gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » vr 20 maart 2015, 9:42

Ik heb sinds een tijdje een wat je noemt "chatrelatie". Het waren leuke gesprekken, we hadden veel raakpunten en bedoel ik niet enkel op intiem vlak. We hadden een afspraak als er 1 van ons 2 wil stoppen, dan gewoon zeggen en elkaar gerust laten. Nu heb ik sinds maandagmorgen niks meer gehoord van hem. Normaal spraken we elkaar meerdere malen daags tenzij het niet mogelijk was maar dan wisten we het op voorhand.
Ik ben enorm ongerust dat hem iets is overkomen. Hij beantwoordt mijn mails niet, ook al moet hij juist maar het woord stop sturen, dan weet ik genoeg. Ik heb geen gegevens over hem, hij niet over mij. Hoe kan ik in godsnaam te weten komen dat hij ok is. Spijtig genoeg ben ik meer voor hem gaan voelen dan de bedoeling was...
Ik ben zo verdrietig. Nochthans ik zou mezelf niet naiëf noemen, ik weet heel goed dat zulke dingen veel gebeuren maar toch... voel je dat dan niet aankomen. Als je de ene dag nog enorm veel liefdevolle mailtjes krijgt, en de dag erna niks meer ! Ik weet het niet meer... :traan:

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor Snoozie » vr 20 maart 2015, 9:47

Wanneer je ineens niets meer hoort lijkt het er sterk op dat de andere partij even een afkoelingsperiode nodig heeft.
Als je echt geen enkele andere gegevens hebt dan een chataccount dan is dat jammer, maar dat betekent m.i. dat de privacy niet kan of mag geschonden worden.
Jammer dat het zo loopt, maar ik ben er zeker van dat er ooit wel meer duidelijkheid komt.
Sterkte!

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor runningslim » vr 20 maart 2015, 10:11

Volverlangen,

Je verdriet en ongerustheid zijn tastbaar. Het siert je. Jullie hebben iets moois. Fijn!

Wat er gebeurd is of wat er speelt, weet ik niet. Samen met jou hoop ik dat het niets ernstigs is.

Ik wil je even laten weten dat ik niet zo heel lang geleden zelf zo'n kunstje geflikt heb. Ik verdween zonder een onmiddellijke aanleiding voor sommige mensen van de (shespot)aardkloot, liet niets van mij horen, was totaal incommunicado en onbereikbaar ondanks de diepe vriendschap die er was.
Het was onbeschoft en klootzakkerig van me. Waarom deed ik dat?
Ik had een identiteitscrisis: ik was/ben stiekem op shespot en had/heb stiekeme vriendschappen. Het kon/kan niet anders. Dat vrat/vreet aan me. Daarnaast speelden er andere dingen in mijn leven maar alles kwam even samen en hard binnen. Een introvert iemand als ik pak dat binnen. De muren rond mij slecht ik dan niet, maar ik metsel er nog een blokje voor en zet een extra grendel op de versterkte deur (ramen zijn er gelukkig niet). Ik weet dat het verkeerd is, dat ik de boel net moet opengooien MAAR HET GEBEURDE NIET.
Op een dag, na enkele weken, was ik er zomaar weer. Onze vriendschap is nog altijd een fijne, diepe vriendschap die ik koester.

Natuurlijk heb ik mij verontschuldigd, natuurlijk moest ik met de billen bloot.

Of je hier wat aan hebt? Ik weet het niet. Ik wil je alleen maar meegeven dat het niet noodzakelijk het allerergste hoeft te zijn.

Good luck, Volverlangen.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » vr 20 maart 2015, 11:15

Bedankt voor jullie begrip !
"Gedumpt" worden is niet fijn, maar niet weten of de andere ok is, dat vreet aan mij !
Ik weet het spijt komt altijd telaat, hadden we maar gsmnrs uitgewisseld voor in geval van. Het ergste is, ik ben niet vrij dus alles gebeurd stiekem..…

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » za 21 maart 2015, 18:37

Hier een super gelukkig iemand !
Heb terug contact met hem, hij is ok !

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor zucht62 » za 21 maart 2015, 19:21

Wat fijn voor je !
Deel je ongerustheid met hem en mocht hij dat willen, wissel tl.nrs
uit om dit soort situaties te voorkomen.
Only dead fish go with the flow.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » zo 22 maart 2015, 10:51

Denk ook dat het geen slecht idee is, al was het maar om dit niet meer te moeten meemaken. Komt dat niet te pusherig over ?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor Anwen » zo 22 maart 2015, 11:18

Uhm nou, als jij al denkt dat een telefoonnummer van iemand die je meermaals per dag spreekt en verder niets weet al pusherig is, dan zou ik toch bij mezelf checken hoeveel ruimte je durft in te nemen bij hem?

En nee, dat is niet pusherig. Een keer een goed gesprek hebben over de aard van het contact kan ook altijd eerst.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

EstherC
Berichten: 5130
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor EstherC » zo 22 maart 2015, 11:29

Als je kijkt naar hoeveel zorgen je je die dagen hebt gemaakt om hem, en hoe verdrietig je dat maakte, denk ik dat het een teken is van goed voor jezelf zorgen om hem om meer info te vragen. Leg hem uit waarom het zo belangrijk voor je is. En als hij het dan niet wil dan moet je voor jezelf kijken wat voor conclusie je daaruit trekt.
Dream it. Wish it. Do it!

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » zo 22 maart 2015, 14:25

Jullie hebben gelijk. Alshet blijkt dat hij het niet ziet zitten om zijn gegevens met mij te delen is hij het misschien niet waard dat ik zoveel om hem geef !

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor Noortje » zo 22 maart 2015, 15:32

Is dat niet wat kort door de bocht? Als er bij beiden ook andere belangen spelen kan het ook zo zijn dat het gewoon nog even te vroeg is.

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » zo 22 maart 2015, 17:54

Hij is vrij noortje, ik zit in een relatie !

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor tes » ma 23 maart 2015, 0:09

Fijn dat je wat weet!
live your life to the fullest!

volverlangen
Berichten: 59
Lid geworden op: vr 06 maart 2015, 12:21
Locatie: Belgie

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor volverlangen » di 24 maart 2015, 8:40

Dat is niet zo'n mooie reactie tess, het is niet omdat je in een relatie zit dat die perfect is !

Inquisitively
Berichten: 1278
Lid geworden op: vr 28 maart 2008, 17:10
Locatie: Midden des lands

Re: gewoon met mijn gevoelens gespeeld ?

Berichtdoor Inquisitively » di 24 maart 2015, 9:15

Hij is vrij
Weet je dat zeker?
Fijn dat je wat weet!
Dat is niet zo'n mooie reactie tess, het is niet omdat je in een relatie zit dat die perfect is !
Er staat 'Fijn dat je wat weet' refererend aan het heugelijke feit dat je "terug van hem gehoord hebt" niet 'Fijn dat je dat weet' als reactie op het gegeven dat jij in een relatie zit.


Inqui, voorstander van goed lezen
I'm your hell, I'm your dream
I'm nothing in between...


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten