Trio/Gangbang Ervaringen

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

stelgroningen
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 september 2014, 18:23

Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor stelgroningen » do 18 september 2014, 18:47

Wij, een jong stel uit de regio Groningen, V23 en M29 zijn benieuwd naar jullie adviezen en ervaringen. We hebben het al ruim een jaar ideeën / plannen om een trio of GB te doen met één of meer extra mannen. Hoewel we inmiddels via ishotmyself wat leuke kandidaten online hebben ontmoet is het er in praktijk nog niet van gekomen. Te spannend misschien? Twijfels zijn er eigenlijk niet, we vinden het beide echt super geil. Ik om door meerdere mannen te worden genomen en m'n vriend vooral om mij samen met andere mannen te neuken of gewoon om mij lekker bezig te zien. Ook vind hij het prima als ik af en toe eens afspreek voor sex wanneer hij niet thuis is. Ik heb al eens eerder trio's en zelfs gangbang's gedaan, maar dit was nog voor onze relatie. Het idee om dit samen te doen is eigenlijk ontstaan toen hij mijn ervaring ontdekte. Tot nu toe hebben we dus al een jaartje de plannen maar is het er nog niet concreet van gekomen. Onze plannen zijn dus uitsluitend gebaseerd op sex met meer mannen. Mijn vriend heeft geen behoefte om sex te hebben met andere vrouwen.

Graag vernemen we reacties van mensen (stellen) met een vergelijkbare wens en ervaring. Hoe hebben jullie het ervaren? De aanraders of juist de tegenvallers? Thnx!

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor 230volt » do 18 september 2014, 20:22

Hallo stelgroningen (waar niets boven gaat, toch?):
Ik heb geen ervaring op dit gebied. Dus niets uit eigen doos. Maar wanneer je in de zoekfunctie hierboven 'gangbang' intikt, zul je heel veel informatie vinden want er is over dit onderwerp al heel veel geschreven op dit forum.

Succes en veel plezier!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

stelgroningen
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 september 2014, 18:23

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor stelgroningen » do 18 september 2014, 21:06

Hallo stelgroningen (waar niets boven gaat, toch?):Ik heb geen ervaring op dit gebied. Dus niets uit eigen doos. Maar wanneer je in de zoekfunctie hierboven 'gangbang' intikt, zul je heel veel informatie vinden want er is over dit onderwerp al heel veel geschreven op dit forum.Succes en veel plezier!
Thnx en er gaat zeker niets boven Groningen ;-) Klopt, ook al gedaan! Maar helaas niet altijd vergelijkbaar met 'onze casus', vandaar de post. Erg benieuwd hoe andere stellen dit ervaren en aanpakken.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor Spelfje » do 18 september 2014, 22:32

Zo te lezen ben jij zelf de ervaringsdeskundige op dit gebied :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

stelgroningen
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 september 2014, 18:23

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor stelgroningen » vr 19 september 2014, 2:04

Zo te lezen ben jij zelf de ervaringsdeskundige op dit gebied
Helaas valt het, waar het ons betreft op dit moment nog tegen :P en jij?

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor Spelfje » vr 19 september 2014, 7:16

Nee ik heb hier geen ervaring mee.
Maar serieus, je zegt meerdere trio's en gangbangs te hebben gehad (en dat op je 23ste). Ik loop al een tijdje rond hier op shespot en ik durf je te zeggen dat er erg weinig (vaste) shespotters zijn met zo'n uitgebreide cv.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor Savanne » vr 19 september 2014, 8:20

Goedemorgen Stelgroningen

Wellicht moeten jullie je verwachtingen wat bijstellen.
Je vraagt naar de ervaring van stellen, maar er zijn maar weinig stellen hier, velen hier zijn individuen. Mogelijk houdt dat de reactie`s wat tegen.

Ik heb in verschillende relaties wel een en ander gedaan, maar kan me weinig bijzonders herinneren aan hoe we dat als koppel deden. Mijn overtuiging is ook dat je het vooral niet te ver moet bedenken, er is nu eenmaal veel wat je niet kan sturen, wil het nog fijn zijn.

Mijn advies, zorg dat je weet van elkaar wat de grenzen zijn en wie ze ten tijde van bewaakt.. verder klinkt het alsof jullie op het punt zijn van ....GEWOON DOEN.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

stelgroningen
Berichten: 5
Lid geworden op: do 18 september 2014, 18:23

Re: Trio/Gangbang Ervaringen

Berichtdoor stelgroningen » ma 22 september 2014, 23:20

Goedemorgen StelgroningenWellicht moeten jullie je verwachtingen wat bijstellen.Je vraagt naar de ervaring van stellen, maar er zijn maar weinig stellen hier, velen hier zijn individuen. Mogelijk houdt dat de reactie`s wat tegen.Ik heb in verschillende relaties wel een en ander gedaan, maar kan me weinig bijzonders herinneren aan hoe we dat als koppel deden. Mijn overtuiging is ook dat je het vooral niet te ver moet bedenken, er is nu eenmaal veel wat je niet kan sturen, wil het nog fijn zijn.Mijn advies, zorg dat je weet van elkaar wat de grenzen zijn en wie ze ten tijde van bewaakt.. verder klinkt het alsof jullie op het punt zijn van ....GEWOON DOEN.
Bedankt voor je reactie. Niet specifiek als reactie 'van een stel', maar iemand die in ieder geval in een relatie dezelfde ervaring heeft gehad of met die ideeën heeft gespeeld. Gewoon benieuwd dus naar ervaringen en verhalen. Hoe kijk je terug op jouw ervaring? Wat hebben jullie zoal gedaan en is het wat jou betreft voor herhaling vatbaar etc?


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten