Hoe verleid ik mijn vrouw/vriendin

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Hugo de Groot
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 09 november 2022, 13:25
Locatie: Haarlem

Hoe verleid ik mijn vrouw/vriendin

Berichtdoor Hugo de Groot » wo 09 november 2022, 14:37

Hallo, ik ben nieuw hier en waarschijnlijk is het onderwerp al besproken.
Ik woon nu 6 jaar samen met 13 jarig jongere vriendin. We hebben destijds écht voor elkaar gekozen tijdens het proberen van een xtc pilletje. We hadden vaak sex en was allemaal erg onbevangen. Nu houden we misschien wel meer van elkaar, maar de sex is helaas, hard gedaald.
Ik begin er wel eens over, maar het lijkt alsof we er niet verder komen.
Simpel om sex vragen is niet romantisch.
Als we eens sex hebben, vervallen we snel, ook zeker lekker, in vaste patroon. Zij wil mijn pik voelen, terwijl zij een vib tegen haar klit doet.
Ik zie sex als een bevestiging van het van elkaar houden. Hoewel het niet zo is, voel ik mij niet meer gewaardeerd en minder begeerlijk...
Hoe kom ik uit deze impasse... Zit mij de laatste tijd veel te masturberen en probeer te sex chatten. (Ben dan ook geiler dan dat we dat samen hebben)
Vraag is dus deze. Hoe verleid ik haar...

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Hoe verleid ik mijn vrouw/vriendin

Berichtdoor Vaudeville » vr 11 november 2022, 11:29

Allereerst welkom op She Hugo!

De vraag is: wìl ze verleid worden?
Wat ik wat mis is hoe jullie met elkaar praten. Heb je verteld hoe jij je erbij voelt zonder het direct over sex te hebben? Je voelt je niet meer gewaardeerd en begeerd zeg je. Hoe voelt zij zich?
Misschien is het de tijd om eens een weekendje weg te gaan, praat met elkaar.
Je ziet sex als een bevestiging van elkaar houden, hoe ziet je partner dit?

Alicia0107
Berichten: 15
Lid geworden op: do 30 juni 2022, 12:16

Re: Hoe verleid ik mijn vrouw/vriendin

Berichtdoor Alicia0107 » ma 14 november 2022, 19:49

Hoi Hugo, allereerst welkom op shespot.

Over je vraag om je vrouw te verleiden is het denk ik belangrijk om te weten hoe je haar kan verleiden en dat kan eigenlijk alleen door het haar te vragen. Als je een tijdje samen bent, kan de seks saai worden ( herkenbaar, ik zit namelijk al 19 jaar in een relatie ) en na heel veel jaren recht toe, recht aan ( wat ook wel lekker was ), heb ik 3 jaar geleden de stoute schoenen aangetrokken en op de man af gevraagd aan mijn man of hij fantasieën heeft, wat hem geil maakt en andersom heb ik hem verteld wat mijn fantasieën ( ik heb ze niet allemaal gedeeld, ik ben wat ruimdenkender dan hij ) en wat ik lekker vind als voorspel. Zo vind ik het namelijk heerlijk om overdag geprikkeld te worden met sexting. Stoute foto’s, filmpjes en berichtjes waarbij hij mij verteld wat hij met mij gaat doen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn libido hoger is dan die van hem, maar erover praten heeft er wel voor gezorgd dat we nu veeeeel meer van seks genieten. Zo hebben we ook een tijdje in de swingerswereld gezeten en met diverse stellen afgesproken, wat ook een avontuur was. Dus mijn tip, hoe lastig het ook lijkt om het gesprek aan te gaan, het is wel de enige oplossing om erachter te komen hoe en wat.

Heel veel succes en als je nog tips nodig hebt hoor ik het graag 😉.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten