Seks in ruil voor presentjes?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

nieuwsgierige dame
Berichten: 7
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 14:28

Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor nieuwsgierige dame » di 27 januari 2015, 14:54

Onder het mom van "modern daten" zijn steeds meer mensen open voor verschillende vormen van daten, we hebben allemaal denk wel de commotie rondom Tinder meegemaakt? Dat bewijst alleen al dat wij vrouwen steeds vrijer worden in het uiten van onze wensen. Het is steeds minder taboe om gewoon toe te geven dat je een one-night stand wilt of alleen op seks uit bent. Maar er zijn nog steeds onderwerpen die onder het mom van "normen en waarden" raar worden gevonden. Maar is het wel zo raar als we denken? Ik las onlangs een artikel op PowNed over seks in ruil voor presentjes. Dit wordt gezien als prostitutie in de "grijze zone". Er is een onderzoek in Denemarken geweest en nu blijkt dat 23% van de Denen in de leeftijd van 15-20 het prima vindt om zich aan orale seks over te geven voor presentjes. Er is zelfs een site waar mensen die op zoek zijn naar een wederzijds voordelige relatie elkaar kunnen vinden. Mogelijk voor mannen en voor vrouwen.

http://www.powned.tv/nieuws/raar/2015/0 ... s_oke.html

Nu leven wij allemaal online, en daten is niet meer zoals vroeger, maar wat vinden andere lezers hier nu van? Het concept van een realistiche datingsite? Niet iedereen is even knap, of grappig, of leuk, maar is dat een reden dat lelijke verlegen mannen of vrouwen dan niemand mogen vinden? Dit concept maakt het mogelijk dat veel eenzame mensen toch iemand vinden.. Is dit oke? Of zijn we er nog niet klaar voor?Ik zit er aan te denken..

Groetjes een nieusgierige dame

Gebruikersavatar
zwartepiet
Berichten: 1710
Lid geworden op: ma 21 januari 2013, 15:26
Locatie: haarlem
Contacteer:

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor zwartepiet » wo 28 januari 2015, 12:15

Waar zit jij precies aan te denken? Aan het concept an sich of aan het zelf geven c.q. nemen van presentjes in ruil voor seks?

Wat heb je daar dan bij ingedachten? Ikzelf zie het niet zo voor me.
Don't ask the question if you can't handle the answer.......

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor brother » wo 28 januari 2015, 13:17

Terwijl ik dit artikel lees maak ik meteen de connectie met Rusland. Daar is het altijd al een beetje geweest zoals beschreven. Of je nu Rus of Russische bent of buitenlander, er is daar altijd al zo'n handeltje geweest. Of je nu iemand uit eten en daarna naar theater neemt, of je gaat shoppen met een persoon, meteen staat de deur open voor een avondje passie. Ook op kantoren zie je vlot gehuwde mensen koppeltjes voor één keer vormen, wat er daarvoor of daarmee gecompenseerd is daar heb je het raden naar.
Mijn idee is dat zolang alles veilig gebeurt, en er verder no strings attached zijn dit in de wereld van vandaag acceptabel is.
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor Spelfje » wo 28 januari 2015, 13:25

Een hele tijd geleden zag ik op tv een docu over een vrouw (van origine Russisch of Pools geloof ik) die zichzelf op internet aanbood voor sex. In ruil voor goederen. Ze vertelde vol trots dat ze haar hele huisraad bij elkaar had geneukt. Zelf haar hond had ze verkregen door een One-night-stand. Het meest moest ik nog lachen om een bijzettafeltje :lol:

Zij:" Ja hallo, wat heeft u in ruil voor sex?."
De man:" uuuuuh eens even kijken. Oh ik heb hier nog wel een lelijk, oud, eikenhouten bijzettafeltje staan. Doet u het daar ook voor?."

:mrgreen:

Wat ik daarvan vind?
Zolang de vrouw dit zelf leuk vindt, het niet gedwongen doet, vind ik er helemaal niets van :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

brother
Berichten: 78
Lid geworden op: ma 28 juli 2014, 19:42

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor brother » wo 28 januari 2015, 13:29

Zij:" Ja hallo, wat heeft u in ruil voor sex?."
De man:" uuuuuh eens even kijken. Oh ik heb hier nog wel een lelijk, oud, eikenhouten bijzettafeltje staan. Doet u het daar ook voor?."




Fantastisch, lag hier te rollen... :o
Vrouwen komen van Venus maar mannen zijn de originele aardbewoners !

nieuwsgierige dame
Berichten: 7
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 14:28

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor nieuwsgierige dame » wo 28 januari 2015, 14:12

:DD :DD :DD :DD
Hahaha die documentaire MOET ik zien

nieuwsgierige dame
Berichten: 7
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 14:28

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor nieuwsgierige dame » do 05 februari 2015, 10:38

Ik heb nu zelfs deze gevonden, zou er wat van waar zijn?

http://blog.sugardaters.nl/2015/02/femk ... ar-dating/" onclick="window.open(this.href);return false;

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor Janus » do 05 februari 2015, 12:07

Het is een beetje de vraag of je het dan doet uit wederzijdse liefde/verliefdheid, of dat de een het doet uit lust en de ander het toestaat wegens het presentje. Er is natuurlijk weinig verschil tussen een bos bloemen van een tientje en het tientje zelf, maar bij een romantisch bezoekje aan de deur met een briefje van tien wapperen lijkt me niet heel erotiserend. Tussen de ideale romantische liefde en de keiharde gedwongen prostitutie ligt een heel lange glijdende schaal lijkt me waarbij sex in ruil voor presentjes ergens in het grijze middengebied ligt.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor Lolly1968 » do 05 februari 2015, 13:39

Heeft denk i alleszins met je eigen normen en waarden te maken. Kan inderdaad smakelijk lachen om een 'Dame' die haar hele interieur bij elkaar neukt. Maar aan de andere kant is er toch wel een gevaar van afglijden. Zonder er een waarde of veroordeling aan te koppelen moest ik denken aan een vriendin,die financieel geholpen werd door een bevriende man uit onze kennissen kring en mij later vertelde dat ze na het netjes te hebben terugbetaald te hebben met hem naar bed was geweest als uiting van waardering laten we maar zeggen. Een soort rente in natura :D11 Sprak wel mijn verbazing uit aangezien ik wist dat zij hem op de aantrekkelijkheid ladder zeker niet hoog had staan. Waarop zei vertelde zich een soort van 'verplicht' te voelen. Een soort van 'voor wat hoort wat'. Toch ook een vorm van seks in ruil voor.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor droomvlinder » do 05 februari 2015, 15:02

Ik vraag me af of deze blog werkelijk een gratis site is . Jonge vrouwen proberen overhalen om zich in te schrijven is volgens mij niet onschuldig. (Ik heb het hier over de laatste zin van de blog Als ... dan is sugardating iets voor jou ).Het wordt erg mooi voorgesteld,maar ik vraag me af waar het verschil ligt met een callgirl die enkele vaste klanten heeft.
En stoppen als er een relatie komt, wordt soms moeilijk in de werkelijkheid als de jonge vrouw de luxe gewend geworden is .
Ben het helemaal eens met Lolly wat het afglijden betreft.
Zelf had ik ooit een vriend die heel veel vrouwen ontmoette op een datingsite en die me vertelde dat er eentje hem gezegd had dat ze elke dag op restaurant ging met telkens een andere date en dat ze daardoor flink wat huishoudgeld uitspaarde.
Het heeft volgens mij allemaal weinig met spontane sex te maken,en het kan vast wel spannend zijn als het in ideale omstandigheden gebeurt , maar wat als de "sugardaddy" wat eisen begint te hebben die meer dan grensoverschrijdend zijn? Wordt het dan een griezeldaddy?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor Lolly1968 » vr 06 februari 2015, 17:07

