Erotiek... opnieuw laten opleven

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Erotiek... opnieuw laten opleven

Berichtdoor Laars » do 12 februari 2015, 23:51

Het 'bespelen' van mensen staat centraal, hij suggereert een soort van toneelspel en vooruit bedachte strategieën te gaan inzetten, ehmm... doen sociopaten dat ook niet?

Jee...

Ik ben een sociopaat!

Nou... zo heet zou ik de soep niet eten, maar dat jij thuis een rolletje speelt is wel duidelijk ;)
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Erotiek... opnieuw laten opleven

Berichtdoor runningslim » vr 13 februari 2015, 10:32

Het 'bespelen' van mensen staat centraal, hij suggereert een soort van toneelspel en vooruit bedachte strategieën te gaan inzetten, ehmm... doen sociopaten dat ook niet?

Jee...

Ik ben een sociopaat!

Nou... zo heet zou ik de soep niet eten, maar dat jij thuis een rolletje speelt is wel duidelijk ;)
Whoehahahaaa.... LOL! Hoe waar...
Niet alleen thuis trouwens...


Beware, Laars..... (i lof joe toe ded...)

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1801
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Erotiek... opnieuw laten opleven

Berichtdoor Inya » za 04 april 2015, 12:41

Hmmm, oud topic maar wil toch nog even erop in haken.

Mijn ervaring is dat e.e.a. best beladen kan worden als je dit soort dingen gaat bespreken. Mijn advies? Kies gewoon wat vaker voor jezelf. Ga vaker op stap met je maten, kom eens wat vaker laat thuis, laat merken dat je er zin in hebt. Wees lief en attent naar haar maar wees ook regelmatig eens wat meer een klootzak. Het resultaat zal je verbazen :lol:
Ik kan dit eigenlijk ook wel beamen. Soms moet je even onder je neus gedrukt worden wat je mist. En een man die gewoon lekker zn eigen ding doet en zelfverzekerd is, is gewoon aantrekkelijker :)
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten