Ik zoek een oud verhaal, iets met een journaliste en een milieu-activist, vrij lang (5 delen) -- ring a bell?

Het café is altijd open. Iedereen is er welkom voor wat warmte, gezelschap, een goed gesprek of gewoon just for the fun!

Moderators: Neena, JanWbr

kamsalamander
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 07 september 2022, 21:35

Ik zoek een oud verhaal, iets met een journaliste en een milieu-activist, vrij lang (5 delen) -- ring a bell?

Berichtdoor kamsalamander » wo 07 september 2022, 21:53

Hoi iedereen,

Excuus dat ik dit hier plaats i.p.v. in een specifieker forum, maar dit leek de enige hoek van het forum te zijn die nog enigszins actief is.

Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een oud Shespot-verhaal dat ik niet meer kan vinden; ik vermoed dat het verwijderd is. Googlen op woorden/namen waarvan ik heel zeker weet dat ze erin stonden + site:shespot.nl/lezen levert niets op. Ik heb ook de Wayback Machine al doorgeplozen op captures van Shespot-verhalen. Dit forumaccount is mijn ultieme poging om dit bijzonder opwindende verhaal terug te vinden.

Ik weet nog dat het een vrij lang verhaal was, 5 delen volgens mij. Het ging over een journaliste (Alexandra heette ze volgens mij) die een milieu-activist gaat interviewen (hij heet Leo Winnen). Deze activist heeft net een grote zaak gewonnen en vrienden hebben bij zijn huis een triomfantelijk banier geplaatst: "Winnen heeft gewonnen." Alexandra gaat hem interviewen maar raakt verstrikt in een groot seksfeest. Leo blijkt een dominante figuur met een grote sekskelder. Er komt ook een donkere mevrouw "Moon" in voor (nogal exotiserend beschreven, voorzover ik me herinner) en er wordt soms verwezen naar plaatsen in België (Antwerpen, de Schelde).

Doet dit bij iemand een belletje rinkelen? Heeft iemand het misschien ooit gekopieerd of opgeslagen? Mijn dank is groot!

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: Ik zoek een oud verhaal, iets met een journaliste en een milieu-activist, vrij lang (5 delen) -- ring a bell?

Berichtdoor Angel17 » vr 01 december 2023, 11:33

Thanks for posting this.
Laatst gewijzigd door Angel17 op do 21 december 2023, 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Angel17
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 01 december 2023, 10:45

Re: Ik zoek een oud verhaal, iets met een journaliste en een milieu-activist, vrij lang (5 delen) -- ring a bell?

Berichtdoor Angel17 » vr 01 december 2023, 11:38

Thanks for sharing this.


Terug naar “Café Shespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten