Shespot jacuzzi

"Je lichaam als tempel".
Voor onderwerpen als massage, saunabezoek, tantra, meditatie en yoga.

Moderators: Xenia, JanWbr

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » ma 11 december 2017, 8:24

Die ondeugende blikken. De opgebouwde spanning voelbaar in je buik. Tintels, vlinders, borrelend. Het hele lichaam alert op elke aanraking. In de warmte, maar toch soms kippenvel.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » ma 11 december 2017, 23:15

En nog mooier... Liggend in het warme bubbelwater dalen in toenemende mate dikke sneeuwvlokken op ons neer!
Ze lossen meteen op in de tub, maar blijven liggen op onze hoofden... Kerstsfeer in de Shespot jacuzzi :D5
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » ma 11 december 2017, 23:39

Nog even los van het leuke uitzicht
:wink:

Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » di 12 december 2017, 7:11

Hey heb je me nu stiekem gefotografeerd ?

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » di 12 december 2017, 11:51

Ach, stiekem... Ik vatte je knipoog en gracieuze beweging op als een milde instemming met de gang van zaken :D7
Wat is er oogstrelender dan het traag opgieten van water, de druppels glinsterend zien vallen over een welgevormde blote schouder...?

Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » di 12 december 2017, 13:23

Ach goed.. het is gezellig, het is warm, het is ondeugend ....
Traag giet ik de kan leeg over mijn hals en coeur

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » di 12 december 2017, 19:33

Hetgeen een oogstrelende en zinnenprikkelende aanblik biedt. Niet in de laatste plaats door je trage, doelgerichte bewegingen, die mild maar trefzeker van een comfortabel zinnelijk zelfbewustzijn getuigen... wetend dat je gezien mag worden.
Daar deelgenoot van te zijn laat mij niet geheel onberoerd. Waar ik dat geestelijk nog kan verhullen, kan ik dat lichamelijk bepaald niet... gelukkig is het water diep en roerig in beweging :D7
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » di 12 december 2017, 20:10

..Maar laat desondanks mij toch niet in het ongewisse van de groei van uw jongeheer. Hoewel u dit tracht te verbergen geniet ik van het effect wat ik op u heb. Met het water op navelhoogte sta ik in de jacuzzi terwijl 1 hand mijn haar naar achter brengt en de ander schijnbaar onbewust wat druppels van de borst wist...

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » di 12 december 2017, 22:43

... En vanuit deze klassiek mooie pose glij je in één soepele beweging ruggelings achterover, terug in het warme water, gevaarlijk dichtbij drijvend, vrijwel lijf aan lijf... zelden kunnen borsten uitnodigender ogen, pront en trots geheven.

Enigszins verrast door deze daring move tracht ik de jacuzzi tot heviger bubbelen aan te zetten, maar de afstandsbediening hapert, lijkt het ineens af te laten weten... de motor valt stil, het schuim komt tot rust...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door zee op di 12 december 2017, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » di 12 december 2017, 22:46

Ik voel geen gevaar in deze staat..ik zucht diep waarbij mijn borsten zich verder opheffen, de tepels nog verheven van de koude wind die juist nog langstreek

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » di 12 december 2017, 22:50

Mijn ene hand heeft de afstandsbediening nog vast, mijn andere hand... lijkt bijna sterker dan mezelf, en dobbert onafwendbaar richting een aanlokkelijk gevormde borst... ik strek mijn duim... en sluit mijn ogen...
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » di 12 december 2017, 22:55

Hoewel ik achteruit dreigde te vallen richt ik me toch weer op mijn benen. De wind streelt mij natte haar en borsten.. het kippenvel verrijst..
Je hand zwaait doelloos langs mijn lichaam en valt weet in het water ;)
Ik kijk ondeugend rond naar mn gezelschap hier :)

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » di 12 december 2017, 23:36

Die ondeugende dansontspringende blik, dat glorieuze oprijzen uit het water herinner ik mij, destijds, al even geleden... sereen, soeverein, zelfbewust. Prachtig en oogstrelend.

Afbeelding

Tot mijn opluchting herpakt de afstandsbediening zich, ik leg het ding terzijde op de badrand. Het aanzwellend gemurmel van de jacuzzi verbreekt de zoëven ingevallen geladen stilte :wink:
Het rubberen eendje danst op de bubbels, kijkt met mij omhoog naar je sierlijke gestalte. Gelukkig, er is nog afleidende wijn in mijn glas :P

Afbeelding
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

MirjamVF
Berichten: 303
Lid geworden op: wo 01 november 2017, 9:26

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor MirjamVF » wo 13 december 2017, 6:24

De bubbels vullen het bad en laten de gespannen opwinding uit het zicht verdwijnen, maar de spanning in het bad is tastbaar. Ik rek me lang uit terwijl mijn ogen de jouwe vasthouden in een intense sensuele blik. Langzaam en gracieus glijd ik het water weer in, mijn nagels krassen je been. Per ongeluk? Intentioneel?
Ik neem een slok, koud, zoet; de alcohol neemt langzaam meer en meer bezit

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: Shespot jacuzzi

Berichtdoor zee » wo 13 december 2017, 22:34

Met de sensuele blik die je erbij gaf opteer ik voor intentioneel ;)
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Wellness en spiritualiteit”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten