De Gigolo en de werkster

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

De Gigolo en de werkster

Berichtdoor bestwomanlover » zo 18 januari 2015, 16:32

Hier een verhaal over een gigolo (nee ik ben dat niet) gewoon een verzonnen verhaal...

Aangepaste versie:

Naast mijn leven als gigolo (wat ik erbij doe naast mijn normale werk) heb ik gewoon een huis en een vriendin. En vanwege tijdgebrek komt er 1x per week een werkster. Niks bijzonders. Een oudere vrouw van in de 50 schat ik zo en bovendien niet mijn type dus zou niet bij mijn clientèle kunnen horen.

En zo werkte ik een dag thuis (ik werk normaal in de ICT). En zij maakte het huis schoon. Spic en span zoals elke keer. Tegen de tijd dat ze zou weggaan kwam ze de kamer binnen waar ik achter mijn laptop zat. En ze had alleen een open bloesje die de tepels net verbergen aan en een slipje en keek naar me. Ik was stomverbaasd. Geen dure Christine-le-duc of Hünkemöller lingerie maar gewone Zeeman of H&M kleren en toch heel sexy want het wond me op. Ik wist niks te zeggen en zij zei ook niets. Ik dacht "ziet er niet verkeerd uit, zeker voor een 50 plusser". Weliswaar een beetje buikje maar verder best wel strak. En ik moet eerlijk zeggen dat ik iets voelde opzwellen in mijn broek wat zij ook zag.

Ze ging op de bank zitten en wenkte mij. Ik zei, "maar dit kan toch helemaal niet, dit moeten we gescheiden houden ?". Waarop ze zei "jij bent toch een gigolo ? En met mijn man is het ook niks meer sons heb ik ook mijn behoeftes, al ben ik niet zo jong meer.".
Ik zei toen "Dan doe je dit toch bij hem en niet bij de man van een van je werk huizen ?". "Heb ik allang geprobeerd, levert niets op. "Hij kan zijn dinges niet omhoog krijgen daar heb jij zo te zien geen last van.", terwijl ze naar de zwelling in mijn broek keek. "weet je" zei ze, "vandaag en de komende 4 keren betaal je mij gewoon niet dan kunnen we nu lekker genieten". "OK" zei ik "maar ik ga je gewoon betalen, ik hoef hier niets voor te hebben".

Ik streelde haar bovenlijf en zag dat ze mooie borsten had die nog redelijk rechtop stonden. En ik kuste die ook en zoog aan haar tepels. Ze genoot. En ze trok haar bloesje uit, kroop tegen me aan en knuffelden elkaar stevig en ze ging weer zitten.
Ze vertelde dat ze 60 was. Ik zeg "Wat ?? En zo'n mooi lijf ?" Ik zei dat ik het meende en dat ik haar man niet begreep.
Laatst gewijzigd door bestwomanlover op zo 18 januari 2015, 21:53, 2 keer totaal gewijzigd.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor LittleMonkey » zo 18 januari 2015, 17:45

Ik zeg.... Ga eerst nog maar eens voorbeelden lezen van wat erotisch is.
Dit behoort er mi niet toe.
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor zucht62 » zo 18 januari 2015, 18:54

Het is wel erg recht toe, recht aan geschreven.
Dit werkt misschien prikkelend voor mannen,
maar mi niet voor vrouwen.
Eens met aapje.
Ik word er niet warm of koud van.
But...keep trying !!!
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor bestwomanlover » zo 18 januari 2015, 19:42

Goed zo dat je als vrouw commentaar geeft. Ik zal er eens naar kijken. Als man is het best moeilijk voor te stellen wat erotisch voor vrouwen is. Het is alleen al een uitdaging om iets op te stellen wat wel erotisch voor vrouwen is.
Wellicht had ik 'de daad' moeten weglaten dat is toch te expliciet.

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor LittleMonkey » zo 18 januari 2015, 20:11

Is niet te expliciet. Maar niet geil zoals jij het beschrijft.
Op je spelling letten en het woord tieten vermijden zou ook al helpen.
Je hebt zeker nooit teksten van mannelijke spotters hier gelezen waar de vrouwen lyrisch op reageren?
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor zucht62 » zo 18 januari 2015, 20:16

Daarom zeg ik ook keep trying.
Ik vind het zowiezo moedig dat je je eraan waagt.
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
bestwomanlover
Berichten: 203
Lid geworden op: zo 09 oktober 2011, 20:15

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor bestwomanlover » zo 18 januari 2015, 20:38

Is niet te expliciet. Maar niet geil zoals jij het beschrijft.
Op je spelling letten en het woord tieten vermijden zou ook al helpen.
Je hebt zeker nooit teksten van mannelijke spotters hier gelezen waar de vrouwen lyrisch op reageren?
Misschien bedoel je deze ? http://www.shespot.nl/praten/forum3/vie ... 10&t=12415" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze vind ik erg goed maar ook iets te expliciet.

EDIT: Ik heb het wat aangepast.

Mar
Berichten: 1392
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 23:22

Re: De Gigolo en de werkster

Berichtdoor Mar » ma 19 januari 2015, 20:42

Ik lees goede wil en veel fantasie. That 's it.
Samen lopen door omstandigheden


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten