De Stewardess

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

TrouweTukker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 februari 2015, 17:06

De Stewardess

Berichtdoor TrouweTukker » wo 11 februari 2015, 17:12

Vrijdagochtend vroeg ben ik in Dubai opgestegen met vlucht KL0430, waarmee we in een uur of zes naar Amsterdam vlogen. Afgelopen week heb ik als process engineer bijna zeventig uur gewerkt aan een chemisch proces dat vanuit de hoofdvestiging van mijn bedrijf in Amsterdam wordt aangestuurd. Gelukkig kon ik na deze zware werkweek uitrusten in een fijne Business Class-stoel die mij door mijn werkgever beschikbaar was gesteld. Zoals iedere man waarschijnlijk doet, heb ik ook de cabin crew aan het begin van de vlucht even snel gecheckt. Een donkerharige dame, gekleed in het zo kenmerkende keurige mantelpakje, onderscheidde zich van de rest door een zichtbaar geweldig figuur, mooi gezicht en zeer aantrekkelijke uitstraling. Haar mooie donkerbruine haar had ze in een staart. Ik heb altijd al een zwak gehad voor dames met een paardenstaart. Tijdens de vlucht mocht ze mij gelukkig bedienen, hetgeen ze professioneel en met een zeer innemende glimlach deed. Ik vind het altijd lastig inschatten of zo'n stewardess tijdens haar werk tegen iedereen even vaak en innemend glimlacht, of dat zij voorkeur heeft voor bepaalde passagiers. Ik merkte wel dat ze relatief vaak bij mij langskwam, maar hechtte hier niet bijzonder veel waarde aan. Ik schatte dat ze rond de dertig moest zijn. Toen de piloten bijna de landing gingen inzetten, kwam zij nog een keer langs met een bakje met pepermuntjes. “Pepermuntje, meneer?” vroeg ze liefelijk. “Graag, mevrouw,” antwoordde ik beleefd. Ze glimlachte haar prachtig witte tanden bleek; wát een fantastische verschijning was deze dame. In plaats van het pepermuntje te deponeren op de wegklaptafel, stopte ze het zoetje in mijn hand, begeleid door een klein papiertje. Ze heupwiegde weg voordat ik, impulsief als ik soms kon zijn, haar tegen de bedoeling in kon vragen wat dit was. Ik vouwde het open en las: 'KLM Crown-Lounge, 13:30'. Ik glimlachte inwendig bij het lezen van dit papiertje. Natuurlijk had ik zin in een lekkere seksbeurt met deze fantastische meid en bij deze gedachten groeide mijn pik al flink in mijn pantalon. Omdat de stewardessen nog rondliepen om de laatste voorbereidingen voor de landing te treffen, probeerde ik de forse bobbel in mijn pantalon met het schaamrood op de kaken te verbergen. Daarmee was ik nét te laat, gezien de steelse blik en de knipoog die de bloedmooie stewardess mij gaf terwijl ze langsliep.

De landing verliep vlekkeloos en na tien minuten taxiën stond de Boeing 747 stil en zou de slurf worden aangekoppeld. Licht grinnikend om mijn eigen woordgrap, mijn slurf zou immers ook weldra worden aangekoppeld, voegde ik mij in de rij wachtende reizigers. Bij de uitgang aangekomen zag ik dat de ogen van de prachtige stewardess mij zochten in de rij. Ze liet een blik van goedkeuring over mijn lichaam gaan en beet zachtjes op haar lip. Natuurlijk was ik nog steeds bloedgeil van de gedachten over de seks die we ongetwijfeld zouden gaan hebben en haar blik en uitingen van geilheid deden de bobbel in mijn pantalon alleen maar meer groeien. Met mijn aktetas die ik als handbagage mee had genomen probeerde ik dit wederom zo goed en kwaad als het ging te verbergen. Aan de ene kant was ik blij toen ik uit haar gezichtsveld was verdwenen - ik kon zo langzamerhand mijn aktetas weer fatsoenlijk naast mijn lichaam houden -, maar aan de andere kant verlangde ik steeds meer naar haar. Ik was geïntrigeerd door haar lichaam en de adrenaline gierde door mijn lijf. God, wat wou ik deze vrouw graag.

Het was inmiddels 13:28, met mijn koffer naast mij vertoefde ik enigszins onrustig en ongemakkelijk in de luxueuze loungeomgeving op Schiphol. Ik had een cappuccino gehaald, maar zat vanzelfsprekend met mijn gedachten totaal ergens anders en merkte dat mijn drankje inmiddels koud was geworden. Ze verscheen iets na half twee in de lounge. Ze keek wat om zich heen en haar blik bleef rusten op mij. Ze glimlachte en liep op haar hakken naar mijn chaise longue. “Ik wist wel dat je zou komen,” was haar eerste zin. Ze keek me speels aan en gooide haar haren over haar schouder terwijl ze knus naast me schoof op de brede stoel. “Daniëlle,” stelde ze zich voor. “David,” antwoordde ik. “Ik ken hier goed de weg, volg je me?” vroeg Daniëlle. Ik knikte gedwee en volgde haar bewegingen nauwlettend. Ze stond op, trok haar rok recht en heupwiegde voor me uit. Haar heupen waren precies goed. Zeker niet smal, maar ook niet breed. Haar lichaam leek perfect in verhouding. Lang kon ik van dit uitzicht niet genieten, al gauw kwam ze naast me lopen. Ik keek recht in haar kastanjebruine ogen en kon nog net verhinderen dat ik tegen een groepje Chinezen aanliep die druk aan het discussiëren waren aan de balie van een luchtvaartmaatschappij. Wat was ze mooi en wat was het een geweldig gevoel om te weten dat ze me wou. Daniëlle pakte mijn hand vast, glimlachte lief en trok me voorzichtig naar haar toe. “Ik wou je al vanaf het moment dat je het vliegtuig binnenkwam, mijn slipje is helemaal doorweekt van het vocht,” fluisterde ze in mijn oor. Ik lichtte mijn hoofd op en keek haar met een uitdagende blik aan. Deze beantwoordde Daniëlle met een zo mogelijk nog uitdagender blik en een stoute glinstering in haar ogen. We sloegen rechtsaf en ze leidde me door een aantal deuren die alleen met haar medewerkerspas te openen waren. Plots stonden we in een soort klein appartement. We kwamen direct binnen in de woonkamer die grensde aan een kleine keuken. Vanuit mijn ooghoek kon ik nog net de magnetron en de afwasmachine zien staan in de keuken die nauwelijks groot genoeg leek voor twee personen, voordat Daniëlle de deur vluchtig op slot draaide en mij aan mijn stropdas richting de sofa leidde. Ik voelde mijn ademhaling zwaarder worden en genoot van de ritmische beweging van Daniëlle’s heupen terwijl ze me achteruitlopend nog steeds uiterst begeerlijk bekeek. Het was duidelijk dat dit een geweldige sekspartij ging worden.

Ze leidde me op de bank en we begonnen hevig te zoenen. Ze rook naar een lichtzoete eau de toilette die ik in het vliegtuig ook al zo af en toe had geroken. Ze rukte mijn stropdas af en knoopte in een handige beweging mijn overhemd grotendeels open. Ze zuchtte diep en begon mijn bovenlijf hardhandig te betastten. Ik twijfelde geen moment, knoopte het bovenste deel van haar mantelpakje los en het hemd dat ze daaronder had rukte ik in één beweging los. De knopen schoten alle kanten op maar het scheen haar noch mij ook maar enigszins te interesseren. Ze had een wit kanten bh aan, waarin haar forse borsten goed te zien waren. Terwijl ik me al zoenend uit mijn overhemd wurmde knoopte ze mijn broek los en trok ze mijn onderbroek naar beneden. Direct vloog ze op mijn ontzettend harde pik af en nam ze hem met zichtbaar genot direct vol in haar mond. Ik gooide mijn hoofd in mijn nek en ontspande volledig, God wat was dit lekker. Met haar tong streelde ze mijn eikel en wisselde dit af met lange diepe bewegingen waarbij mijn pik volledig in haar mond verdween. Ik kreunde en steunde van genot. “Hmm, wat een lekkere harde pik heb je,” bracht Daniëlle moeizaam uit met mijn geslachtsdeel half in haar mond. Daniëlle voerde het tempo op en terwijl ze zoog draaide ze met haar tong rondjes om mijn pik. Ze zat heerlijk aan mijn ballen en ik voelde dat het niet lang meer zou duren. Mijn pik werd steeds harder en ik voelde dat ik zou gaan komen. Bijna bij het moment aangekomen drukte ik haar hoofd en prachtige haar dat zich als een soort sluier om haar hoofd en mijn pik bevond, zo ver mogelijk over mijn lul. Ik voelde dat mijn pik helemaal achter in haar mond zat, maar Daniëlle gaf geen kik. “Ooohhh, ik kom zo lekker,” kon ik nog uitbrengen voordat ik mijn lading volledig in haar keel loste. Daniëlle slikte mijn warme zaad gewillig en kwam met een gezicht van pure verrukking langzaam overeind.

Nog enigszins bedeesd van de heerlijke ejaculatie richtte ik me op en zag Daniëlle haar pumps uitschoppen. Ik twijfelde geen moment en trok haar rokje van haar benen terwijl ik haar een innige tongzoen gaf. Ze was zo geil als boter en drukte haar lenige lichaam heerlijk tegen me aan. “Ik wil dat je mijn kutje likt, David,” stelde ze met een stem hees van geilheid. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik legde haar op haar rug op de bank. Vlot trok ik haar panty uit en kon ik haar wit satijnen string echt goed zien. Na een paar vluchtige kusjes op haar gladde string trok ik deze voorzichtig omlaag, terwijl ik mij te goed deed aan het gebied rondom haar schaamstreek. Daniëlle sidderde op de bank en bracht zo nu en dan een licht kreuntje uit. Ze was helemaal kaal en dat wond me ontzettend op. Nadat ik enige rondjes rond haar schaamstreek had gemaakt met mijn lippen en tong daalde ik af naar haar schaamlippen. Ik kon zien dat ze al ongelooflijk geil was want het vocht droop uit haar lekkere kut. Ik begon haar schaamlippen te likken. Ze kreunde en sidderde als een slang met haar ranke bovenlichaam. Met mijn handen ontdeed ik haar van haar bh, die we beiden door onze opwinding vergeten waren eerder uit te doen. Langzaam baande ik me een weg door de natte schaamlippen naar haar clitoris. Met het puntje van mijn tong begon ik haar klit eerst zachtjes en vervolgens steeds forser te likken. Daniëlle kreunde het uit en ik wist dat ze dicht bij haar hoogtepunt was. Met ferme tongbewegingen leidde ik Daniëlle, die hijgend en kronkelend naar haar orgasme toewerkte, naar het hoogtepunt. Ik voelde haar lichaam aanspannen en ze kwam intens kreunend klaar. Ze sloot haar ogen voor een kort moment om na te genieten, maar kwam al snel weer overeind en leek klaar voor het echte werk.

Ze pakte mijn pik vast, die alweer knalhard was geworden, en begon er rustig aan te trekken terwijl ze me innig zoende. “Dat was echt lekker schat, maar nu wil ik je pik lekker in mijn natte kut,” hijgde ze in mijn oor met een uitdagende blik in haar ogen. Ik besloot voorlangs te beginnen. Ik duwde haar terug op bed en ze slaakte een kreetje van plezier. Ik grijnsde en pakte haar slanke maar toch gespierde benen vast. Deze legde ik over mijn schouders terwijl ik met mijn harde pik bij haar naar binnen drong. Een diepe zucht ontglipte haar toen ik mijn harde pik direct al diep in haar natte gleuf duwde. Ik begon het tempo wat op te voeren en zag dat Daniëlle genoot van iedere harde stoot. “Nu wordt het tijd voor wat anders,” deelde ik Daniëlle mee en haalde mijn lul uit haar. Ze keek me nieuwsgierig aan en ik tilde haar op van de bank. Ik nam haar mee naar de badkamer, draaide haar met de rug naar mij toe en tilde één been van haar op de wastafel. Haar natte kut was op deze manier goed bereikbaar en ik maakte daar dankbaar gebruik van. Ik drukte mijn pik er weer diep in en begon flink te stoten. Haar geweldige kont kwam nu nog beter uit en het voelde heerlijk dat ik mijn pik onder die lekkere bilpartij mocht steken. Haar kont schudde geil op het ritme van mijn stoten en ik zag dat zij deze nog eens extra op- en neer bewoog zodat ik nog dieper zou komen. Ze kreunde het uit en genoot van het ritme dat ik nog eens flink opvoerde. “Oh wat lekker, wat lekker, ik kom zo hoor ..,” bracht ze met moeite uit. Dat was voor mij aanleiding om nog een versnelling hoger te schakelen en ik voelde dat haar kut zich nog strakker om mijn pik trok. Daniëlle’s ademhaling werd heviger en haar kreunen werden intenser. Ze slaakte een gil en kwam hijgend op het ritme van mijn snelle stoten klaar. Ik zat zelf ook redelijk dicht tegen mijn hoogtepunt aan, maar besloot mijn lading in haar andere gaatje te lossen.

Terwijl ze nahijgde een paar onverstaanbare woorden fluisterend uitsprak, nam ik haar nog slappe lichaam uit deze houding en drukte haar voorover over het toilet. Met mijn wijsvinger maakte ik haar gaatje vochtig en drukte voorzichtig mijn lid in haar achterste. Daniëlle spande enigszins aan, maar liet me mijn gang gaan. Een kleine zucht gaf mij teken van haar goedkeuring toen ik eenmaal met mijn gehele lengte bij haar binnen was. Wat lekker, om haar zo te kunnen nemen tussen die geweldige billen. De krappe opening waar ik in zat zorgde voor een zware druk op mijn lul, waardoor mijn geilheid tot een absoluut hoogtepunt steeg. Ik pakte Daniëlle’s billen stevig beet en voelde dat ik in mijn opwinding lichte krasjes op haar lichtgebruinde kont maakte. Het scheen haar niet te deren afgaande op de kreunen van genot die ze alweer slaakte. Voor een laatste keer voerde ik het tempo op en voelde mijn pik harder worden in haar kont. Daniëlle voelde dit blijkbaar ook en dit leidde tot een kamervullend gekreun. Ik voelde dat mijn pik op knappen stond en drukte haar billen zo ver mogelijk tegen mijn lichaam aan. Ik zat ongelooflijk diep in haar en schoot mijn lading volledig af. Ik spoot wel vier, vijf keer mijn zaad diep in deze fantastische vrouw. Daniëlle voelde het warme zaad ongetwijfeld en kwam voor een derde keer puffend klaar. We bleven nog even napuffend staan voordat ik mijn lul uit haar haalde. “Dank je wel, lekker ding, voor de geweldige seks,” zei ik tegen mijn bruinharige stewardess. “Jij bedankt, het was inderdaad top,” stelde Daniëlle. We kleedden ons aan en waren net op tijd enigszins gefatsoeneerd voordat er op de deur werd geklopt. Daniëlle deed vlug open en een piloot stapte de ruimte binnen. “Ah, daar ben je, ik zocht je al. We moeten ..,” de piloot onderbrak zijn zin toen hij mij zag staan naast de bank. “Oh sorry, ik wist niet dat je gezelschap had,” sprak de piloot enigszins beschaamd. “Oh, let maar niet op hem hoor,” zei Daniëlle met een stalen gezicht. “Deze passagier was een beetje misselijk geworden en ik heb hem hier een glas water aangeboden,” loog ze en knipoogde naar mij toen ze achteruit keek. “Eh ja, ik g-ga maar weer,” stamelde ik, overvallen door het onverwachte bezoek. “Mevrouw de stewardess, bedankt voor uw goede zorgen en werk-ze,” nam ik met een brede glimlach formeel afscheid van de KLM-schoonheid. “Graag gedaan meneer, u een fijne dag gewenst,” was de repliek van Daniëlle. In de deuropening keek ik nog een keer om en zag dat ze inmiddels haar spullen aan het pakken was. Ik baande me een weg richting de taxi’s die me naar het hoofdkantoor zouden brengen. Één ding wist ik zeker vanaf die dag, de volgende keer vlieg ik weer onze Koninklijke Luchtvaartmaatschappij :)

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: De Stewardess

Berichtdoor droomvlinder » do 12 februari 2015, 13:01

Voor mij is het een goedgeschreven verhaal Trouwe Tukker, spannend vooral in het begin, naar het einde toe wordt het voor mij te expliciet om opwindend te blijven. Maar dit is natuurlijk een kwestie van smaak.
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

TrouweTukker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 februari 2015, 17:06

Re: De Stewardess

Berichtdoor TrouweTukker » do 12 februari 2015, 23:14

Bedankt :)! Ik denk dat het inderdaad wel expliciet geschreven is, zeker de vrijscènes heb ik redelijk gedetailleerd beschreven. Ik ben nogal visueel ingesteld en heb het zoals ik het verhaal me inbeeldde ook letterlijk opgeschreven. Mijn ervaring is dat vrouwen dit over het algemeen minder zijn, die zijn toch wat meer van de opbouwende seksuele spanning en wellicht wat minder van de expliciete voorstelling. Het lijkt me daarom ook lastig om vanuit een vrouwelijk oogpunt een dergelijk verhaal te schrijven, ik denk dat ik me dan constant afvraag of het wel boeiend genoeg is :P

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: De Stewardess

Berichtdoor brother » vr 13 februari 2015, 17:49

En toen was je wakker ?

Goed geschreven hoor.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten