wat vinden jullie van erotische massages ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gast

wat vinden jullie van erotische massages ?

Berichtdoor Gast » vr 27 juni 2003, 11:23

Wij hebben een erotisch massageboek, maar heb het alleen gebruikt voor hem (om ideeen op te doen).
Mij moet hij nog steeds (na zoveel maanden) erotisch masseren. Ja, je moet er echt de tijd voor nemen maar het is heel lekker en ontspannend.

Hebben jullie ook ervaringen ?

droomvlinder.

Berichtdoor droomvlinder. » vr 27 juni 2003, 11:59

Ja , ik heb er vrij veel ervaring mee . Van vriendinnen hoorde ik dat heel jonge mannen het daar wel wat moeilijker mee hebben omdat ze te vlug " to the point " zijn :) Ik vind alle massages trouwens heerlijk , heerlijk ontspannend , of heerlijk opwindend .

worm007
Berichten: 19
Lid geworden op: do 07 november 2002, 2:01
Locatie: prov. Antwerpen

Berichtdoor worm007 » vr 27 juni 2003, 23:33

Mekaar masseren is van mekaar genieten. Het huid-op-huid contact op zich vind ik zalig, zowel om het te geven als om het te krijgen. Hou wel rekening met wat dingen:
* zorg dat het warm genoeg is en er geen tocht staat
* warm de massage olie op
* zorg voor goede olie en voldoende

Wat tips over hoe je moet masseren (ook erotisch) vind je op vele websites. Ga gewoon naar google en zoek. Ook hier op SheSpot vind je wat links naar sites met massagedingen.

Als je ook erotisch wil masseren, neem vooral je tijd. Bouw het langzaam op en "plaag" wat. Ga niet direct "in de aanval". Zorg ervoor dat het gehele lichaam de weldaad van je zorg ondervonden heeft en gloeit. De rest wordt door je fantasie geleid en door je eigen "zin". Als je (als man dan) aan het masseren bent en daardoor staat je kruis op knappen omdat je voortdurend met dat genietende lichaam bezig bent, is het soms moeilijk om je te beheersen.