vraag aan prostituee.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

gekko
Berichten: 95
Lid geworden op: di 01 oktober 2013, 18:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor gekko » do 05 maart 2015, 9:47

[quote="LoveArtist"][quote="gekko"]
"zal nooit leiden tot iets bevredigend langer dan de tijd die je betaald heb, "
Ik ga ongeveer eens in de 2 maanden. Daarvoor spaar ik door ouwe fietsen van de straat te halen en op te knappen en te verkopen. Geld gaat in een vaasje, soms kijk ik erin en hé ik ga weer eens. Die fietsen zijn echt in wrakke staat, vastgeroest, afijn, tijdens dat gedoe troost ik me met mooie gedachten. dus weken van tevoren verheug ik me er al op, en ik denk er nog weken aan terug.Gaat dus wel iets verder dan dat halve uurtje. Trouwens, ik zit van 11 tot 7 in die club, dat is relaxen, lekker eten, de sauna in, bubbelbad, zwembad, koffie aan de bar waar veel te kijken is, soms al een praatje, dan weer de eetzaal in(alles is gratis behalve sterke drank) daar zitten de dames ook en vindt oogcontact plaats wat een leuk praatje kan opleveren, dan weer naar de bar of het terras op, prachtige omgeving, de sauna weer in( de dames komen niet binnen maar wel even kijken), wel liggen ze op de relax-stoelen of in het buitenbad, je hebt de hele dag leuk contact en kan iedereen aanspreken, ik voel me opeens vrij, wordt gestimuleerd om al die barrieres te doorbreken, wat doorwerkt in t dagelijks leven, ik praat met de dames ook over de sfeer, over andere dames (die daar zit maar in haar hoekje, prachtige meid maar uitstraling van een koelkast, dan zegt zij: die zal weinig vangen vandaag, krijg info over de nationaliteiten, waar de crisis het hardste toeslaat, dus soms zijn er veel poolsen, dan weer hongaarsen, maandag voor 80% roemeensen, je hoort ze praten met elkaar, mooie taal om te horen al versta ik niks, Bulgaars ook, praatje, dat ik al 3 jaar daar op vakantie ga, dat horen ze nooit want je komt er zelden buitenlanders tegen,dus voor je d kamer in gaat heb je al veel beleefd, je ziet het spel van de vrouwen om een man te veroveren, t is net een hele dag film, fascinerend, je praat eens met een man (meestal niet veel soeps). Wel 5 keer de eetzaal ingedoken, sauna, zwemmen, een hele dag plezier in een gezellige entourage.Er komt een vrouw naar me zitten. Niet voor mij, het is gewoon haar vaste stek. Komt een andere voor haar zitten op een kruk, de eerste gaat heel zacht de rug van de tweede strelen, er komt nog een derde, ze praten en de hele tijd gaat het strelen door, gewoon tedere vriendschap, en ik vind het fijn dat ze zich in mijn nabijheid vrij voelen. Dan volgt een praatje, maar dat zou teveel ruimte kosten hier.Afijn, voor 3 uur neem ik geen besluit(dat ze ik ook na een minutt of 7-10), want na het bed is mn geld op, en dan komen ze toch weer flirten, dat kap ik af want dan verspillen ze hun tijd, maar ik zie wel dat mannen daar misbruik van maken.Daar praat ik dan over met die vrouwen. maar dan kan je dus beter naar huis gaan, voelt niet goed.Na het avondeten, 6 uur stap ik weer in de auto en rij fluitend terug(ik heb begrepen dat de sfeer dan anders wordt, drukker, meer drank, groepen Turken). Een strijkje over mn haar, dat voel ik nog steeds, gewoon lief.En dat de rest van d e wereld dat allemaal als onecht ziet, ach ik leef al mn hele leven buiten de orde die men probeert aan te brengen in eigen en andermans hoofd. En nu beleef ik het weer, dat is het leuke van schrijven, en ik had al geen illusies over de reakties, maar je weet maar nooit. Dank voor de aandacht, en sorry voor de ergernis die ik heb opgewekt.Dit blijkt niet voor mij de plek, shit happens.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Lolly1968 » do 05 maart 2015, 10:19

Maar wel mooi en eerlijk dat je jouw gevoelens en zienswijze hier deelt. Denk dat niet iedereen je helemaal snapt,maar wel beter begrijpt. Ga je goed!
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2180
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor tes » do 05 maart 2015, 21:10

Wat mooi om dit zo te delen gekko. Op deze manier snap ik jouw vraagstelling ook en kan ik me daar meer in inleven en over ma denken! Ik hoop dat je dit wel leest en misschien kan begrijpen dat een tekst als deze mij uitdaagd daar verder op in te gaan omdat je een beetje van jou boot legt. Mooi! En ook namens mij, ik wens je alle goeds toe!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Jippie » vr 06 maart 2015, 21:43

Kennelijk heb jij niets te vragen, je weet alles al.Dat moet wel, als je zelf in het wereldje zit of gezeten hebt. Of insinueer ik nu iets? Je reaktie vraagt daarom.
Dat iemand niets te vragen heeft betekent niet dat ze alles al weten... The absence of evidence is not evidence of absence :wink:
Nee, het is provocerend bedoeld. een beetje Ischa Meier-stijl, weet niet of ik daar ooit vanaf kom, sorry dat t als afschieten gevoeld wordt.
Sjongsjonge.... Ik mag een vraag stellen aan een vrouw van lichte zeden en geef daar het antwoord op wat ik zal krijgen.
Aan het antwoord kun je de vraag herleiden…dat is alles.

Insinuaties, provocerend, afschieten… maak een spreekwoord met de woorden beer en boom.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 14:40

Als ik het goed begrijp is gekko gewoon verliefd geworden op een hoertje.
Dat is zo`n beetje het domste wat je kan doen. Goeie hoertjes zijn goeie actrices. Met de bedoeling dat je terug blijft komen en al je geld aan hun spendeert.

Ik heb mannen in mijn omgeving kapitalen zien brengen naar clubs.
Gewoonweg omdat ze dachten dat ze bijzonder waren voor bepaalde vrouwen in die clubs.
Nou...als je bijzonder bent dan spreken ze wel af met je buiten die club en hoef je ook geen geld betalen.

Bottomline is, behandel hoeren zoals hoeren. Je betaald voor sex en voor de rest niks. Word er niet verliefd op en denk niet dat je ze uit de scene kan halen want de gemiddelde man kan haar luxe levenstijl niet betalen.
En laten we eerlijk zijn, de meeste hoertjes zijn hoertjes omdat ze te lui zijn om te werken. Of omdat het kantoorbaantje van 1500euro per maand te weinig is voor hun.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Snoozie » do 19 maart 2015, 15:16

En laten we eerlijk zijn, de meeste hoertjes zijn hoertjes omdat ze te lui zijn om te werken. Of omdat het kantoorbaantje van 1500euro per maand te weinig is voor hun.
:shock: :?: :D6

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 15:22

Effe serieus snoozie. Dacht je dat ze daar zaten vrijwilligers werk te doen?
Denk je dat er geen andere opties zijn om geld te verdienen?
Ze willen gewoon snel en veel geld verdienen.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Anwen » do 19 maart 2015, 15:26

En laten we eerlijk zijn, de meeste hoertjes zijn hoertjes omdat ze te lui zijn om te werken. Of omdat het kantoorbaantje van 1500euro per maand te weinig is voor hun.
Ik ben echt zó benieuwd naar het onderzoek naar de belevingswereld van sekswerkers waar je aan refereert! Enlighten me!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Neena
moderator
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 24 februari 2002, 2:01

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Neena » do 19 maart 2015, 16:40

@Couple: je persoonlijke mening als feit presenteren wordt hier niet op prijs gesteld.

Ik wil je vragen hier bij je volgende posts rekening mee te houden.

Dank!

Neena
Groet, Neena
Moderator Shespotforum

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Noortje » do 19 maart 2015, 16:49

Het lijkt mij de zwaarste baan ter wereld... .

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Spelfje » do 19 maart 2015, 16:56

Mij ook! Ik moet er niet aan denken! Ik word al moe als ik er aan denk... :D12
Ik ben er denk ik te lui voor :mrgreen:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 17:50

Ik weet het, ik zei het een beetje bot dat ze te lui om te werken zijn.
Maar als de verdienste niet zo goed waren bleven er niet veel over hoor!
Onderschat het niet, die komen gewoon thuis met 5000-15000 per maand.

Het zwaarste beroep? Alles went!
Dacht je dat een dierenarts stond te lachen toen ie voor het eerst een puppie liet inslapen?
Doe het maar honderd keer. Dan draai je je hand daar niet meer voor om.
Zelfde geldt voor een soldaat. Eerste keer dat ie iemand dood schiet huilt ie misschien wel savonds in bed. Maar na 25 keer iemand dood schieten voel je niks(of veel minder).
Nogmaals, alles went. En anders ben je gewoon niet geschikt voor dat bepaalde beroep.
En ja, er zullen zeker velen geweest zijn die dachten dat ze het beroep aan konden maar uiteindelijk toch niet konden wennen aan het idee en gestopt zijn.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Spelfje » do 19 maart 2015, 18:11

Ook hier weer ben je wel erg stellig in je uitspraken zeg! :shock:
Ik ben al 100 jaar (nouja, 25 ofzo maar het lijken er wel 100) verpleegkundige en maak vaak hele erge dingen mee. Maar wennen doet het nooit als je van dichtbij meemaakt dat een jonge moeder overlijdt aan een hersenbloeding. Volgens jou ben ik niet geschikt voor mijn vak? Dankjedekoekoek.... :roll:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Snoozie » do 19 maart 2015, 18:29

Ook hier weer ben je wel erg stellig in je uitspraken zeg! :shock:
En dan is net gevraagd door een mod om dat niet meer te doen :roll:
Trouwens helemaal niet eens met die aannames allemaal.

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: vraag aan prostituee.

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 18:32

Ook hier weer ben je wel erg stellig in je uitspraken zeg! :shock:
Ik ben al 100 jaar (nouja, 25 ofzo maar het lijken er wel 100) verpleegkundige en maak vaak hele erge dingen mee. Maar wennen doet het nooit als je van dichtbij meemaakt dat een jonge moeder overlijdt aan een hersenbloeding. Volgens jou ben ik niet geschikt voor mijn vak? Dankjedekoekoek.... :roll:
Als jij daar nachten van wakker ligt en er aan onderdoor gaat ben je niet geschikt voor dat beroep nee.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 14 gasten