Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Peter50
Berichten: 377
Lid geworden op: vr 12 april 2013, 16:03

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Peter50 » ma 13 oktober 2014, 12:07

Die woorden ken ik inderdaad niet, maar ik ken daarentegen wel het woord tittentande. Dat woord ken ik van mijn oma en het betekent melkgebit. Mijn oma vertelde dat ze vroeger tittentande zeiden. Misschien is het woord met het langzaam wegslijten van streektalen verdwenen, maar voor de oorlog was dat in ieder geval een gewoon woord. In West-Nederlandse oren klinkt het misschien vreemd of ordinair, maar dat was het niet.

Het woord tieten heb ik voor het eerst gehoord toen ik een jaar of elf was. Ik vond dat vreemd klinken, omdat wij titten zeiden.
  Echte liefde is niet blind.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Laars » ma 13 oktober 2014, 20:36

't sal my 'n borst weze'n

*gaaap*
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor oneandonly » di 14 oktober 2014, 1:43

Jezus! Is dat nou zo moeilijk? “Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?” Welk woord begrijp je niet!?
Welk woord ik niet begrijp, Ik kreeg vroeger geen tietvoeding, ik ken geen tietkanker, ik heb de borsten van welke vriendin ook nooit tieten genoend. Tieten kijken is iets plat wat je b.v op het strand doet, jezelf opgeilen aan vrouwen. En wat is tieten zien, is dat op een foto, in de seksfilm vroeger of is dat in levende lijve?

En eigenlijk weet ik ook dat antwoord niet eens. Wat ik wel weet is wanneer ik voor het eerst de borsten van een vriendin mocht voelen.
En hoe voelde dat... destijds ontzettend geil en bijna onwerkelijk.
:D11
Geniet!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor Jippie » di 14 oktober 2014, 22:22

't sal my 'n borst weze'n

*gaaap*
:D5

tiet veur wat anders...

Sommige koeien hadden titten, en zelfs dat mocht ik van mijn opa niet zeggen. ... dat bint uiers mien jochie...gien titt' n. Titt' n is een vies woord, dat seg fatsoenlijk volk nich.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
janfreak
Berichten: 589
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 0:35
Locatie: Didam

Re: Wanneer zag jij voor het eerst tieten? En hoe was dat?

Berichtdoor janfreak » za 01 november 2014, 17:19

Zomaar een vraag waar ik, als naturist, nieuwsgierig naar ben. Deel je ervaringen met ons.
Wanneer? Hoe oud was je? Wat had je met haar? Wat dacht je toen? Hoe voelde je je?
(Als je de tweede (of derde) keer belangrijker vindt dan de eerste, mag dat natuurlijk ook.)
De eerste keer dat ik blote vrouwenborsten zag was in Kenia, daar liepen ze vrijwel allemaal met ontbloot bovenlijf. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn ogen uitgekeken heb, was ook nog jong, 21 jaar. Maar het wende snel, na een half uur vond ik het dan ook heel gewoon.
Glimlach, morgen is het erger!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten