Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Maik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 1:54

Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Maik » di 14 oktober 2014, 10:22

We zaten op een verhoogd deel aan een voetpad op een bankje naar de ondergaande zon te kijken aan het strand. Zij lag op het strandje onder ons op haar rug. Shirtje aan, korte sportbroek, benen opgetrokken. Ze deed een soort van gymoefening door met haar benen een halve cirkelboog te maken, knieën continu opgetrokken. Dit deed ze een paar minuten, stopte toen, bleef op haar rug liggen. Dit alles ging zo een kwartiertje door met één opmerkelijk ‘detail’: al die keren dat ik naar haar keek, waren haar tepels overduidelijk stijf en ik dacht: Wat zou er door haar heengaan?
Gewoon benieuwd, ik zit niet te wachten op compleet seksverhaal. Een man kan een erectie hebben zonder seksueel opgewonden te zijn. Een vrouw kan dat net zo hebben met haar tepels natuurlijk, maar dan ook zo lang?
Ik weet ook niet of dit nou echt bij 'mannenzaken' gezet moet worden maar goed, ben zelf man en daarom hiervoor gekozen ipv virtuele kroeg oid.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Laars » di 14 oktober 2014, 15:28

Brrrr, koud! :mrgreen:
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

runningslim
Berichten: 3668
Lid geworden op: di 03 september 2013, 14:32
Locatie: vlaanderen

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor runningslim » di 14 oktober 2014, 15:41

:DD

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor VanDalen » di 14 oktober 2014, 15:42

Ik dacht meer aan
:-):
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Jippie » vr 17 oktober 2014, 0:02

Even kort resumerend... volgens mij vond je het zelf wel opwindend om haar bezig te zien.
En wat zij op dat moment dacht.... dat had je haar moeten vragen. Daar kunnen wij toch ook geen antwoord op geven?
We kunnen hooguit je fantasie aanvullen.

Een ander verhaaltje wat ik van een collega hoorde,
Hij zit met zijn vrouw in de sauna en er komen drie meisjes binnen en die nemen eveneens plaats op de bankjes.
Een van de meisjes is bloedmooi en lijkt zo uit een centerfold te zijn gelopen.
Zijn ogen staan op steeltjes en hij krijgt het nog warmer dan hij het al had.
Wat doet dit plaatje, die kijkt even en gaat tegenover hem en zijn vrouw zit, ze leunt wat achterover en wiegt zachtjes telkens haar benen open en dicht.
Dat duurde dus geen twee minuten en mijn collega liep de sauna uit met de slagboom omhoog.
Zijn vrouw reageert dan ook nog eens verbaasd als hij opstapt.

Deed het meisje dit expres om hem het hoofd op hol te brengen, wou ze misschien meer en wist ze niet dat zijn vrouw naast hem zat.. of was het gewoon helemaal niet de bedoeling om te teasen en had ze het totaal niet door.
Hij loopt nog steeds met deze vraag rond (tot ergernis van zijn vrouw). En dat meisje?.. geen idee of ze zat te teasen, of ze er moest lachen, of het haar niet opgevallen is, of ze het al vergeten is. En daar zal hij ook nooit achter komen.
.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Peter50 » vr 17 oktober 2014, 14:55

Natuurlijk had ze dat door. En waarschijnlijk had ze ook door dat zijn vrouw naast hem zat.
Wilde ze meer? Nee, het lijkt me dat ze hem op z'n nummer wilde zetten omdat hij "ogen op steeltjes" had.
  Echte liefde is niet blind.

Janus
Berichten: 55
Lid geworden op: di 04 december 2012, 15:44

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Janus » vr 17 oktober 2014, 15:31

Haar gedachten..geen idee . Waarom moest je zo nodig haar tepels bekijken ? Misschien staan ze altijd zo ? Wie weet had ze het gewoon een beetje koud, en lag ze gewoon yoga-oefeningen te doen terwijl ze de dag nog eens overdacht.
Hoe dat zit met vrouwen, opwinding en tepels-in-erectie (?) kun je hier best vragen, maar je inleidende verhaal lijkt me niet meteen een aanleiding hierover uit te pakken. Niettemin zal ik een beschouwing hierover van een echte vrouw met belangstelling lezen.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Benno » za 18 oktober 2014, 20:20

...wat doet dit plaatje, die kijkt even en gaat tegenover hem en zijn vrouw zit, ze leunt wat achterover en wiegt zachtjes telkens haar benen open en dicht.
Dat duurde dus geen twee minuten en mijn collega liep de sauna uit met de slagboom omhoog.
Een beetje ...onvolwassen toch, die reactie. Dit is 2014, naaktstranden zijn er al een halve eeuw en bloot is zowat overal te zien.
Keer de situatie even om, laat je collega een vrouw geweest zijn en laat tegenover haar een Adonis plaatsgenomen hebben die ook een beetje begon te wiegen of zo.
? ? ?
Alle seksuele (r)evoluties ten spijt is de weg naar meer evenwicht tussen de sekses nog lang, zeer lang...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Jippie » zo 19 oktober 2014, 12:49

Een beetje ...onvolwassen toch, die reactie. Dit is 2014, naaktstranden zijn er al een halve eeuw en bloot is zowat overal te zien.
Vanuit je Neocortex beredeneerd wel ja, maar dat deel van je brein doet niet mee als het om primaire en basale reacties gaat.
(daarom wordt moord met voorbedachte rade ook veel zwaarder gestraft)
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Snoozie
Berichten: 2568
Lid geworden op: wo 04 december 2013, 16:57

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Snoozie » zo 19 oktober 2014, 14:06

Een beetje ...onvolwassen toch, die reactie. Dit is 2014, naaktstranden zijn er al een halve eeuw en bloot is zowat overal te zien.
Vanuit je Neocortex beredeneerd wel ja, maar dat deel van je brein doet niet mee als het om primaire en basale reacties gaat.
(daarom wordt moord met voorbedachte rade ook veel zwaarder gestraft)
Dan is het te hopen dat noch zij (met de wiebelende benen) noch hij (met de paal) aan moord aan het denken was :D6
Al kan ik met wel wat voorstellen bij de gedachten van de echtgenote :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Snoozie op zo 19 oktober 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1801
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Inya » zo 19 oktober 2014, 14:56

Ik ken vrouwen die altijd stijve tepels hebben dus ze hoeft niet persé opgewonden geweest te zijn.

Betreffende het meisje in de sauna, ik zou zoiets alleen maar met opzet hebben gedaan om te teasen. En hoewel ik weet dat eega's dat niet altijd kunnen waarderen zit er dan geen nare bedoeling achter van mijn kant, het is meer voor de aandacht/bevestiging voor mezelf (ik weet niet of dit überhaupt wel positief kan worden gelezen hier maar dat is in ieder geval wel wat ik bedoel :D7 ). Als mijn vriend ik mij zoiets zou overkomen zou het juist aanzetten tot een daarop volgende stomende sessie :DD

Pfoeh, ik krijg het nu alweer warm...
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Peter50 » wo 22 oktober 2014, 16:36

Hoe dat zit met vrouwen, opwinding en tepels-in-erectie (?) kun je hier best vragen, maar je inleidende verhaal lijkt me niet meteen een aanleiding hierover uit te pakken.
Dat was juist wel de bedoeling, lijkt me.
  Echte liefde is niet blind.

Maik
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 1:54

Re: Wat zouden haar gedachten geweest kunnen zijn?..

Berichtdoor Maik » wo 22 oktober 2014, 21:12

Janus, waarom ik moest kijken? Het moest niet maar viel wel heel erg op.

Jippie, nee, het was niet opwindend en het gaf juist iets tegenstrijdigs daardoor: Vaak als je leest over vrouwen en harde tepels zijn ze dus opgewonden...door wat ik zag ben ik me dat af gaan vragen.

Peter50, dit was inderdaad de bedoeling ja om na te gaan hoe het zit met "tepels-in-erectie"

Inya, bedankt voor je reactie, zoiets leek inderdaad aan de hand te zijn (geen opwinding). En jouw andere stukje kan zeker wel positief gelezen worden ;)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 12 gasten