Sex met schoonzuster

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

erobody
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 16 juli 2008, 19:44
Locatie: Oost-Vlaanderen

Sex met schoonzuster

Berichtdoor erobody » zo 17 mei 2015, 23:48

Wie heeft er ooit al seks gehad met zijn schoonzuster? Mijn schoonzuster(de zuster van mijn vrouw) is zeer knap, er we zijn steeds lief voor elkaar. Sinds kort ben ik eigenlijk verliefd op elkaar en ik vind ze enorm opwindend. Help !!!! Wie herkent deze situatie ?

pioneer10
Berichten: 32
Lid geworden op: za 14 april 2007, 18:42
Locatie: Alkmaar

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor pioneer10 » ma 18 mei 2015, 5:49

Geen seks maar herken mij daarin wel!
Het fijne van het verleden is, dat het voorbij is!!

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Mannekijn » di 19 mei 2015, 9:14

Herken ik ook wel.
We flirten en hebben een soort sexuele klik. En ik heb wel eens met de gedachte gespeeld haar te verleiden.
Toch maar niet doen.

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Levendig Foutje » di 19 mei 2015, 12:59

Ik begrijp dat chemie soms op de raarste momenten en met de meest onverwachte personen opspeelt, maar hier riskeer je niet alleen de relatie met je vrouw maar ook - en dat is veel ernstiger - de relatie tussen de beide zussen. Vrienden, minnaars, partners kunnen komen en gaan, maar familie kies je niet, die heb je voor je hele leven, als je ze minimaal respecteert tenminste. Dat is de sterkte van een bloedband.

Denk wat jij en je schoonzuster die relatie kunnen aandoen, en laat het verstand - dat mensen van andere dieren zou onderscheiden - je wil beheersen... niet andersom. Je wilt geen wig drijven tussen twee zussen, hoop ik.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Nelly » wo 20 mei 2015, 0:19

Zou voor mij als een soort incest aanvoelen.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Lolly1968 » wo 20 mei 2015, 13:32

Herkenbaar,de broer (en ook zus) van mijn man is een zeer lekker ding!......maar 'Levendig foutje' zegt het precies goed. En hij ziet mij zeker zitten (seksueel),dat heeft mijn vrouwelijke intuïtie echt niet verkeerd! En zus lief is ook al zo'n snoepje dat als er een extra 'Dame' nodig zou zijn bij een 'spel' je haar telefoonnummer direct zou gebruiken. Toch maar houden bij wat flirten e.d.

hmmmm.....wat bedoel ik nu weer mer 'e.d'? :D6

Trouwens,even ter aanvulling.....ken wel 2 mensen die dit 'gedaan' hebben en beide zijn 'aardig op de koffie' gekomen ....spijt,spijt,spijt(ook al was het nog zo spannend en lekker)
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Mannekijn » wo 20 mei 2015, 19:09

Ook ik, die meestal slechts gedachtenloos hard achter zijn piemel aan rent, heb destijds heel wijs besloten niet in deze valkuil te trappen.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Sex met schoonzuster

Berichtdoor Vaudeville » za 30 mei 2015, 11:51

Als je mijn schoonzusjes ziet wil je spontaan het klooster in, en nee, niet om te biechten!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten