeft er ervaring mee? Wie heeft tips etc? Ik hoor het graag, dank alvast!
Uit intresse en mijn andere vraag m.b.t het pijpen door een man van een dildo..., houdt je man ook van het pijpen van je/zijn dildo/penis, lees mvm geen idee of ie ook met de man sex heeft.... Zo ja hoe heb je dit gehanteerd?

Ik weet dat mijn vriend in de openbare sauna is uitgenodigd door de vriend van een onbekend koppel om met zijn vriendin te 'spelen'... Voelde voor mijn vriend ongemakelijk ook omdat de vrouw niet betrokken was bij het verzoek bijvoorbeeld toen ze gewoon tussen een saunaronde hebben gekletst... Mijn vriend heeft 't aanbod afgeslagen omdat 't niet goed voelde wat hem siert.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten