In de auto

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

In de auto

Berichtdoor h3js2791 » do 30 april 2015, 13:46

Afgelopen zomer ben ik met mijn vrouw een dagje naar Amsterdam geweest. Aan het einde van de dag hebben we ergens wat gegeten en daarna nog wat gedronken. Tegen middernacht zijn we weer richting huis gereden (Groningen). Nadat ik de auto had gestart heb ik de verwarming wat hoger gezet. Het werd al snel warm in de auto. Mijn vrouw vond het warm zei ze. Ik zei dat ze dan maar wat moest uittrekken. Al snel zat ze met ontbloot bovenlijf in de auto.
We reden nog maar net op de ringweg van Amsterdam. Er reden best veel auto's, we halen wat auto's in en worden af en toe ook ingehaald. Eenmaal op de A6 richting Emmeloord wordt het wat rustiger. Nu trekt ze ook de rest uit en zit ze helemaal naakt naast me. We strelen elkaar wat en raken erg opgewonden. Na een tijdje zegt ze dat ik ook wat moet uittrekken. Vlak voor Emmeloord is een parkeerplaats waar ik even stop. Ik stap uit en trek naast de auto mijn kleren uit. Er staan een paar vrachtauto's maar volgens mij ziet niemand ons. Naakt stap ik weer in en we rijden verder.
We rijden rustig door en af en toe worden we door een auto ingehaald. Erg spannend. Bij Heerenveen kunnen we niet meer van elkaar afblijven en stoppen we op de parkeerplaats bij het tankstation. Daar begint ze mij te pijpen terwijl ik haar streel en vinger. We zijn nu zo geil dat we uitstappen en ik haar van achteren ga neuken. Al snel kom ik klaar. Ik streel haar kutje nog even en ook zij komt. We hijgen nog even uit en rijden dan naakt naar huis. Eenmaal thuis vielen we snel in slaap.
We vonden dit zo spannend dat we dit binnenkort weer gaan doen. Maar ja, we hebben twee kinderen dus we moeten het even plannen. Zijn er meer stellen die dit wel eens doen?

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: In de auto

Berichtdoor Vaudeville » vr 01 mei 2015, 10:13

Nee, en mag ik zeggen dat ik het gevaarlijk vind? Dat je jezelf in gevaar brengt? Maar een ander? Je bent toch afgeleid en meer gefocused op je partner dan de weg.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: In de auto

Berichtdoor Snoozie » vr 01 mei 2015, 11:40

Hier ook niet.
Volledig naakt met de auto rijden vind ik eigenlijk niet zo heel smaakvol :oops:
Maar als jullie ervan kunnen genieten moet je het vooral niet laten.

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

Re: In de auto

Berichtdoor h3js2791 » vr 01 mei 2015, 13:31

Tijdens het rijden deden we niets, we zaten gewoon in de auto in de gordel. Maar bij Heerenveen werd de spanning te veel en moesten we elkaar strelen. Dus zijn we gestopt ..... We willen natuurlijk geen ongelukken.
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: In de auto

Berichtdoor Noortje » vr 01 mei 2015, 13:58

Andere automobilisten kun je zo ook afleiden hoor.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Re: In de auto

Berichtdoor zee » vr 01 mei 2015, 15:40

Ik vind de auto een intieme plek. Samen een roadtrip maken, eindeloze kilometers in het donker, enkel de strepen van de weg onder ons door laten suizen... dan zit je met z'n tweetjes in een intieme cocon, losgezongen van tijd en plaats. Het is reëel maar ook surreëel, filmisch.
Een perfecte plek voor gesprekken ook: je kijkt beiden in het donker vooruit, ziet dezelfde film aan je voorbij trekken. Een vanzelfsprekende vorm van intimiteit, die tegelijk - om goed te praten - vrijer kan voelen dan 1 op 1 tegenover elkaar zitten en steeds oogcontact hebben.
Tegelijk kan een enkele blik opzij, of een hand op een arm, weer wel dat contact bevestigen.

Door die intimiteit is de auto ook een uitgelezen plek voor ehh... intimiteiten. Dus ik kan wel meegaan in wat de TS zegt, dat het spannend kan zijn. Al zou ik nooit zonder kleren aan chaufferen, de gedachte dat ik aangehouden zou kunnen worden en er dan zo zou bij zou zitten vind ik dermate onaantrekkelijk dat het spannende er bij voorbaat al af is.
Maar... een hand op een dijbeen de vrije loop laten, de warmte ertussen voelen - dat is weer wel voorstelbaar, en wat mij betreft prima te combineren met veilig rijden (mits je je ogen gefocust op de weg houdt) :D4

Afbeelding

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: In de auto

Berichtdoor Snoozie » vr 01 mei 2015, 15:47

Maar... een hand op een dijbeen de vrije loop laten, de warmte ertussen voelen - dat is weer wel voorstelbaar, en wat mij betreft prima te combineren met veilig rijden (mits je je ogen gefocust op de weg houdt) :D4

Zee
Dát vind ik dan weer wel pure romantiek, sensualiteit en intimiteit en nog ietwat stijlvol ook. Wel een aanrader overigens :D8

h3js2791
Berichten: 12
Lid geworden op: do 30 april 2015, 13:41
Locatie: Assen

Re: In de auto

Berichtdoor h3js2791 » vr 01 mei 2015, 16:06

Misschien had ik achteraf beter mijn kleren aan kunnen houden. Maar je gaat mee in het moment en bent geil, dus ja ... dan doe je wel eens dingen dat je achteraf denkt ...
If I lay here.
If I just lay here.
Would you lie with me.
And just forget the world?

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: In de auto

Berichtdoor Snoozie » vr 01 mei 2015, 16:11

Als júllie het leuk vinden dan is er toch geen probleem :D

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: In de auto

Berichtdoor 230volt » vr 01 mei 2015, 16:58

Gelukkig denk je niet overal van te voren over na, dat zou een hoop plezier weg nemen!

Ik ben ooit al rijdende manueel en oraal verwend en klaargekomen! Was fantastisch, toen, ik zou het nu niet meer in mijn hoofd halen!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1801
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: In de auto

Berichtdoor Inya » vr 01 mei 2015, 18:27

Om dezelfde reden als zee zou ik niet nakend in de auto gaan rijden... "hallo oom agent.. sjah... dat nudistenkamp was toch iets langer rijden dan we dachten" :D6 Maar als jullie dat opwindend vinden moet je het zeker blijven doen! En voor wat betreft anderen afleiden, mjah, dat kan ook door hele andere dingen gebeuren (zo heb ik weleens een koe in een pickup zien liggen, dat was best apart).

Ik ben blij dat jullie wel gestopt zijn, voor het.. eh... 'werk in uitvoering' :D5 Ik zou ook geen ongelukken willen. Ik weet hoe ik lichamelijk kan reageren op aanraking met een bepaalde intentie, dan ben ik een gevaar op de weg :((
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: In de auto

Berichtdoor deco » vr 01 mei 2015, 22:02

Gelukkig denk je niet overal van te voren over na, dat zou een hoop plezier weg nemen!

Ik ben ooit al rijdende manueel en oraal verwend en klaargekomen! Was fantastisch, toen, ik zou het nu niet meer in mijn hoofd halen!
naaah....nu heb je cruise-control.....vroeger trapte je harder op de gaspedaal :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: In de auto

Berichtdoor Hubbie » vr 01 mei 2015, 23:36

+1 voor Zee :mrgreen:

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: In de auto

Berichtdoor 230volt » za 02 mei 2015, 9:24


naaah....nu heb je cruise-control.....vroeger trapte je harder op de gaspedaal :mrgreen:
Het is maar goed dat het autootje van toen niet zo snel wilde! :lol:
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: In de auto

Berichtdoor droomvlinder » za 02 mei 2015, 16:16

:P "..vroeger trapte je harder op de gaspedaal :mrgreen:", heb dit ooit eens gedaan op de autoweg toen ik ook verwend werd.... we vlogen vooruit, gelukkig heb ik nu geen auto meer :mrgreen:
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten