Speeltjes voor mannen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Speeltjes voor mannen

Berichtdoor brother » di 17 februari 2015, 18:13

De bedenkers van speeltjes voor mannen zijn toch maar fantasieloze mensen naar mijn mening.
Wat me echt het meest teleur stelde was de Monkeyspanker, echt waardeloos dat ding, niet alleen was dat gaatje middenin veel te klein, ook de lube die erop moest droogde zeer snel. Stel je voor dat je in de ene hand de monkeyspanker vast hebt en in de andere constant de tube met glijbrei. Echt oplichterij in mijn ogen.
Dan heb je de Tenga, ik bestelde een poos geleden zo eentje...nog zoiets waar enorm veel lube in moet maar ik kreeg 'm niet naar binnen, gewoon te smal. De vuilnis in dus. Lola's Pussy (ero-market.be) het lijkt een beetje op een vagina, maar de kleur nou mensen ook niet hét van het, het heeft een vibrator maar die moet je niet te hard zetten zoniet krijg je zo'n beetje een effect van gevoelloosheid. Heeft nog het minste aan lube nodig maar als je het op en neer gaan maakt het een onaangenaam zuiggeluid of het geluid als van een ballon die leeg loopt. Mijn conclusie er gaat uiteraard niets boven het echte, in geval van nood gewoon lube in de hand dat is nog het goedkoopst. Maar het perfecte speeltuig moet duidelijk nog uitgevonden worden.
Wat is jullie ervaring ?
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Speeltjes voor mannen

Berichtdoor Anwen » di 17 februari 2015, 21:23

Ben geen man, maar climaximaal (sekstoys testen) heeft ook een speciale afdeling voor geteste mannenspeeltjes: http://climaximaal.nl/category/sekspeel ... or-mannen/. Daar vind je veel reviews voor mocht je iets anders willen proberen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Speeltjes voor mannen

Berichtdoor brother » vr 20 februari 2015, 21:53

Hola goed Anwen, thanks.
Goede site, veel uitleg over enorm veel soms prijzige dingen.
Leerrijk ook.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Speeltjes voor mannen

Berichtdoor Anwen » za 21 februari 2015, 0:28

Ja, ik kijk altijd op die site of een seksspeeltje dat ik overweeg te kopen al door haar getest is.
Overigens denk ik dat het voor mannenspeeltjes niet zo heel anders is, je kan beter wat langer sparen voor een wat duurder speeltje van hogere kwaliteit. Die zijn er ook voor mannen. Als je goed zoekt op climaximaal dan vind je goede reviews van zowel masturbatoren (zoals de Tenga Flip Hole, Pulse van Hot Octopuss, Fleshlight) als enkele prostaatmassagers (daarvan schijnt Aneros een goed merk te zijn) voor heel redelijke prijzen.

Tenga Flip Hole.... wie bedenkt die namen trouwens :shock:

Er staat trouwens ook een goede guide voor cockrings op!
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Rocco
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 10 april 2015, 17:11

Re: Speeltjes voor mannen

Berichtdoor Rocco » vr 10 april 2015, 17:32

Er zijn voor vrouwen inderdaad heel veel speeltjes maar bijna alles is natuurlijk ook voor mannen te gebruiken. Het is maar net wat je wilt?
Ik heb zelf wel eens een aantal keren een Fleshlight gebruikt en ik ken ook een paar vrienden die dat samen met hun vriendin hebben gebruikt en die zijn allemaal behoorlijk enthousiast over dat ding.

het is echt wel een lekker gevoel!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten