Mannen, mannenpanty en nylons.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Margot
Berichten: 2
Lid geworden op: do 01 januari 2015, 19:21

Mannen, mannenpanty en nylons.

Berichtdoor Margot » vr 24 april 2015, 15:14

Het is voor mij de eerste keer dat ik zelf een topic plaats, ik hoop dat er op een normale manier op gereageerd wordt.
Ik ben een oudere jongere, die het tijdperk van de nylons als kind heeft meegemaakt. Het gevoel dat je kreeg wanneer je met je handen over in nylons gestoken benen streelde is me altijd bijgebleven. Mijn partner heeft een paar jaar geleden mijn onbewuste verlangen naar die tijd "ontvangen" en draagt niet alleen vanaf dat moment weer met grote regelmaat nylons, maar stimuleerde mij eigenlijk om dat ook te gaan doen, en met succes! Het is een heerlijk gevoel om die zachte stof om je benen te voelen. We zijn er achter gekomen dat ons seksleven een nieuwe dimensie heeft gekregen, wanneer we allebei nylons aan hebben. Alles op een normale manier, dus niet ordinair. En als we uitgaan of ergens een hapje gaan eten en zij heeft nylons aan, dan kan mijn avond niet meer kapot!

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Mannen, mannenpanty en nylons.

Berichtdoor Snoozie » vr 24 april 2015, 15:20

Mooi! Geniet er samen van zou ik zeggen.
Voor mij, als net veertiger is het toch ook een herkenbaar fenomeen maar omwille van privacy-redenen kan ik er niet verder op ingaan. Heerlijk toch, die boost in jullie liefdesleven :D11

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Mannen, mannenpanty en nylons.

Berichtdoor EstherC » vr 24 april 2015, 20:19

Inderdaad, fijn dat jullie hier samen zo van genieten :)
Dream it. Wish it. Do it!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 11 gasten