wat vinden jullie van erotische massages ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gast

wat vinden jullie van erotische massages ?

Berichtdoor Gast » vr 27 juni 2003, 11:23

Wij hebben een erotisch massageboek, maar heb het alleen gebruikt voor hem (om ideeen op te doen).
Mij moet hij nog steeds (na zoveel maanden) erotisch masseren. Ja, je moet er echt de tijd voor nemen maar het is heel lekker en ontspannend.

Hebben jullie ook ervaringen ?

droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » vr 27 juni 2003, 11:59

Ja , ik heb er vrij veel ervaring mee . Van vriendinnen hoorde ik dat heel jonge mannen het daar wel wat moeilijker mee hebben omdat ze te vlug " to the point " zijn :) Ik vind alle massages trouwens heerlijk , heerlijk ontspannend , of heerlijk opwindend .

worm007
Berichten: 19
Lid geworden op: do 07 november 2002, 2:01
Locatie: prov. Antwerpen

Berichtdoor worm007 » vr 27 juni 2003, 23:33

Mekaar masseren is van mekaar genieten. Het huid-op-huid contact op zich vind ik zalig, zowel om het te geven als om het te krijgen. Hou wel rekening met wat dingen:
* zorg dat het warm genoeg is en er geen tocht staat
* warm de massage olie op
* zorg voor goede olie en voldoende

Wat tips over hoe je moet masseren (ook erotisch) vind je op vele websites. Ga gewoon naar google en zoek. Ook hier op SheSpot vind je wat links naar sites met massagedingen.

Als je ook erotisch wil masseren, neem vooral je tijd. Bouw het langzaam op en "plaag" wat. Ga niet direct "in de aanval". Zorg ervoor dat het gehele lichaam de weldaad van je zorg ondervonden heeft en gloeit. De rest wordt door je fantasie geleid en door je eigen "zin". Als je (als man dan) aan het masseren bent en daardoor staat je kruis op knappen omdat je voortdurend met dat genietende lichaam bezig bent, is het soms moeilijk om je te beheersen.
Probeer dat element dan in te schakelen in je massage. Je hoeft niet altijd je handen en je vingers te gebruiken... :D

En is er iets mooiers dan dat je partner dan vraagt (smeekt :wink: ) bij haar binnen te komen...

Wout
We zijn allen één.

miki
Berichten: 104
Lid geworden op: di 18 maart 2003, 2:01
Locatie: Brabant, communicatie-adviseur

meer dan geweldig

Berichtdoor miki » za 28 juni 2003, 14:13

Massages - erotisch of gewoon lekker - zijn heerlijk... ontspannend, opwindend of allebei tegelijk. Eergister had ik met mijn nieuwe lief een geweldige avond en nacht.

We hebben 's middags heerlijk gewandeld langs het water, daarna lekker op een terrasje gegeten en gepraat om daarna weer terug te wandelen naar zijn huis. Met een koel glas witte wijn samen in een warm bad met heerlijk ruikende olie, sfeervolle muziek en romantisch kaarslicht. In bad hebben we elkaar gemasseerd... vooral elkaars voeten...

Daarna heeft mijn lief mijn hele lijf gemasseerd op bed... tergend langzaam, plagend en heerlijk... langzaam maar zeker de spanning opbouwend totdat we ons niet meer konden beheersen...

Ik word warm van de herinnering...

Garfield
Berichten: 7
Lid geworden op: za 31 mei 2003, 13:01
Locatie: Schagen

Re: wat vinden jullie van erotische massages ?

Berichtdoor Garfield » zo 29 juni 2003, 11:32

Mij moet hij nog steeds (na zoveel maanden) erotisch masseren.

Hebben jullie ook ervaringen ?
Ik vind het zelf heerlijk om mijn vriendin te masseren, denk ook lekkerder dan zelf gemasseerd te worden,
zou het toch eens proberen om hem het werk te laten doen, als jij er van geniet, geniet hij er als het geod is ook van,

ik weet met mijn vriendin, als ik heerlijk haar aan het masseren ben, ik daarna zeker niets te kort kom :-)

Garf, bedenkt net dat het eigenlijk alweer te lang terug is....

Garfield
Berichten: 7
Lid geworden op: za 31 mei 2003, 13:01
Locatie: Schagen

Berichtdoor Garfield » zo 29 juni 2003, 21:48

mmmm KLEINE RECTIFICATIE

mijn vriendin heeft mijn bericht ook gelezen, en eerlijkheidshalve moet ik de laatste zin nu weer laten vervallen :-)

Garf, net weer bijgekomen van het geven van een massage :lol: :lol: :lol: :lol:

mark
Berichten: 521
Lid geworden op: zo 04 mei 2003, 1:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor mark » vr 04 juli 2003, 21:19

Hmpffff. Ik snap wel dat mannen het er moeilijk mee hebben....
Maar dat maakt niet uit.. Het hangt af van de beloning die je krijgt aan het eind van de massagebeurt.

Ik masseer ook wel graag, maar dan moet ik (moet ik eerlijkheidshalve bij zeggen) weten, dat het daarna nog een stukkie verder gaat.
Ik moet bekennen dat het dat wel doet, dus dat zit wel snor.
Het is inderdaad alweer te lang geleden... moet ik dit weekeinde eens verandering in brengen.

Ik verheug me alweer.....

M

droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » vr 04 juli 2003, 22:37

Koop eens van die Yang Lang massage olie in de bodyshop , een basis en die ze daar hebben en dan zo'n druppelflesje met de yang lang . mmmm

frits

Berichtdoor frits » za 05 juli 2003, 3:36

Zelf vind ik het heerlijk om massages te geven. Helaas heb ik momenteel geen vriendin die ik kan masseren. Wanneer je de tijd neemt voor een massage, en jezelf in beheersing kan houden, dan is de massage die je aan je partner geeft iets als de zevende hemel voor haar. Of het nu gaat om een ontspannende massage of om een erotische massage.
Een fijne olie om te gebruiken vindt ik de massageolie van Kneipp, die ruikt lekker en trekt ook lekker in de huid, is dus tevens goed voor de huid. Wanneer je tijdens het masseren met je vingers bij een vrouw naar binnen wilt, let er dan wel even op dat je een juiste olie gebruikt. Niet alle olieën zijn geschikt om inwendig mee te gaan!

Wat de beste manier is om te masseren is moeilijk te zeggen, dat hangt heelveel van de persoon af die je masseert, en de stemming waarin hij/zij verkeert. Één ding dat altijd belangrijk is: Let op de reacties van je partner, dat is de beste indicatie of je het goed doet of niet.
Indien het gaat om een erotische massage: Het uiteindelijke orgasme van mn partner en het gevoel dat het haar geeft heeft mij ook altijd een heel goed gevoel gegeven, ook al kwam er daarna geen sex aan te pas. Ik kan ook heelgoed een vrouw masseren zonder dat er meer sex bij komt. Voor mij geldt dat er niets lekkerder is dan een vrouw te verwennen, en wanneer ik merk dat een vrouw door mijn toedoen geniet, dan geeft mij dat ook een prima gevoel. Alleen heb ik momenteel dus geen vriendin die ik kan laten genieten van mijn masserende handen.

Groeten,

Frits

droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » zo 06 juli 2003, 8:36

Wat jammer Fritz, maar het komt vast wel weer en die vrouw zal zich heerlijk verwend voelen . Vanmorgen las ik nog in een boek van Alberoni over het verschil van gevoel van man en vrouw in de zin van verlangen (v) naar continuiteit en verlangen (m) naar discontinuiteit .
Ik denk dat massage echt tegemoet komt aan het diepe verlangen van een vrouw naar een zekere sensuele continuiteit . Het loopt uit op iets vols wanneer je het geduld kan opbrengen dat je beschrijft .
Ik hou veel van de producten van Kneipp , ook als badproducten omdat ze zo "eenvoudig eerlijk" zijn .

Gast

Berichtdoor Gast » zo 06 juli 2003, 21:15

Voila zoals beloofd op den chatbox ga ik dit bericht hertypen want deze van deze morgen stond er blijkbaar niet op.

Wat ik wou vermelden is dat we hier (vrouwtje en ik) graag massages geven.
Meestal geef ik ze want doe niks liever.
Met wel in het achterhoofd de gedachte dat het misschien gaat eindigen met leuke sex maar dit is niet de reden waarom ik een massage zou geven.

m'n vrouwke verlangd gewoon niks liever, ze vind het enorm rustgevend en zelfs zo rustgevend dat :
het spijtig genoeg voor mij dat ze in slaap valt ervan.

Als we beide wel in stemming zijn dan gebeurt er wel iets maar meestal is ze zo relaxed dat ze in slaap gevallen is.

enige voordeel van die geurende olie die ik gevonden heb is dat onze slaapkamer meestal geurt naar lavendel.

Wat ik eigenlijk wou zeggen is dat een massage erotisch of niet eerst relaxerend moet zijn en dan stilletjes aan opbouwen en dan zie je wel wat er gebeurt.

Verdere tips over massages wil ik gerust geven (sportieve vrienden zeggen dat ik gouden handen heb) als jullie ze willen weten maar ik zou zeggen luister naar de persoon die masser en je zult zelf ondervinden wat ze/hem graag heeft.

Den Deco


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast