Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor 1972bert » ma 22 december 2014, 12:40

Mijn vriendin vertelde me gisteren (in de sauna) dat ons AEX leven wel een wat grotere impuls kon gebruiken :shock: nou was ik amper bekomen van mijn scheer-beurt. Dus vroeg ik haar wat ze in gedachten had. Met een rode koontjes vertelde ze me dat ze het spannend leek als ik Een MCD ( male chastity device, is een soort kooitje rondom de penis dat met een ring achter zijn balzak wordt vastgezet. Het heel gaat met een hangslotje op slot). Zou dragen terwijl we Uit zouden gaan. Zijzelf zou dan een verrassing dragen. Ik was is shock. We zijn al lang samen en ja ons sexleven is een beetje ingeslapen. Ik heb gezegd dat ik er over na moest denken maar dat ik het met haar eens was dat er wel wat meer pit in mocht komen. Deze ochtend is mijn vriendin gaan werken en ben ik alleen thuis. Ligt er een pakje op haar kussen met daarin het kooitje ( schrikt) en een briefje: kom vanmiddag me ophalen van mijn werk en lever het sleuteltje bij me in. Draag je kadootje en fris geschoren want anders zul je heel lang zonder kutje moeten. Begrijp me niet verkeert ik ben gek op haar maar het gaat wel snel. Het lijkt me wel spannend. Zouden jullie dit doen? Mannen en vrouwen reageer.

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor zucht62 » ma 22 december 2014, 12:52

Voelt het voor jou goed? Doen !!
Zo niet ?? No way !

Met andere woorden; alleen jij kan dat voor jezelf beslissen.
Als je vindt dat zij hier te snel gaat, moet je haar dat zeggen.
Volgens mij zijn hierin nog wel voorafgaande stappen te maken voordat je je klokkenspel laat opsluiten in een kooitje.
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Snoozie » ma 22 december 2014, 13:01

Hoe opgewonden raak jij van zo'n kuisheidsattribuut?
Dat is de enige vraag die nu van belang is.
[Zelf word ik daar niet geil van, maar dat lijkt me geen referentiepunt]
Je lief wordt er geil van en jullie seksleven zou ingedut zijn, 1+1=2 -> als het jou opwindt, doen dan!

Vind je er niks aan dan meldt je dat aan je lief en dan dragen jullie dat spulletje samen terug naar de seksshop en kiezen jullie iets in de plaats dat jullie beiden opwindt. Simpel, toch?

Zilver
Berichten: 3
Lid geworden op: za 20 december 2014, 16:39
Locatie: Omgeving Apeldoorn

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Zilver » ma 22 december 2014, 14:15

Je kunt het proberen toch. Al is het voor een eerste ronde misschien wat heftig. Maar misschien is het wel geweldig, zo niet kun je de volgende samen iets anders uitproberen.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Anwen » ma 22 december 2014, 14:31

Ik denk dat zoiets een stuk leuker is als je er zelf ook helemaal achter staat en dat lees ik niet helemaal terug in je verhaal. Een MCD is best heftig en kan ook een flinke mentale uitwerking hebben. Want je hebt geen idee wat er gaat gebeuren als je het wel doet? Hoe lang moet jij opgesloten zitten? Hoe zit het met hygiëne en toiletgang, ook nog een puntje. Het is leuk en lief dat je vriendin jullie een boost wil geven, maar dit is iets waarvan ze niet heeft gecheckt of jullie het beide leuk vinden. Het komt wel heel erg ineens en je klinkt alsof het je nogal overvalt. Volgens mij slaat ze in haar enthousiasme een paar stapjes over.

Zoiets gaan doen en er eerst beiden voorpret over hebben kan ook heel leuk zijn.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor zucht62 » ma 22 december 2014, 14:37

Goed(e) punt(en) Anwen.
Ik heb hier duidelijk geen enkele ervaring in. :oops:
Only dead fish go with the flow.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Anwen » ma 22 december 2014, 14:44

Ik ook niet, maar ik ken wel koppels waarvan de man voor langere tot heel lange tijd opgesloten zit en dat is niet een stap die je niet even maakt. Het kan een flinke mentale uitwerking hebben, en dat is niet iets waar TO op is voorbereid. Het lijkt nu te worden gebruikt als 'even' het seksleven opspicen, maar als je beiden wilt experimenteren met kuisheid kun je ook eerst aan de gang gaan met orgasme controle of een orgasmeverbod.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
zucht62
Berichten: 1636
Lid geworden op: zo 22 december 2013, 13:28

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor zucht62 » ma 22 december 2014, 15:19

@Anwen
Dat bedoelde ik ook met voorafgaande stappen.
Zoveel heb ik hier dan weer wel gelezen.
Mss een tip voor TS.
Er is op dit forum echt wel wat over te vinden.
(Ook voor zijn vriendin)
Only dead fish go with the flow.

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor 1972bert » ma 22 december 2014, 17:40

Je kunt het proberen toch. Al is het voor een eerste ronde misschien wat heftig. Maar misschien is het wel geweldig, zo niet kun je de volgende samen iets anders uitproberen.
Ik ga het gewoon doen. Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat wanneer ik genoeg ervan heb ik een stopwoord gebruik. Als we thuis komen is het klaar.
Al met al is het erg kinky maar vertrouw ik haar volkomen. Ik sta op het punt om te vertrekken. Ben wel blij dat er geen haar meer is om tussen het geheel te komen ( :wink: @Anite80). Hij zit achter slot en grendel (waar ik best wel g..l van ben). Geen boxer onder mijn jeans. Alleen voelt het een beetje raar met het lopen. Ik ga het sleuteltje naar inleveren en laat het maar gebeuren.
she's in control tonight.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Snoozie » ma 22 december 2014, 17:49

Je kunt het proberen toch. Al is het voor een eerste ronde misschien wat heftig. Maar misschien is het wel geweldig, zo niet kun je de volgende samen iets anders uitproberen.
Ik ga het gewoon doen. Ik heb met mijn vriendin afgesproken dat wanneer ik genoeg ervan heb ik een stopwoord gebruik. Als we thuis komen is het klaar.
Al met al is het erg kinky maar vertrouw ik haar volkomen. Ik sta op het punt om te vertrekken. Ben wel blij dat er geen haar meer is om tussen het geheel te komen ( :wink: @Anite80). Hij zit achter slot en grendel (waar ik best wel g..l van ben). Geen boxer onder mijn jeans. Alleen voelt het een beetje raar met het lopen. Ik ga het sleuteltje naar inleveren en laat het maar gebeuren.
she's in control tonight.
Dus eigenlijk had je geen goedbedoelde andersklinkende meningen nodig dan 'go for it'.
Tja...

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Lolly1968 » ma 22 december 2014, 19:41

Wil de pret niet drukken,maar is dit niet iets wat jij graag zou willen....en dus een fantasie. Zeg niet dat er geen vrouwen zijn die iets dergelijks zouden voorstellen maar het is erg vergezocht,vandaar.
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Noortje » ma 22 december 2014, 20:14

Wat een opmerkelijk voorstel! Of nou ja, wel gezien het feit dat je een paar dagen geleden nog schreef dat ze niet iemand zou zijn om zonder ondergoed de straat op te gaan. En dat is iets heel anders, tuurlijk, maar je vond het zelfs moeilijk erover te beginnen herinner ik me. Ze maakt flinke stappen in die paar dagen.. . En jij ook. Dit weekend voor het eerst geschoren en dan nu ineens met een kooitje om, én de straat op ook.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Anwen » ma 22 december 2014, 20:21

Wil de pret niet drukken,maar is dit niet iets wat jij graag zou willen....en dus een fantasie. Zeg niet dat er geen vrouwen zijn die iets dergelijks zouden voorstellen maar het is erg vergezocht,vandaar.
Niet dat ik ook niet een klein tikkie twijfel aan het hele verhaal, maar waarom zou de wens dat je partner een CD draagt vergezocht zijn?
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

1972bert
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 15 december 2014, 1:27

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor 1972bert » ma 22 december 2014, 21:52

gezien de reacties heb ik besloten te stoppen op dit forum.

Tot ziens

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Vriendin geeft spontaan spannende opdrachten

Berichtdoor Anwen » ma 22 december 2014, 22:44

Wow bert, jij bent snel weg zeg! Dat een paar mensen je verhaal best opmerkelijk vinden kan je niet gewoon naast je neerleggen en denken: "die stomme vrouwen, puh!" ?

Graag gedaan trouwens, die adviezen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 10 gasten