Moest denken aan wat Spelfje zei,denk niet dat het dezelfde docu was maar een tijd geleden zagen wij ook een documentaire over een gebied in Rusland waar veel van de mensen weg trokken. Dus het bekende effect van weinig werk,voorzieningen e.d begon daar ook zijn intrede te doen. En dit werkte de corruptie nog meer in de hand. Waaronder voor ons een nieuw fenomeen,'Seksuele corruptie' ,een seksuele dienst voor een ambtelijk of welke dienst dan ook. Waaronder een man die voor een vergunning vrijwillig verplicht het bed diende te delen met de vrouwelijke ambtenaar. Niet om het goed te praten maar naar voren kwam toch wel dat mensen daar het veel normaler vinden als wij hier in het westen. Er werd gewoon niet zo 'moeilijk' over gedaan,'het is maar seks'. En, 'Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar',zijn zinnen in dit verband die wij toch niet kennen. En de vrouw die afgelegen woonde en een vrachtrijder 'bediende' welke veevoer e.d tot aan de deur bracht. Voor wat hoort wat. Een heel andere instelling,wel noodgedwongen natuurlijk. Maar misschien(waarschijnlijk?) komt het bij ons ook velen malen meer voor dan wij denken/weten,alleen is het minder aan de oppervlakte.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor droomvlinder » za 07 februari 2015, 15:46

Wat mij stoort is het Daddy gedoe , omdat het om(heel) jonge vrouwen gaat. Ik heb een hekel aan dit soort termen, het verdraaid dingen, het maakt ze "mooier" veiliger , woorden zijn hierin niet onschuldig.
En ook het vrij bestendige van dit soort band, je kan er niet zomaar uit als de man in kwestie je huur betaald heeft .
Voor wie er zonder vooroordeel over denkt , toch misschien even nagaan of je dit soort relatie leuk zou vinden voor je dochter of kleindochter ?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

nieuwsgierige dame
Berichten: 7
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 14:28

Re: Seks in ruil voor presentjes?

Berichtdoor nieuwsgierige dame » di 10 februari 2015, 11:04

Moest denken aan wat Spelfje zei,denk niet dat het dezelfde docu was maar een tijd geleden zagen wij ook een documentaire over een gebied in Rusland waar veel van de mensen weg trokken. Dus het bekende effect van weinig werk,voorzieningen e.d begon daar ook zijn intrede te doen. En dit werkte de corruptie nog meer in de hand. Waaronder voor ons een nieuw fenomeen,'Seksuele corruptie' ,een seksuele dienst voor een ambtelijk of welke dienst dan ook. Waaronder een man die voor een vergunning vrijwillig verplicht het bed diende te delen met de vrouwelijke ambtenaar. Niet om het goed te praten maar naar voren kwam toch wel dat mensen daar het veel normaler vinden als wij hier in het westen. Er werd gewoon niet zo 'moeilijk' over gedaan,'het is maar seks'. En, 'Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar',zijn zinnen in dit verband die wij toch niet kennen. En de vrouw die afgelegen woonde en een vrachtrijder 'bediende' welke veevoer e.d tot aan de deur bracht. Voor wat hoort wat. Een heel andere instelling,wel noodgedwongen natuurlijk. Maar misschien(waarschijnlijk?) komt het bij ons ook velen malen meer voor dan wij denken/weten,alleen is het minder aan de oppervlakte.
Volgens een recent artikel in het AD is de Nederlandse vrouw flink aan het veranderen, dit was een artikel over de invloed van 50 tinten grijs, en blijkbaar loopt het storm bij Cristine Leduc, misschien begint het bij ons ook steeds normaler te worden?Het is een a-typische relatie maar misschien over een paar jaar doodnormaal. En in een bepaalde manier is 50 tinten grijs ook een versie van sugardating waar Mr Grey de sugar daddy is. Ben het wel met droomvlinder eens, wat een dome naam. sugardaddy,sugarbabe en de term voor deze soort relatie sugardating. Heeft iets aparts inderdaad.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 13 gasten